ایزوگام قیرگونی آسفالت در خواجه نظام غربی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام غربی

شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام غربی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

آیا می توان جلوی بارندگی را گرفت؟ آیا می توان دعا کرد که باران نبارد چون سقف خانه شما چکه می کند؟ خیر!!! چرا به جای دعا برای خشکسالی به فکر عایق کاری و آب بندی ساختمان نباشیم؟ بله یک راه ساده و مطمئن همین حالا در همسایگی شما و در خواجه نظام غربی موجود است. شما خیلی راحت می توانید با شرکت ایزوگام گستران تهران در خواجه نظام غربی تماس بگیرید و از خدمات عایق کاری و آب بندی این شرکت بهره مند شوید. شرکت ایزوگام گستران مجری کلیه پروژه های عایق کاری با عایق پیش ساخته همانند ایزوگام، عایق های سنتی همانند قیرگونی، آسفالت و آسفالت کاری می باشد. برای آشنایی بیشتر با شرکت ایزوگام گستران و خدمات گسترده ای که در زمینه ایزوگام، قیرگونی و آسفالت دارد، در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام غربی

ایزوگام یک عایق پیش ساخته ی پر طرفدار است که این روزها متقاضیان زیادی را پیدا کرده و هر فردی که می خواهد برای عایق ساختمان خود اقدام نماید به او ایزوگام پیشنهاد می گردد. ایزوگام عایقی با دوام است که با نگهداری و مراقبت صحیح تا 15 سال عمر می کند و پس از آن نیز می توان با ترمیم های به موقع به عمر آن افزود. ترمیم ایزوگام در بسیاری موارد برای مشتریان مقرون به صرفه است. اما نیاز به یک تیم حرفه ای دارد. تیمی که بتواند خرابی ایزوگام را بررسی کرده و ترمیم آن را با استفاده از قیرگونی و یا ایزوگام به صورت کاملاً حرفه ای انجام دهد. شناسایی عامل وجود رطوبت در سقف از مهم ترین تشخیص های تیم ترمیم است. برخی از عوامل نفوذ رطوبت ترک های ایجاد شده روی دیوار یا سقف ساختمان است که می تواند بر اثر نشست ساختمان یا عوامل طبیعی مانند زلزله ایجاده شده باشد، عوامل دیگری نیز دخیل است مانند: پوسیدگی و از بین رفتن کف خواب فلزی ناودان، جدا شدن ایزوگام از قسمت بندها، ایجاد آسیب دیدگی در ایزوگام، به وجود آمدن طبله، آسیب ناشی از وجود پایه های کولر و وسایل سنگین، چروک بودن بخش هایی از ایزوگام، خراب شدن سقف و ...

ترمیم ایزوگام به دو شکل قابل اجرا می باشد:

ترمیم: به این شکل که روی ایزوگام قدیمی یک لایه ایزوگام نو نصب می شود.

تعویض: به این شکل که ایزوگام قدیمی را کاملاً جدا کرده و می کنیم، سپس ایزوگام نو نصب می گردد.

هر یک از روش های تعویض یا ترمیم مزایا و معایبی دارد. که مشاوران شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام غربی می توانند آنها را برای شما توضیح دهند.

اگر سقف سالم بوده، عایق هنوز استوار باشد و نازک نشده باشد. سطح عایق را بتوان صاف نمود، می توان از روش ترمیم ایزوگام استفاده کرد. اما اگر این شرایط برقرار نباشد، روش تعویض مناسب تر و مطمئن تر خواهد بود.

برای تعویض ایزوگام در اولین اقدام بایستی ایزوگام کهنه و قدیمی را کامل کند و سطح را صاف و تمیز نمود، برای کندن ایزوگام کهنه آن را حرارت داده و سپس داغ می نماییم. پس از آن به وسیله برش آسفالت آن را جدا نموده و ایزوگام جدید را نصب می نماییم.

شرکت ایزوگام گستران با سابقه درخشان د زمینه ی نصب و ترمیم و تعویض انواع ایزوگام هم اکنون در خواجه نظام غربی در خدمت شما همشهریان محترم می باشد. شما می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسان ایزوگام در محل شما حاضر شده و از ایزوگام شما بازدید نمایند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در خواجه نظام غربی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله خواجه نظام غربی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خواجه نظام غربی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام غربی

یک عایق مقرون به صرفه، خوب و اصالت دار که در شرکت ایزوگام گستران در محله خواجه نظام غربی به مشتریان و متقاضیان عایق کاری و آب بندی ساختمان ارائه می گردد، قیرگونی است. قیرگونی عایق رطوبتی بسیار خوبی است که از قیر و گونی تشکیل شده است و شرکت ایزوگام گستران سالهاست که خدماتی نظیر نصب قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی، فروش قیر را به عهده داشته و به خوبی برای خود سابقه درخشانی را رقم زده است. شما می توانید جهت اجرای قیرگونی در منزل خود با مشاوران شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام غربی تماس گرفته و از راهنمایی های ارزشمند آنها بهره مند شوید. شرکت ایزوگام گستران برای نصب قیرگونی ابتدا زیرساخت های آن را درست کرده و سپس اقدام به نصب قیرگونی می نماید. معمولا زیر قیرگونی را یک لایه سیمان می کشند و می گذارند خوب خشک شود و پس از آن نسبت به نصب قیر گونی اقدام می کنند. قیرگونی معمولاً در چند مرحله نصب می شود. در مرحله اول یک لایه قیر را روی سطح ریخته و حسابی با کاردک صاف و یکدست می کنند. در مرحله بعدی یک لایه گونی نو، تمیز، بدون پارگی و چروک را روی سطح پهن می کنند و در مرحله بعد دوباره یک لایه قیر می ریزند. اگر قیرگونی یک لایه مد نظر مشتری باشد در این مرحله کار تمام شده است. اما اگر مشتری قیرگونی دولایه را خواسته باشد، یک بار دیگر روی قیر یک لایه گونی را در جهت چرخش 90 درجه و عمود بر گونی قبلی پهن کرده و باز روی آن را قیر می ریزیم. به این نوع قیرگونی دولایه گویند.

با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در خواجه نظام غربی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله خواجه نظام غربی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خواجه نظام غربی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام غربی

برخی از افرادی که از عایق قیرگونی برای عایق کاری استفاده می کنند به توصیه ی کارشناسان ما توجه کرده و برای پوشش پشت بام آسفالت را انتخاب می کنند. در اینجا با افتخار اعلام می داریم که شرکت ایزوگام گستران با بیش از 20 سال سابقه، قراردادهای درخشانی را در پروژه های آسفالت و اسفالت کاری از خود بر جای گذاشته است. این شرکت آسفالت های خود را جهت اسفالت کاری در سه نوع متنوع گرم، سرد و حفاظتی ارائه می نماید. آسفالت سرد برای پشت بام مناسب بوده و آسفالتی سازگار با محیط زیست نیز می باشد. برای اینکه اطلاعات کامل تری در زمینه آسفالت و اسفالت کاری داشته باشید، کافی است با مشاوران شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام غربی تماس بگیرید و از مشاوره های آنها بهره مند گردید. شرکت ایزوگام گستران ارائه دهنده انواع خدمات آسفالت کاری می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در خواجه نظام غربی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله خواجه نظام غربی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خواجه نظام غربی می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 قیر#خواجه نظام غربی #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی