ایزوگام قیرگونی آسفالت در سهروردی باغ صبا

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در سهروردی باغ صبا منطقه 7

شرکت ایزوگام گستران در سهروردی باغ صبا ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

جدیداً تحقیقات گسترده ای در خصوص عوامل موثر بر فرسودگی و استهلاک ساختمان ها صورت گرفته است. یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در فرسایش ساختمان ها، نفوذ نم و رطوبت به لایه های زیرین و پی ساختمان ها است. و این در شرایطی است که امروزه روش های جدیدی برای عایق کاری ساختمان ها به وجود آمده است. شرکت ایزوگام گستران با سابقه ای طولانی در امر نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری هم اکنون در سهروردی باغ صبا آماده ی اجرای پروژه های عایق کاری شما همشهریان گرامی می باشد. جهت دریافت هر گونه اطلاعات در این زمینه با شرکت ایزوگام گستران تماس گرفته و با مشاوران این شرکت صحبت نمایید. شما می توانید در شرکت ایزوگام گستران همه انواع ایزوگام، انواع قیرگونی و انواع آسفالت را بیابید. در محله سهروردی باغ صبا که شرکت ایزوگام گستران حضوری مستمر و فعال دارد، شما می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در خصوص همه انواع عایق ها و در زمینه نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری سوال کنید و منتظر پاسخ گویی همه ی همکاران ما باشید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در سهروردی باغ صبا منطقه 7

یک پیشنهاد عالی برای متقاضیان عایق کاری ساختمان در سهروردی باغ صبا استفاده از عایق های پیش ساخته به خصوص ایزوگام است.

عایقهای پیش ساخته همچون ایزوگام معمولاً دارای مواد اولیه زیر می باشند:

۱- قیرصنعتی ۷۰-۶۰

۲- مواد پلیمری به نام اتکتیک پلی پروپیلن

۳- یک لایه تیشوی نخدار ( یا به اصطلاح پشم شیشه )

۴- یک لایه پلی استر سوزنی

۵- پودرتالک و در بعضی از این عایقها پودر مس ۶۰۰ نیز بکار می رود .

۶- فیلم پلی اتیلن

۷- باند و چسب

بر اساس استاندارد ایران عایق های پیش ساخته دو دسته هستند:

۱- عایقهای رطوبتی پیش ساخته ویژه ی استفاده در پی ساختمان ( عایق پی )

۲- عایقهای رطوبتی پیش ساخته ویژه استفاده در سطوح خارجی ، بدنه استخر و تونلها ( عایق بام )

تعریف استاندارد ایران از عایق پی و عایق بام بر اساس مواد تشکیل دهنده آنها به صورت زیر است:

عایق پی متشکل است از :

۱- لایی : انواع لایی های زیر می توان در این عایق مورد استفاده قرار گیرد :

1–۱ ) فلت الیاف شیشه ( تی ) مطابق مشخصات استاندارد ۳۸۹۱

2– ۱ ) فلت الیاف پلی استر مطابق مشخصات استاندارد ۳۸۸۰

3– ۱ ) منسوج نبافته پلی استر مطابق با استاندارد ۳۸۸۹ همراه فلت الیاف شیشه مطابق مشخصات استاندارد ۳۸۹۱

۲- ماده آغشته کننده لایی :

قیر و یا مخلوطی از قیر و افزودنی های اصلاح کننده می تواند به عنوان ماده آغشته کننده لایی ها باشد.

برای جلوگیری از چسبندگی هنگام رول شدن، سطح روی عایق باید از مواد ریزدانه معدنی مانند پودر تالک و یا میکا پوشیده شود. همچنین سطح روی عایق ایزوگام نباید خوردگی یا چین و چروک داشته باشد. سطح زیر عایق ایزوگام را نیز با فیلم پلاستیکی و یا مواد ریز دانه معدنی مانند پودر تالک می پوشانند.

اجزای تشکیل دهنده عایق بام :

عایق بام یا ایزوگامی که برای پشت بام استفاده می شود، از دو لایه نمدی تشکیل شده است که لایه زیرین از فلت الیاف شیشه و لایه رو از جنس منسوجات پلی استر است، این دو لایه بوسیله مذاب قیر اصلاح شده با مواد پلیمری کاملاً اشباع شده ، به هنگام بسته بندی برای جلوگیری از چسبندگی هر طرف عایق با مواد ریزدانه و یافیلم پلاستیکی روکش دارد .

جهت استفاده از خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در سهروردی و باغ صبا می توانید با ما تماس بگیرید. همکاران ما همه ی اطلاعات مربوط به نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، را در اختیار شما قرار می دهند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در سهروردی باغ صبا با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سهروردی باغ صبا در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سهروردی باغ صبا می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در سهروردی باغ صبا منطقه 7

در منطقه 7 تهران و در محله سهروردی باغ صبا شرکت ایزوگام گستران ارائه دهنده انواع قیرگونی یک لایه و دو لایه می باشد. شما می توانید کلیه خدمات مربوط به قیرگونی را همانند قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی از شرکت ایزوگام گستران در سهروردی باغ صبا بخواهید. قیرگونی یکی از ساده ترین عایق های رطوبتی است که مورد استفاده قرار می گیرد. قیرگونی از گذشته تا به امروز مورد توجه سردمداران عرصه عایق کاری بوده و شرکت ایزوگام گستران در سهروردی باغ صبا از قیر درجه یک و گونی عالی وارداتی جهت اجرای پروژه های قیرگونی خود استفاده می کند. همچنین شرکت ایزوگام گستران پس از اجرای عایق کاری با استفاده از قیرگونی به مشتریان خود برگه ضمانت و بیمه نامه ارائه می کند. با مشاوران شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. آنها شما را در جریان کامل خدمات مربوط به عایق های سنتی مانند قیرگونی قرار داده و کلیه اطلاعات مورد نیاز شما را در خصوص قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی در اختیارتان قرار می دهند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در سهروردی باغ صبا با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سهروردی باغ صبا اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سهروردی باغ صبا می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در سهروردی باغ صبا

صنعت حمل و نقل جاده ای یکی از مهمترین صنایع کشور است و زیر ساخت و اساس آن را جاده ها و راه ها تشکیل می دهند. بنا بر این لزوم استفاده از آسفالت مناسب و آسفالت کاری استاندارد بیش تر احساس می شود. شرکت ایزوگام گستران در سهروردی باغ صبا ارائه دهنده انواع آسفالت های سرد، گرم و حفاظتی می باشد. این شرکت اقدام به عقد قرار داد جهت فروش آسفالت و نصب آسفالت برای ارگان های دولتی و خصوصی و خصولتی می نماید. شرکت ایزوگام گستران در سهروردی باغ صبا، دارای ماشین آلات صنعتی و مکانیزه جهت انجام پروژه های آسفالت کاری بوده و کار خود را با بهترین کیفیت ارائه می کند. شما می توانید با مشاوران شرکت ایزوگام گستران در سهروردی و باغ صبا تماس بگیرید و از آنها در خصوص انواع آسفالت و نوع خدمات آسفالت کاری ارائه شده در این شرکت سوالات خود را بپرسید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در سهروردی باغ صبا با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سهروردی باغ صبا در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سهروردی باغ صبا می باشند.

 

 

 

 

 

 

 قیر#سهروردی و باغ صبا  #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی