ایزوگام قیرگونی آسفالت در شارق ب

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در شارق ب منطقه 7

شرکت ایزوگام گستران در شارق ب ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

ما کشوری هستیم که خاک حاصل خیز و هوایی بارانی دارد. و معمولا در همه ی مناطق پاییز و زمستان پر بارشی داریم. حال باید فکری به حال چکه ی سقف و نفوذ رطوبت به دیواره های ساختمان خود کنیم. یکی از مهمترین خطراتی که هر ساختمان را تهدید می کند، خطر نفوذ نم و رطوبت به لایه های زیرین ساختمان است. در این شرایط مراجعه به یک شرکت معتبر در زمینه نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می تواند بسیار کمک کننده باشد و خبر خوش این که شرکت ایزوگام گستران در شارق ب سالهاست که به متقاضیان خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را ارائه می کند. بنا بر این همین حالا سریع شروع کنید و با شرکت ایزوگام گستران در شارق ب تماس بگیرید تا کارشناسان این شرکت با سرعت هر چه تمام تر در محل حاضر شده و نوع پوشش رطوبتی مورد نیاز منزلتان را به شما پیشنهاد دهند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شارق ب منطقه 7

عایق کاری با استفاده از عایق های گوناگونی اجرا می شود، برخی از این عایق ها پیش ساخته بوده و برخی دیگر سنتی و دست ساز هستند. از انواع عایق های پیش ساخته و صنعتی که امروزه مورد توجه عایق کاران و متقاضیان عایق کاری قرار گرفته است، ایزوگام است. بیش از 4 دهه است که ایزوگام بر سقف خانه ایرانی ها جا خوش کرده و به خاطر عمر طولانی و طریقه نصب ساده و بی خطری که دارد مورد استقبال همه گان قرار گرفته است. ایزوگام نوعی عایق پیش ساخته است که از قیر، الیاف شیشه و مواد پلیمری ساخته می شود. ایزوگام انواع مختلفی دارد. شرکت ایزوگام گستران در شارق ب آماده ارائه انواع خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام می باشد. مشاوران شرکت ایزوگام گستران در شارق ب شما را در جریان همه انواع ایزوگام از پلیمری و دمیده، روکش آلومینیومی و بدون روکش آلومینیومی، تک لایه و دو لایه و حتی ایزوگام تزئینی قرار می دهند. شما بسته به کاربرد و محلی که می خواهید ایزوگام را نصب نمایید، و همچنین با توجه به بودجه ای که برای ایزوگام خود در نظر گرفته اید، ایزوگام مورد نظر خود را انتخاب می کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شارق ب با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شارق ب در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شارق ب می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در شارق ب منطقه 7

یکی دیگر از خدمات فوق العاده و شایان توجه شرکت ایزوگام گستران قیرگونی و استفاده از مواد و مصالح درجه یک در این زمینه است. آموزش نصابان حرفه ای و کاربلد از جمله فعالیت های بسیار خوب و عالی شرکت ایزوگام گستران است. شرکت ایزوگام گستران در شارق ب مفتخر است به همه ی همشهریان خدمات خود را در زمینه قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی با قیمت هایی باور نکردنی به صورت نقد و اقساط ارائه می نماید. شما می توانید با کارشناسان و مشاوران شرکت ایزوگام گستران همواره آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان در زمینه ی قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی می باشند.

قیرگونی که توسط نصابان شرکت ایزوگام گستران اجرا می گردد به دو صورت یک لایه و دو لایه اجرا می گردد. همه ی زیرسازی ها و شرایط پیش از نصب نیز توسط تیم حرفه ای نصب قیرگونی رعایت می شود. بنا براین شما می توانید با خاطری آسوده قیرگونی ساختمان خود را به شرکت ایزوگام گستران در شارق ب بسپارید.

شرکت ایزوگام گستران آماده همکاری با همه ی ارگان های دولتی، خصوصی و خصولتی را نیز دارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شارق ب با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شارق ب اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شارق ب می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شارق ب منطقه 7

یکی از عواملی که موجب کاهش خطرات و تصادفات جاده ای می گردد، استفاده از آسفالت های رنگی در آسفالت کاری است. در ادامه ی این مقاله می خواهیم شما را با کاربردهای آسفالت های رنگی بیشتر آشنا کنیم.

آسفالت رنگی از جهات گوناگونی از جمله موارد زیست محیطی، منظر زیبایی و ترافیكی بر آسفالت های معمولی ارجحیت دارد. برای مشخص کردن محل عبور عابران پیاده، مشخص کردن بخش های مختلف بزرگراه ها، داخل تونل ها، ورودی های فرعی به اصلی، سطح سرعتگیرها ، مشخص کردن مسیر ویژه دوچرخه سواری و پیاده روی، محوطه های ورزشی و ... می توان از آسفالت رنگی به جای رنگ کردن سطح آسفالت استفاده کرد. ولی از معایب اصلی آسفالت رنگی در ایران، هزینه بالای تهیه رنگدانه است. از آنجا که رنگدانه در ایران تولید نمی شود و به صورت وارداتی می باشد، هزینه تهیه آن زیاد است.

آسفالت معمولی در تحقیق آنها از مخلوط قیر، چسب، روغن و مصالح قطبی در یک کارخانه آسفالت در کشور تایوان تولید شده است. با حرارت دادن آسفالت معمولی در گرمكن تا 160درجه سانتیگراد و سپس مخلوط کردن آن با رنگ قرمز و سبز در نسبت های متفاوت، آسفالت رنگی مورد نیاز برای این تحقیق تهیه شده است. از نمونه ها توسط یک دوربین دیجیتالی در دورههای زمانی 12 ، 6 ، 0 ، 24و 48ساعت عكسبرداری میشود. سپس بر اساس عكس ها، نمودارهایی از درصد رنگ، رابطه آن با شدت و درجه اشباع و میزان رنگ رسم شد. در انتها نتایج تحقیق آنها نشان می دهد که: 1) شدت رنگ با افزایش میزان نور ماورا بنفش در میزانهای متفاوت رنگ، افزایش می یابد.

2) زمانیكه در مواد تشكیل دهنده رنگ، میزان رنگ سبز از %5بیشتر باشد، توزیع شدت رنگ های قرمز، سبز و آبی کمترتغییر می کند.

3) رنگ قرمز زمانیكه به میزانهای مختلف در آزمایش (تابش اشعه ماورای بنفش) اسپری می شود، مقاومت بهتری در مقابل محو شدن نسبت به رنگ سبز در آسفالت رنگی نشان می دهد.

شما می توانید جهت مشاوره و دریافت هر گونه اطلاعات و خدمات در خصوص قیمت آسفالت، هزینه آسفالت کاری، آسفالت سرد، آسفالت گرم و آسفالت حفاظتی با شرکت ایزوگام گستران در شارق ب تماس بگیرید. همچنین اگر قصد خرید آسفالت را به صورت کلی و یا جزئی دارید، شرکت ایزوگام گستران کلیه آسفالت های خود را با قیمت های درب کارخانه به شما ارائه می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شارق ب با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شارق ب در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شارق ب می باشند.

 

 

 

شارق ب  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی