ایزوگام قیرگونی آسفالت در گرگان

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در گرگان منطقه 7

شرکت ایزوگام گستران در گرگان ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری در منطقه 7

دغدغه ی اصلی این روزهای سرپرستان خانوار، ایمن سازی منازل خود می باشد. بخشی از این ایمن سازی در برابر زلزله و بلایای این چنینی است. اما برخی دیگر ایمن سازی منزل از هجوم ویرانگری به نام آب است. بله همانطورکه آب مایه ی حیات است می توان ممات آدمی را نیز در پی داشته باشد. نفوذ آب و رطوبت به لایه های پی و فونداسیون تخریب های جبران ناپذیری را به همراه دارد. شرکت ایزوگام گستران اکنون در محله ی گرگان خدماتی را نظیر نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را ارائه می نماید. جهت صحبت و مشاوره با کارشناسان ما با شرکت ایزوگام گستران درگرگان تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در گرگان منطقه 7

انگلیسی ها مثل خوبی دارند که می گویند ما آنقدر پول دار نیستیم که جنس ارزان و بی کیفیت بخریم. بنا بر این گول قیمت های سایت ها و شرکت هایی که مدعی اجرای ایزوگام هستند را نخورید. شما می توانید با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و اطلاعات کاملی را در زمینه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، در اختیار شما قرار می دهند و شما با بررسی این اطلاعات می توانید نسبت به انتخاب ایزوگام مناسب منزل خود اقدام لازم را انجام دهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در گرگان با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله گرگان در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز گرگان می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در گرگان منطقه 7

شرکت ایزوگام گستران در گرگان عایق کاری به روش قیرگونی را نیز اجرا می کند. مجریان پروژه های قیرگونی همه حرفه ای و آموزش دیده هستند و قیرگونی را با استفاده از بهترین مواد و مصالح اجرا می کنند. ما به کیفیت کار می اندیشیم. شرکت ایزوگام گستران کیفیت کار را در اولویت قرار داده و تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین نحوه عملکرد خدمات می کند. شما می توانید جهت قیرگونی منزل خود با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. شما می توانید همه ی اطلاعات قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی را از شرکت ایزوگام گستران دریافت نمایید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در گرگان با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله گرگان اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز گرگان می باشند.

 

 

 

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در گرگان منطقه 7

شرکت ایزوگام گستران آماده پذیرش پروژه های خرد و کلان در زمینه آسفالت و آسفالت کاری و عقد قرارداد با شرکت های خصوصی، دولتی و خصولتی جهت اجرای پروژه های آسفالت و اسفالت کاری، قیمت آسفالت و هزینه های آسفالت کاری می باشد. شرکت ایزوگام گستران در گرگان انواع آسفالت های سرد، گرم و حفاظتی را ارائه می کند. در ادامه در مورد باریافت آسفالت صحبت می کنیم.

مفهوم بازيافت آسفالت در راهسازي عبارتست از استفاده مجدد از مصالح فرسوده و يا نادرست توليد و اجراء شده تكنولوژي بازيابي آسفالت طي سال هاي اخير رشد قابل توجهي داشته و هم اكنون در اكثر كشورهاي دنيا مورد بهره برداري مي باشد و روش ها و دستگاه هاي گوناگوني جهت بازيابي ابداع گرديده است.

بطور كلي بازيابي آسفالت را مي توان به دو بخش تقسيم كرد :

  • بازيابي با استفاده از كارخانه آسفالت مركزي
  • بازيابي به صورت درجا

بازيابي با استفاده از كارخانه آسفالت مركزي شامل مراحل برداشت و آسياب كردن مصالح لايه آسفالتي توسط دستگاه هاي گوناگون، حمل مصالح آسياب شده به كارخانه آسفالت مركزي، بازيافت مصالح به وسيله افزودن مواد جديد از قبيل قير و يا مواد احياء كننده و همچنين مصالح سنگي در كارخانه آسفالت، حمل آسفالت بازيافته به محل، پخش و كوبيدن مي باشد.

در "بازيافت به صورت درجا" كليه عمليات بازيافت به صورت درجا انجام مي شود. به طور كلي بازيافت درجا را به دو گونه سرد و گرم تقسيم بندي مي كنند.

بازيافت درجا به روش گرم، جهت ترميم خرابيهاي سطحي لايههاي آسفالتي استفاده ميشود و به هيچ وجه براي جاده هايي با ترك هاي عمقي و داراي تغيير شكل در لايه هاي زيرين توصيه نمي گردد، مگر آن كه اين خرابي ها قبل از عمليات بازيابي اصلاح شوند، كليه عمليات به صورت درجا و معمولاً در يك بار عبور انجام مي شود. به دليل عدم نياز به جابجايي و حمل و نقل آسفالت قديمي راه و آسفالت جديد آن، حداقل مزاحمت براي ترافيك ايجاد خواهد شد.

بازيافت درجا مصالح آسفالتي به روش سرد، در سالهاي اخير توسعه بسياري پيدا كرده است. گرچه اين پديده نويني نمي باشد، اما پيشرفت و توسعه در ماشين آلات، تكنيك ها و استفاده از امولوسيون هاي پليمري، (CIR) را به يك روش مفيد و موثر جهت بازيابي رويه هاي آسفالتي تبديل كرده است در اين روش ابتدا لايه روسازي با عمقي تعيين شده توسط دستگاه برداشت و آسياب مي شود. سپس اين مواد دانه بندي شده و با مواد جديد از قبيل مصالح سنگي و قير (امولسيون قير، كف قير و ...) مخلوط گرديده و مجدداً بر روي سطح راه پخش مي شوند. تمام اين عمليات درجا و به صورت مداوم انجام مي گيرد. بسته به نوع و شدت خرابي جاده، معمولاً يك لايه رويه آسفالتي بر روي اين لايه اضافه مي شود. با استفاده از اين روش مي توان تا عمق30 سانتيمتر از روسازي موجود را مورد بهسازي قرار داد.

اين روش را ميتوان به دو دسته تقسيم كرد:

الف) بازيافت آسفالت به صورت قسمتي از روسازي ( CIPR)

عبارت است از استفاده مجدد تنها از مصالح بتن آسفالتي موجود و عمق كار حدود 5 تا 5/12 سانتي متر مي باشد و توسط زنجيرهاي از ماشينآلات چندكاره انجام مي شود. اين نوع بازيافت معمولاً براي روسازي هاي ضخيم انجام مي شود. سازه روسازي بايستي كفايت لازم را داشته باشد اما تغييرات جزئي در پروفيل راه قابل قبول است. در اين نوع بازيافت، روسازي هاي با تركهاي متوسط تا زياد قابل بازيابي مي باشند.

ب) بازيابي تمام عمق (FDR)

در اين روش تمام روسازي آسفالتي و قسمتي از مصالح سنگي زيرين مورد بازيافت قرار مي گيرد. حداقل مقدار مصالح سنگي لايه زيرين بايستي 25 %وزني مخلوط باشد. عمق كار حدود 5/12 تا 25 سانتي متر مي باشد. اين روش عموماً براي روسازي هاي با ضخامت كم و روسازيهاي با سطح خراب و ترك هاي زياد انتخاب مي شود. از مزاياي اين روش مي توان به موارد زير اشاره نمود:

ـ هر نوع روسازي و با هر شدتي از خرابي را اصلاح مي كند.

ـ ظرفيت باربري روسازي افزايش مي يابد.

ـ در مقايسه با بازيابي آسفالت گرم، انرژي و تجهيزات كمتري لازم دارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در گرگان با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله گرگان در اولین .فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز گرگان می باشند

 

 

 

اگرگان    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی