ایزوگام قیرگونی آسفالت در نظام آباد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در نظام آباد

شرکت ایزوگام گستران در نظام آباد ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از توصیه های همه ی قدما و بزرگان به ما این است که در هنگام آسایش و راحتی به فکر روزهای سختی و دردسر خود باشیم. اگر همین حالا در آسایش و راحتی هستیم، به خاطر آینده نگری و پیش بینی های گذشته مان است. اکنون نیز باید آینده نگر بوده و به فکر زمستان خود باشیم. یکی از موارد آزاردهنده در ایام بارندگی زمستان چکه کردن سقف خانه ها و نفوذ نم و رطوبت به لایه های پی ساختمان است که علاوه بر ایجاد فرسودگی در ساختمان و استهلاک آن برای سلامتی نیز مضرر بوده و همچنین چهره ی داخلی ساختمان را نیز نا زیبا می کند. اما راه چاره چیست؟ خیلی راحت می توان از وقوع چنین مسائلی جلوگیری کرد. شرکت ایزوگام گستران امروز در نظام آباد آماده ی ارائه ی انواع خدمات عایق کاری و آب بندی بوده و همه خدمات از نصب ایزوگام، ارائه قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام و ترمیم ایزوگام و همچنین قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، آسفالت و اسفالت کاری را ارائه می نماید. شرکت ایزوگام گستران در نظام آباد سابقه درخشانی داشته، و امروز در محله نظام آباد برای خدمت رسانی به شهروندان آماده می باشد. شما شهروندان گرامی متقاضی عایق کاری می توانید با شرکت ایزوگام گستران تماس گرفته و از راهنمایی های حرفه ای تیم کارشناسی بهره مند گردید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در نظام آباد

برتری انتخاب شرکت ایزوگام گستران در نظام آباد نسبت به سایر رقبا این است که این شرکت همواره ایزوگام های درجه یک و استاندارد را ارائه می کند و در این شرکت تشخیص ایزوگام درجه یک از ایزوگام متفرقه و نامرغوب به سادگی امکان پذیر است. چرا که ایزوگام استاندارد ویژگی هایی دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

  • ایزوگام خوب ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران در نظام آباد قدرت کششی خیلی خوب و بالایی دارد به طوری که به سادگی و با کشیدگی پاره نمی شود.
  • هنگام تا شدن به خاطر انعطاف پذیری فوق العاده نمی شکند.
  • همه ی رول های ایزوگام ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران در نظام آباد، دارای تاریخ انقضا، تولید و سایر مشخصات فنی دیگر است.
  • ایزوگام های درجه یک شرکت ایزوگام گستران طول 10 متر دارند.
  • ضخامت ایزوگام های درجه یک 4 میلیمتر است.
  • در دمای منفی 5 درجه سانتی گراد مقاوم است.
  • ایزوگام دلیجان شرکت ایزوگام گستران در نظام آباد در دمای 120 درجه سانتی گراد و گرما مقاوم است.
  • ایزوگام دلیجان درجه یک نقطه اشتعال 250 درجه سانتی گراد دارد.
  • مقاوم در برابر گازها و اسیدهای شیمیایی

همچنین باید به اطلاع کلیه شهروندان ساکن محله نظام آباد برسانیم که همه ی محصولات و خدمات شرکت ایزوگام گستران از خرید ایزوگام، تا نصب ایزوگام و حتی ترمیم ایزوگام دارای خدمات پس از فروش و ضمانت نامه کتبی کیفیت می باشد. همچنین ما در شرکت ایزوگام گستران به همه ی اهالی محله نظام آباد ضمانت تضمین قیمت ها و هزینه ها را نیز می دهیم. بنا براین تا دیر نشده تلفن خود را بر داشته و با کارشناسان ما در بخش فروش و خدمات ایزوگام تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در زمینه ی نصب ایزوگام و قیمت ایزوگام از آنها دریافت نمایید. ما همواره به شما بهترین ها را ارائه می نماییم. پس دست بجنبانید. ما در یک قدمی شما هستیم.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در نظام آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نظام آباد در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نظام آباد می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در نظام آباد

برخی آنقدر از هزینه های زیاد و سرسام آور عایق کاری شنیده اند که دست و دلشان می لرزد برای قیرگونی منزلشان اقدام کنند. اما ما برای شما راهکارهای کم هزینه و مقرون به صرفه ای را در نظر گرفته ایم. عایق کاری با استفاده از روش قدیمی، مورد اطمینان و سنتی قیرگونی یکی از انواع عایق می باشد که علاوه بر در دسترس بودن مواد و مصالح آن، قیمت بسیار پایینی داشته و بسیار هم خوب نصب می شود. اگر چه نصب قیرگونی به خاطر حرارت دادن قیر و استفاده از شعله برای آن قدری خطرناک به نظر می رسد، اما اگر این کار توسط نصابان حرفه ای انجام شود، دیگر مشکلی کسی را تهدید نمی کند. نصابان حرفه ای قیرگونی ابتدا قیر را حرارت می دهند تا ذوب شده و کاملاً رقیق شود، سپس یک لایه از آن را روی سطح پهن کرده و کاملاً صاف و یکدست می کنند. پس از آن گونی های نو و بدون چروک را روی سطح کاملاً صاف پهن کرده و مراقب هستند که جایی از گونی پارگی و یا تا خوردگی نداشته باشد. در مرحله بعدی دو مرتبه یک لایه قیر دیگر را روی گونی ریخته و صاف می کنند. به این نوع قیرگونی یک لایه می گویند. در قیرگونی دو لایه یک بار دیگر گونی و یک لایه دیگر قیر پهن می گردد. بنابراین منظور از یک لایه یا دو لایه بودن قیرگونی تعداد گونی های به کار رفته در آن است. شما می توانید کلیه خدمات مربوط به قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر و سایر خدمات مربوط به قیرگونی با مشاوران خبره ی ما در شرکت ایزوگام گستران در نظام آباد تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در نظام آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نظام آباد اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نظام آباد می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در نظام آباد

سالهاست که شرکت ایزوگام گستران در نظام آباد اقدام به عقد قرارداد با مراکز دولتی، خصوصی و افراد حقیقی و حقوقی برای اجرای پروژه های خرد و کلان آسفالت کاری نموده و فروش آسفالت را به صورت جزئی و کلی در لیست فعالیت های گسترده ی خود قرار داده است. آسفالت کاری یکی از امور مهم و پر کاربرد است که گستره ی کاربرد آن از کلان و برای ساخت راه ها و جاده ها در صنعت حمل و نقل گرفته و تا کاربردهای جزئی نظیر ورودی درب پارکینگ ها، پشت بامها، راه رو ها و پیاده رو ها را شامل می شود. شما می توانید با خاطری آسوده کلیه امور آسفالت کاری خود را به ما بسپارید. ما در اولین فرصت برای شما پروژه هایی بسیار تمیز و عالی را با استفاده از به روز ترین ماشین آلات صنعتی دنیا رقم می زنیم. همین حالا شروع کنید اگر پشت بام خانه خود را قیرگونی کرده و منتظر آسفالت کاری هستید، اگر کوچه یا خیابان شما آسفالت ندارد و یا آسفالت فرسوده ای دارد، اگر می خواهید یک ورودی تمیز و زیبا برای پارکینگ خود بسازید با شرکت ایزوگام گستران در نظام آباد تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در نظام آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نظام آباد در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نظام آباد می باشند.

 

 

 

 

 

 

 قیر#نظام آباد  #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی