ایزوگام قیرگونی آسفالت در کاج

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در کاج

شرکت ایزوگام گستران در کاج ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یک اتفاق هیجان انگیز و فوق العاده در محله کاج رخ داده است. آیا شما از این اتفاق مطلع هستید؟ به همه ی هم محله ای های خود در محله کاج خبر دهید که هم اکنون شرکت ایزوگام گستران تهران بیست سال سابقه و تجربه ی خود را به محله کاج آورده است و در همه ی امور مربوط به عایق کاری مانند نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری فعالیت دارد. شما شهروندان محترم محله کاج می توانید با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از مشاوران این شرکت اطلاعات کافی در خصوص نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری دریافت نمایید. شرکت ایزوگام گستران تمام سوابق خود را در مورد انواع عایق در اختیار شهروندان قرار داده و در این زمینه بسیار عملکرد خوبی دارد. با ما در تماس باشید و سوالات خود را مطرح کنید و درخواست های خود را ثبت نمایید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در کاج

آیا از عایق های کهنه و قدیمی خود خسته شده اید؟ آیا هر ساله هزینه های گزافی را بابت بازسازی و ترمیم عایق های کهنه می کنید اما چنان که باید و شاید اثری ندارد؟ به فکر باشید و همین امروز برای اجرای یک طرح موفق عایق کاری اقدام نمایید. اجرای این عایق شما را حداقل تا 10 سال و حداکثر تا 15 سال از عایق کاری بی نیاز می کند. حتما تا کنون متوجه شده اید که در مورد چه چیز صحبت می کنیم؟ بله در مورد ایزوگام یکی از بهترین انواع عایق های شناخته شده در صنعت عایق کاری و آب بندی ساختمان صحبت می کنیم. امروزه انواع مختلف ایزوگام وارد بازار شده است. پشت بام بسیاری از ساختمان ها با استفاده از این عایق در برابر نفوذ آب و رطوبت ایزوله شده است.

با یک تماس کوتاه و ساده می توانید در خصوص نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، اطلاعات کاملی کسب نمایید. شما می توانید با شرکت ایزوگام گستران در کاج تماس بگیرید و درخواست کنید تا کارشناسان ما در محل حاضر شده و با بررسی دقیق محل نصب به شما نوع ایزوگام مناسب خود را پیشنهاد می دهند. پس با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در کاج با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کاج در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کاج می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در کاج

خدمات قیرگونی یکی از خدمات تخصصی و ویژه ای است که توسط شرکت ایزوگام گستران اجرا می گردد. این شرکت تیم های حرفه ای و کارآزموده ای را در زمینه نصب قیرگونی تربیت کرده و همه ی امور مربوط به قیرگونی را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهند. شما می توانید با یک تماس از همه ی امور قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی مطلع شوید. قیرگونی دارای دو ماده ی اصلی قیر و گونی است. گونی باید دارای ویژگی های ظاهری و باطنی خاصی باشد. گونی باید دارا الیاف کنفی به هم تنیده ای می باشد که بایستی نو، تمیز بدون چروک و تا خوردگی باشد. شرکت ایزوگام گستران در محله ی کاج انواع گونی های درجه ی یک را جهت نصب و فروش ارائه می نماید. شما می توانید قیر و گونی های درجه ی یک را به صورت جزئی و کلی با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت و در واقع به قیمت درب کارخانه تهیه نمایید.

با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و تجربه ی یک عایق کاری فوق العاده را بدست آورید. دقت، صداقت و کیفیت شعار اصلی و اساسی ماست. پس با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در کاج با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کاج اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کاج می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در کاج

شرکت ایزوگام گستران که سال هاست در امر اجرای پروژه های کلان و خرد آسفالت و آسفالت کاری فعالیت دارد، امروز آمادگی لازم برای اجرای پروژه های اسفالت کاری را در محله قصر دارد. یکی از مسائلی که امروزه توجه ارگان ها و سازمان های دولتی را به خود جلب کرده است مقوله بازیافت آسفالت می باشد. در ادامه خیلی کوتاه در خصوص پیشینه ی این طرح توضیح خواهیم داد.

بازیافت آسفالت، استفاده مجدد از آسفالتهاي قدیمی است که قابلیت خدمت دهی اولیه خود را از دست داده است. این عمل معمولاً پس از اجراي پارهاي فعل و انفعال بر روي آسفالتهاي قدیمی و احتمالاً افزودن مصالح و مواد جدید به آن، صورت می گیرد. حفظ منابع طبیعی، کاهش هزینه ساخت، جلوگیري از افزایش آلودگی محیطزیست، ازدیاد استقامت روسازي موجود قبل از روکش و اصلاح خرابی هاي سطحی، پاره اي از مزایاي این تکنولوژي محسوب می شود. مفهوم بازیافت آسفالت در راه سازي عبارت است از استفاده مجدد از مصالح فرسوده و یا مصالحی که به صورت نادرست تولید و اجراء شده اند. تکنولوژي بازیابی آسفالت طی سال هاي اخیر رشد قابل توجهی داشته و هم اکنون در اکثر کشورهاي دنیا مورد بهره برداري قرار گرفته و روش ها و دستگاه هاي گوناگونی جهت بازیابی ابداع شده است.

بازیابی مصالح آسفالتی یک اندیشه جدید نیست. اولینکاري که در این زمینه انجام گرفت به سال 1920 میلادي بر می گردد. در این پژوهش آقاي تیلور از دانشگاه لندن مامور بررسی خیابان هاي شهرهاي سنگاپور شد. او در تحقیقات خود دریافت که می توان روسازي هاي قدیمی را که سخت شده اند، با اضافه کردن مصالح جدید دوباره به کار گرفت. در ایران اولین مطالعات در خصوص بازیافت آسفالت به دهه هفتاد بر می گردد.

بازیافت آسفالت با کف قیر به خصوص طی سالیان اخیر از مقبولیت نسبی زیادي برخوردار شده است. توسعه استفاده از این افزودنی قیري به دهه 90 و خصوصاً کشور آلمان مربوط می شود. نحوه تولید این فرآورده از دمیدن هوا و تزریق آب به قیر که تحت فشار تا دماي بین 160 تا 180 درجه سانتیگراد گرم شده باشد بدست می آید و درآن کف قیر در ترکیب با مصالح ریزدانه ملات مناسبی را تولید می کند که کار پوشش سنگدانه هاي بزرگتر را برعهده دارد.

خصوصیات مخلوط هاي بازیافتی تحت تأثیر خصوصیات و میزان مصرف آسفالت قدیمی در مخلوط هاي بازیافته می باشد و در این خصوص دانشمندان و محققین متعددي نشان داده اند که خصوصیات ساختمانی مخلوط هاي بازیافتی، در بعضی موارد حتی بهتر از مخلوط هاي آسفالتی جدید است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در کاج با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کاج در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کاج می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

کاج    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی