ایزوگام قیرگونی آسفالت در امجدیه خاقانی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در امجدیه خاقانی

شرکت ایزوگام گستران در امجدیه خاقانی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

این تصور که موزاییک برای پشت بام نقش عایق را ایفا می کند و هر از گاهی برای محکم کاری کافی است با دوغاب سیمان درزگیری شود، یک تصور کاملاً غلط است. موزاییک به هیچ وجه نمی تواند عایق مطمئنی در برابر نفوذ آب و رطوبت باشد و برای عایق کاری ساختمان حتما بایستی به فکر عایق های غیر قابل نفوذ و مطمئن تری بود. امروزه عایق های رطوبتی زیادی به بازار آمده که برخی از آنها عایق هایی است که مواد اولیه آنها از مشتقات نفت است، برخی دیگر فلزات و برخی نیز که جدید وارد بازار شده است عایق های نانو می باشد. در این مقاله می خواهیم با عایق های پیش ساخته ایزوگام و عایق قدیمی و دست ساز قیرگونی آشنا شویم و در ادامه نوعی پوشش که تا حدودی می تواند به بازدهی عایق رطوبتی کمک کند را نیز به شما معرفی می کنیم.

در ابتدای امر یکی از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه عایق های رطوبتی را به شما معرفی می کنیم. شرکت ایزوگام گستران تهران که بیش از دو دهه سابقه و تجربه فعالیت در زمینه پروژه های عایق کاری و آب بندی ساختمان ها را دارد، هم اکنون در امجدیه خاقانی در خدمت شما شهروندان گرامی و دغدغه مند می باشد. برای آشنایی بیشتر با زمینه های فعالیت شرکت می توانید با کارشناسان و مشاوران شرکت تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در امجدیه خاقانی

وقتی سخن از عایق های رطوبتی مشتق شده از نفت خام به میان می آید، عایق پیش ساخته ی ایزوگام در صدر جدول قرار می گیرد. ایزوگام یکی از بهترین و موفق ترین انواع عایق های رطوبتی است که امروزه در انواع مختلف تولید و در جاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ماده اصلی که در ساختار ایزوگام به کار می رود قیر است که با الیاف و مواد معدنی و فلزات دیگر ترکیب شده و این عایق مقاوم و نفوذ ناپذیر را پدید می آورند.

ایزوگام را می توان با توجه به مواد سازنده آن به دو دسته دمیده و پلیمری، با توجه به ضخامت آن به دو دسته تک لایه و دولایه، با توجه به روکش آن به دو دسته فویلدار و بدون فویل تقسیم بندی کرد. نوع دیگری از ایزوگام نیز وجود دارد که دارای روکش های رنگی و یا سنگ های درخشان تزئینی هستند و این نوع ایزوگام ها معمولا در دیواره های نما مورد استفاده قرار می گیرند.

هر رول ایزوگام بایستی دارای برچسب هویت باشد و روی این برچسب علامت استاندارد ملی ایران، وزن، و متراژ، تاریخ تولید و سایر مشخصات فنی آن درج شده باشد. ایزوگامی که برای نصب سر پروژه منتقل می شود نباید بیش از 6 ماه از تاریخ انقضای آن گذشته باشد.

شرکت ایزوگام گستران تهران در امجدیه خاقانی عرضه کننده انواع ایزوگام استاندارد بوده و در این زمینه دارای نمایندگی ایزوگام می باشند. این شرکت قابلیت عرضه و فروش ایزوگام را به قیمت درب کارخانه داشته و با برند های معتبر و با سابقه ای همچون ایزوگام دلیجان کار می کند. شرکت ایزوگام گستران تهران در امجدیه خاقانی همه نوع خدماتی را در زمینه استعلام قیمت ایزوگام، برآورد هزینه نصب ایزوگام، نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام را به عهده گرفته و در اولین فرصت پس از تماس شما شهروندان محله امجدیه خاقانی، نصابان خود را برای بازدید از منطقه مورد نظر جهت اجرای ایزوگام به محل اعزام می کند. شرکت ایزوگام گستران تهران در امجدیه خاقانی پس از اجرای پروژه و اتمام تست نم گیری و آب بندی محل، به مشتریان خود نامه تضمین کیفیت و گارانتی محصول و بیمه خدمات ارائه می کند. تمامی ایزوگام های مورد استفاده در شرکت دارای استانداردهای لازم بوده و تمامی پرسنل و کادر اجرایی و نصابان نیز در زمینه کاری خود تخصص لازم را دارند. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با شرکت ایزوگام گستران با شرکت تماس گرفته و با مشاوران ما که همه روزه پاسخ گوی سوالات شما عزیزان محله امجدیه خاقانی هستند، صحبت کنید. به ما اطمینان کنید و با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در امجدیه خاقانی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امجدیه خاقانی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امجدیه خاقانی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در امجدیه خاقانی

عایق کاری و نصب عایق مناسب همواره ذهن افراد را به خود مشغول کرده است. بحث عایق منازل یکی از واجبات پر هزینه ای است که اگر در ابتدای کار برای آن هزینه نکنیم، در هنگام وقوع حادثه باید چندین برابر هزینه کرده و خرابی ها و آسیب های به بار آمده را درست کنیم. بنا بر این باید به فکر یک عایق رطوبتی خوب ولی کم هزینه باشیم. یکی از انواع این عایق ها که از گذشته تا به امروز مورد توجه و استفاده بشر بوده است، عایق قیرگونی است. عایق قیرگونی خیلی ساده و به صورت کاملا دست ساز بشر، از دو ماده قیر و گونی ساخته می شود. قیر که خود به تنهایی یکی از عایق های رطوبتی بسیار قوی می باشد با استفاده از گونی که به نوعی جزء منسوجات ساخته شده از الیاف کنف است تثبیت شده و قدرت جذب بالاتری می گیرد. قیرگونی معمولا به دو روش یک لایه و دو لایه انجام می شود که تفاوت آن در تعداد لایه های قیر و گونی ای است که به کار می رود. عایق قیرگونی به خاطر در دسترس بودن مواد تشکیل دهنده آن و همچنین هزینه های کمتر هنوز مورد استقبال مشتریان بوده لذا شرکت ایزوگام گستران تهران در امجدیه خاقانی یک کادر اجرایی خوب و حرفه ای را به اجرای پروژه های مربوط به قیرگونی اختصاص داده اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در امجدیه خاقانی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امجدیه خاقانی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امجدیه خاقانی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در امجدیه خاقانی

معمولا نصابان قیرگونی پیشنهاد می کنند که برای بالاتر بردن کارایی این نوع عایق بهتر است که بعد از نصب قیرگونی روی آن را با یک لایه آسفالت پوشاند. آسفالت کاری نیز یکی دیگر از خدمات مکمل شرکت ایزوگام گستران است. بنا براین شما می توانید برای دریافت اطلاعات در زمینه قیمت آسفالت، هزینه اسفالت کاری، خرید و فروش آسفالت و فروش قیر با همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در امجدیه خاقانی تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در زمینه انواع آسفالتی که در شرکت ایزوگام گستران استفاده می شود، بدست آورید. همچنین می توانید با دیدن پروژه های آسفالت کاری قبلی نسبت به کیفیت کار اطمینان لازم را کسب نمایید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در امجدیه خاقانی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امجدیه خاقانی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امجدیه خاقانی می باشند.

 

 

 

 

 

 

 قیر#امجدیه خاقانی  #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی