ایزوگام قیرگونی آسفالت در عباس آباد- اندیشه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

شرکت ایزوگام گستران در عباس آباد- اندیشه

شرکت ایزوگام گستران در عباس آباد- اندیشه ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

آیا از چکه های سقف خانه تان خسته شده اید؟ اعتماد خود را به عایق کاری، قیرگونی و ایزوگام از دست داده اید؟ می خواهید خودتان دست به کار شوید و برای عایق کاری ساختمانتان اقدام کنید چرا که گمان می کنید هیچ کس آن طور که باید و شاید کار بلد نیست!!! بد بینی و بد گمانی را کنار بگذارید و برای اولین و آخرین بار به شرکت ایزوگام گستران در عباس آباد- اندیشه اعتماد کنید و کارهای عایق کاری منزل خود را به آنها بسپارید. شرکت ایزوگام گستران دارای سابقه و تجربه ای بی نظیر در نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. شما می توانید از این شرکت پس از پایان پروژه ضمانت نامه و بیمه نامه کتبی ارائه محصول و خدمات دریافت نمایید. بله درست است. شرکت ایزوگام گستران آن قدر از کار خود مطمئن است که به شما بیمه نامه می دهد. برای آشنایی بیشتر با خدمات شرکت ایزوگام گستران در عباس آباد- اندیشه در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در عباس آباد- اندیشه

خدمات ایزوگام در شرکت ایزوگام گستران در عباس آباد- اندیشه یکی از جامع ترین خدمات می باشد. شرکت ایزوگام گستران کلیه خدمات در خصوص نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، را به اهالی منطقه عباس آباد- اندیشه با شرایط ویژه ی پرداخت ارائه می کند. همه ی ایزوگام های ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران دارای استاندارد بوده و برچسب مشخصات دارند. رول های ایزوگام حداکثر 42 کیلو بوده و ضخامتی در حدود 2 تا 4 میلی متر دارند. در شرکت ایزوگام گستران انواع ایزوگام بر اساس مواد تشکیل دهنده به پلیمری و دمیده، بر اساس ویژگی های ظاهری به روکش دار آلومینیومی، بدون روکش آلومینیومی، تزئینی و بر اساس تعداد لایه ها به تک لایه و دو لایه تقسیم می شوند. شرکت ایزوگام گستران همچنین امور مربوط به ترمیم ایزوگام را نیز به عهده گرفته و این کار را بسیار تمیز و با استفاده از ایزوگام های نو و استاندارد ارائه می کند. شما می توانید کلیه خدمات را از شرکت ایزوگام گستران بخواهید و اگر با مشاوران شرکت تماس بگیرید، می توانید در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، اطلاعات کسب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در عباس آباد- اندیشه با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله عباس آباد- اندیشه در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز عباس آباد- اندیشه می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در عباس آباد- اندیشه

اگر عایق کاری و آب بندی به روش های سنتی را می پسندید، شرکت ایزوگام گستران در عباس آباد- اندیشه پیشنهاد ویژه ای را برای شما دارد. این شرکت آمادگی لازم را برای ارائه انواع قیرگونی با استفاده از قیر و گونی درجه یک دارا بوده و کلیه فعالیت هایی نظیر قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی را باقیمت هایی باور نکردنی و به صورت نقد و اقساط اجرا می نماید. همچنین تیم حرفه ای نصب پیش از اجرای پروژه ها به زیر ساخت و بستر سازی نیز توجه داشته و قبل از اجرای قیرگونی مطمئن می شوند که زیرساخت آن از آهک یا شفته ی آهکی نمی باشد. شما می توانید با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از اطلاعات کافی و جامع مشاوران ما بهره مند گردید. همچنین در ادامه ی مقاله با ما همراه شوید.

قیرهاي امولسیونی آنیونیک

با استفاده از امولسیون سازهاي نوع نمک هاي قلیایی اسیدهاي آلی، سطح ذرات قیر، داراي بـار

منفی می شود. این قیرهاي امولسیونی را آنیونیک می نامند. قیرهاي امولسـیونی آنیونیـک بـه چهـار نـوع : سریع شکن 3 ، دیرشکن 2 ، کندشکن 1 تندشکن که هر یک زیر بخـش هـایی دارنـد، تقسیم می شود.

قیرهاي امولسیونی کاتیونیک

با استفاده از امولسیون سازهایی از نوع ترکیبات آلی نمک هاي آمونیـوم و یـا آمـین هـا، سـطح

دانه هاي قیر داراي بار مثبت می شود. این قیرهاي امولسیونی را کاتیونیک می نامنـد . قیرهـاي امولسـیونی کاتیونیک به چهار نوع تندشکن، کندشکن، دیرشکن و سریعشکن که هر یک زیر بخـش هـایی تقسـیم مـی شـود .

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در عباس آباد- اندیشه با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله عباس آباد- اندیشه اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز عباس آباد- اندیشه می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در عباس آباد- اندیشه

خدمات آسفالت و آسفالت کاری با سایر خدمات متفاوت است و متقاضیان می بایست از نوع آسفالت خود آگاهی کافی داشته باشند. یکی از انواع آسفالت گرم آسفالت ماستیک است که در این مقاله به آن پرداخته ایم. شرکت ایزوگام گستران همه انواع آسفالت را ارائه کرده و ماشین آلات فوق پیشرفته ای را برای اجرای پروژه های آسفالت کاری خود دارد. همچنین کلیه آسفالت های ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران دارای استاندارد بوده و همچنین شرکت آمادگی فروش آسفالت را به صورت عمده و جزئی دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آسفالت و آسفالت کاری و قیمت آسفالت با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

آسفالت ماستیک درشت دانه ( Ston Mastic Asphalt)

آسفالت ماستیک درشت دانه، مخلوط آسفالت گرم با دانه بندی گسسته است که از دو بخش سنگدانهای درشت و ملات پر قیر (مخلوط قیر، فیلر و افزودنیهای تثبیت کننده شامل الیاف سلولزی یا معدنی) تشکیل می شود. این مخلوط آسفالتی باید ساختار سنگدانهای درشت با تماس درشت دانه به درشت دانه داشته باشد. در این آسفالت، درشت دانه ها به مصالح مانده روی الک ۴/۷۵ میلیمتر اطلاق می شود، ضمن آنکه از الک ۲ / ۳۶ میلیمتر (شماره ۸) نیز می توان برای این منظور استفاده کرد.

کاربرد و ویژه گی های آسفالت ماستیک درشت دانه( SMA)

از آسفالت ماستیک درشت دانه عمدتا بعنوان قشر رویه در مناطق گرمسیر و راههای با آمد و شد زیاد و بار محوری سنگین استفاده میشود. این آسفالت به دلیل استفاده از مصالح سنگی صد در صد شکسته و مرغوب، مصرف نسبتا زیاد سنگدانه های بزرگتر از ۴/ ۷۵ میلیمتر در مقایسه با دانه بندی های پیوسته، با ساختار تماس سنگدانه های درشت به یکدیگر که عامل افزایش استحکام و مقاومت آسفالت در مقابل شیارافتادگی و تغییر شکل های دائم می شود و مصرف نسبتا زیاد قیر، از پایانی و دوام زیادتری نیز برخوردار است. ضمن آنکه موجب زهکشی آبهای سطحی، کاهش پاشش آب ناشی از ایستابی، افزایش ضریب اصطکاک و مقاومت لغزشی رویه راه نیز می شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در عباس آباد- اندیشه با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله عباس آباد- اندیشه در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز عباس آباد- اندیشه می باشند.

 

 

 

 

 

 

عباس آباد - اندیشه    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی