ایزوگام قیرگونی آسفالت در خواجه نظام شرقی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام شرقی

شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام شرقی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از اتفاقات هیجان انگیز این روزهای محله خواجه نظام شرقی، حضور یک شرکت کار درست و معتبر در زمینه ایزوگام، قیرگونی و آسفالت کاری و به طور کلی شرکت ایزوگام گستران است. شرکت ایزوگام گستران سالهاست که در زمینه نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام و فروش و قیمت ایزوگام با برندهای معتبر و استاندارد ایزوگام همچون ایزوگام دلیجان همکاری داشته و نمایندگی ایزوگام بهترین ایزوگام ها را دارا می باشد. شرکت ایزوگام گستران همچنین در زمینه نصب قیرگونی و فروش قیر و پروژه های آسفالت و اسفالت کاری سابقه ی درخشانی را از خود به جا گذاشته است. با توجه به اینکه یکی از ملزومات فصل سرما و بارندگی استفاده از یک عایق رطوبتی خوب است که تمامی راه های نفوذ رطوبت را بندد و خاطر شما را آسوده کند، اکنون بهترین زمان برای اقدام به عایق کاری است. شما می توانید با مشاوران شرکت ایزوگام گستران تماس گرفته و ایزوگام مرغوب یا قیرگونی خود را تحت شرایط استانداردهای ملی ایران و همچنین با استفاده از بهترین نوع مواد و مصالح و با قیمتی باورنکردنی دریافت نمایید. پس از اقدام به خرید نصابان ما بلافاصله در محل حاضر شده و شرایط را برای نصب عایق شما آماده می کنند. و پس از پایان کار شرکت ایزوگام گستران به شما ضمانت نامه و بیمه نامه کتبی محصول و خدمات ارائه می کند. پس از همین حالا دست به کار شوید. در ادامه با جزئیات خدمات شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام شرقی آشنا خواهید شد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام شرقی

ایزوگام یکی از بهترین عایق های رطوبتی است که به خاطر نصب آسان و عمر طولانی و با دوام طرفداران بسیاری داشته و نظر همگان را به خود جلب کرده است. به خصوص اینکه ایزوگام در شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام شرقی دارای انواع و اقسام مختلفی بوده و باب هر سلیقه ای ایزوگامی که دارای شرایط استاندارد باشد موجود است. شما می توانید جهت تهیه نوع ایزوگام خود، با مشاوران شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام شرقی تماس بگیرید و شرایط ساختمان و منطقه آب و هوایی خود را توضیح داده و ایزوگامی متناسب با ساختمان خود دریافت نمایید. شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام شرقی همواره ایزوگام های مرغوب و درجه یک را عرضه می نماید. یکی از این ایزوگام ها ایزوگام دلیجان است که کیفیت و دوام آن بر هیچ کس پوشیده نیست و همه از آن اطلاع کافی داشته و دارند. با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در خواجه نظام شرقی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله خواجه نظام شرقی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خواجه نظام شرقی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام شرقی

قیرگونی یکی از عایق های رطوبتی با اصل و نسب و قدیمی است که پس از کاهگل قدیمی ترین نوع عایق است. در دسترس بودن مواد تشکیل دهنده قیرگونی یعنی قیر و گونی و هزینه کم آن موجب شده که امروزه هنوز هم با روی کار آمدن و پیشرفت عایق های رطوبتی پیش ساخته، برخی از مردم برای عایق کاری و آب بندی منازل خود از عایق قیرگونی استفاده کنند. قیر ماده ای است به رنگ سیاه و گاه قهوه ای که از تقطیر نفت خام بدست می آید و گونی نوعی از منسوجات با الیاف کنفی است که معمولا وارداتی می باشد. آنچه که در قیرگونی حائز اهمیت است استفاده از گونی نو، یکدست بدون خراش و پارگی و بدون تاخوردگی است. همچنین پیش از اجرای قیرگونی زیرسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام شرقی کلیه پروژه های مربوط به نصب قیرگونی، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر به صورت کلی و جزئی را انجام می دهد و در این خصوص رضایت مشتریان خود را نیز جلب کرده است. جهت مشاوره در خصوص انجام پروژه های عایق کاری با استفاده از قیرگونی کافی است با شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام شرقی تماس بگیرید. مشاوران و کارشناسان ما به شما در تهیه و نصب یک عایق مناسب راهنمایی می دهند. همچنین بایستی یادآور شویم که قیرگونی به دو شکل یک لایه و دو لایه اجرا می شود. همچنین قطر قیرگونی استاندارد نباید بیشتر از4 سانتی متر گردد.

نکته مهم دیگر در خصوص نصب قیرگونی این است که زیرسازی قیرگونی نباید از آهک، گچ و یا شفته آهکی باشد. چرا که این مواد موجب فساد قیر و از بین رفتن قیرگونی می شود.

شرکت ایزوگام گستران مفتخر است که نصابان حرفه ای و خبره ای را برای نصب قیرگونی تربیت کرده و در محله خواجه نظام شرقی پروژه های بی عیب و نقصی را اجرا کرده است. با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در خواجه نظام شرقی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله خواجه نظام شرقی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خواجه نظام شرقی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام شرقی

آسفالت همواره پوششی بی بدیل برای راه ها و جاده ها بوده است. آسفالت در انواع سرد، گرم و حفاظتی و همچنین چندین نوع دیگر، یکی از بهترین پوشش ها برای ساخت و سازهای کلان شهر ها به حساب می آید. شرکت ایزوگام گستران تا کنون پروژه های بی شماری را در زمینه آسفالت و اسفالت کاری اجرا نموده و در این امر پیشتاز عرصه آسفالت کاری می باشد.

شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام شرقی پروژه های آسفالت و آسفالت کاری را به صورت جزئی و کلی با عقد قراردادهای رسمی اجرا کرده و در این خصوص بسیار خوب عمل کرده و رضایت مشتریان خود را جلب نموده است. برای آشنایی بیشتر با ساز و کار آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام شرقی در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

همان طور که می دانید اجرای پروژه های اسفالت کاری نیازمند ماشین آلات صنعتی سنگین و به روز می باشد. در همین جا اعلام می داریم که شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام شرقی دارای پیشرفته ترین تجهیزات صنعتی و غلطک ها و آسفالت کوب های کاملا مکانیزه بوده و تمامی پروژه های خود را با استفاده از این ماشین آلات تماماً مکانیزه اجرا می نماید. نگران نباشید ما راهکار مناسبی برای فضاها و مکان هایی داریم که امکان عبور و تردد ماشین های سنگین وجود ندارد. مکان هایی مانند راه ها و کوچه های باریک، پشت بام ها و پارکینگ ها. در این موارد شرکت ایزوگام گستران نصابان و آسفالت کاران خود را مجهز به غلطک ها و آسفالت کوب های دستی می کند تا به راحتی بتوانند پروژه آسفالت کاری را به سرانجام رسانند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در خواجه نظام شرقی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله خواجه نظام شرقی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خواجه نظام شرقی می باشند.

 

 

 

 

 قیر#خواجه نظام شرقی  #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی