ایزوگام قیرگونی آسفالت در بهار

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در بهار

شرکت ایزوگام گستران در بهار ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

چرا عایق کاری و آب بندی ساختمان ها اهمیت دارد؟ بشر از چه زمانی به این نکته پی برد که بایستی ساختمان و محل سکونت خود را در برابر بارش های برف و باران حفظ کند؟

تقریبا از اولین زمانی که بشر به فکر خانه سازی افتاد، به خاطر حفاظت از خود در برابر خیس شدن و بارش برف و باران بود. بنا بر این انگیزه خانه سازی از ابتدا در بشر شکل گرفته بود. در گذشته از ترکیب کاه و گل و نمک برای عایق سقف خانه ها استفاده می کردند. هنوز هم در برخی روستاهای دور افتاده ی ایران خانه های کاهگلی پیدا می شود. اما رفته رفته از آنجایی که کشور ما دارای منابع غنی نفتی می باشد، قیر به عنوان یک عایق رطوبتی خیلی خوب مورد استفاده قرار گرفت. امروزه با پیشرفت تکنولوژی عایق های مختلف پیش ساخته ای هم چون ایزوگام و عایق های نانو پا به عرصه وجود گذارده است.

حال این که عایق کاری چه اهمیتی برای ساختمان ها دارد، باید گفت عایق کاری و آب بندی ساختمان، نوعی سرمایه گذاری و پیش گیری است. با انتخاب یک عایق مناسب برای ساختمان خود، عمر ساختمان را طولانی و خاطر خود را آرام می کنید.

اگر ساکن محله بهار هستید، هم اکنون تصمیم بگیرید و با شرکت ایزوگام گستران در بهار تماس بگیرید. مشاوران این شرکت شما را در انتخاب یک عایق مناسب، با کیفیت و اقتصادی راهنمایی می کنند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در بهار

ایزوگام یکی از بهترین انواع عایق های پیش ساخته ساختمانی است که چند سالی است مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیب اولیه ایزوگام از قیر و الیاف مصنوعی دیگر بوده و با توجه به نوع مواد بکار رفته و یا شکل ظاهری و ضخامت دسته بندی های مختلفی دارد.

انواع ایزوگام دلیجان شرکت ایزوگام گستران در بهار با توجه به مواد تشکیل دهنده ایزوگام پلیمری و دمیده می باشد.

انواع ایزوگام دلیجان شرکت ایزوگام گستران در بهار با توجه به ضخامت یک لایه و دو لایه می باشد.

انوع ایزوگام دلیجان شرکت ایزوگام گستران در بهار با توجه به شکل ظاهری، با روکش آلومینیومی، بدون روکش آلومینیومی و تزئینی می باشد.

یکی از تخصصی ترین اموری که در شرکت ایزوگام گستران می توانید بابت آن مشاوره دریافت نمایید، در خصوص ترمیم و نصب ایزوگام است. ترمیم ایزوگام یکی از امور کاملا تخصصی است. اگر چه عمر ایزوگام شما می تواند بین 10 تا 15 سال باشد، اما تابش نور مستقیم و اشعه فرابنفش خورشید، وجود اشیاء نوک تیز و بریده شدن ایزوگام، نصب غیر استاندارد و نا مناسب، همچنین استفاده از ایزوگام نامرغوب موجب کاهش طول عمر ایزوگام و نیاز به ترمیم آن می گردد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره از کارشناسان شرکت ایزوگام گستران در بهار با ما در تماس باشید و سوالات مختلف خود را در این زمینه از کارشناسان ما بپرسید. همچنین اگر برای انتخاب یک ایزوگام استاندارد و با درجه کیفیت عالی نیازمند راهنمایی هستید، همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران در بهار می توانند شما را راهنمایی کنند. کلیه کادر و مشاوران شرکت ایزوگام گستران با تجربه و متخصص بوده و سالهاست که در این زمینه فعالیت دارند. در نظر داشته باشید شرکت ایزوگام گستران در بهار انواع خدمات مربوط به نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام را برای شما شهروندان محله بهار به صورت اقساط ارائه می نماید. لذا شما می توانید در اسرع وقت با مشاوران ما تماس گرفته و خدمات مورد نظر خود را از آنها بخواهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در بهار با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله بهار در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بهار می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در بهار

وقتی شرکتی به قدمت بیست سال در زمینه عایق کاری و آب بندی ساختمان با انواع عایق سر و کار داشته است، بنا بر این دور از ذهن نیست که بهترین و تخصصی ترین تیم نصب قیرگونی را داشته باشد. شرکت ایزوگام گستران در بهار آماده ارائه انواع خدمات قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر به صورت جزئی و کلی را دارد. شما می توانید با شرکت ایزوگام گستران در تماس بوده و انواع خدمات را از آنها بخواهید.

مطمئناً استفاده از قیرگونی که عایقی نسبتاً قدیمی به حساب می آید نیازمند نصابان حرفه ای می باشد. نصابان شرکت ایزوگام گستران در بهار با توجه به سابقه و تجربه ای که دارند هیچ گاه و به هیچ وجه روی سطوح آهکی، شفته آهک و گچ قیرگونی را نصب نمی کنند. زیرا آنها به خوبی آگاه هستند که موادی همچون آهک و شفته ی آهکی موجب فساد قیر و از بین رفتن قیرگونی می گردد.

نصابان ما در شرکت ایزوگام گستران در بهار برای نصب قیرگونی از قیر و گونی درجه یک و عالی استفاده می کنند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاوران و کارشناسان در زمینه قیرگونی در شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. شرکت ایزوگام گستران پیشرو در ارائه انواع خدمات عایق کاری منازل هم اکنون در محله بهار در خدمت شما عزیزان می باشد.

این شرکت خدمات قیرگونی خود را در دو شکل قیرگونی یک لایه با استفاده از یک لایه گونی و دولایه قیر و همچنین قیرگونی دولایه با استفاده از دو لایه گونی و سه لایه قیر ارائه می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در بهار با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله بهار اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بهار می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در بهار

آیا کوچه یا خیابان های شما نیازمند آسفالت و آسفالت کاری می باشد؟ آیا برای آسفالت معابر خود نمی دانید به کجا مراجعه نمایید؟ اصلاً نگران نباشید. شرکت ایزوگام گستران با بیش از 20 سال سابقه و تجربه در انجام پروژه های موفق آسفالت و اسفالت کاری در خدمت شما عزیزان و شهروندان محله بهار می باشد.

آسفالت نوعی از پوشش می باشد که ماده ای سیاه رنگ است و از ترکیب شن و ماسه و قیر بدست می آید و در انواع آسفالت سرد، آسفالت گرم و آسفالت حفاظتی عرضه می گردد.

شرکت ایزوگام گستران در بهار به شهروندان گرامی که از عایق قیرگونی برای پشت بام خود استفاده کرده اند، پیشنهاد می کند که حداقل یک لایه آسفالت را روی قیرگونی نصب کرده و آسفالت کاری پشت بام خود را به اسفالت کاران با تجربه شرکت ایزوگام گستران که تجهیزات و ماشین آلات فوق پیشرفته ای در این زمینه دارند بسپارید. تجهیزات شرکت ایزوگام گستران در زمینه اسفالت کاری به دو دسته ماشین آلات سنگین و مکانیزه و تجهیزات سبک و دستی تقسیم می گردد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در بهار با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله بهار در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بهار می باشند.

 

 

 قیر#بهار #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی