منطقه ۰۷

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در منطقه 7

شرکت ایزوگام گستران در منطقه 7 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

منطقه ی 7 تهران جزء مناطق خوب و اصیل نشین است و همین اصالت موجب می گردد که شرکت ها و دفاتر خدماتی با سابقه در آن فعالیت داشته باشند. یکی از شرکت های معتبری که اکنون در منطقه 7 آماده خدمت رسانی و ارائه محصولات خود است، شرکت ایزوگام گستران می باشد. شما می توانید شرکت ایزوگام گستران را از روی خدمات بسیار گسترده ای که در زمینه نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری ارائه کرده است بشناسید. حسن سابقه کاری این شرکت زبان زد خاص و عام کسانی است که از محصولات و خدمات آن به نحوی استفاده کرده اند. بنا بر این شما می توانید تمامی پروژه های اجرا شده ی گذشته ی شرکت را در یک نگاه بررسی کرده و در ادامه ی مقاله با خدمات این شرکت در منطقه 7 بیشتر آشنا شوید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در منطقه 7

یکی از خدمات خالصانه ی شرکت ایزوگام گستران در منطقه ی 7 ارائه ی انواع ایزوگام می باشد. از آنجایی که حوزه های تخصصی شرکت در زمینه نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام می باشد، می خواهیم در مورد انواع ایزوگام اطلاعاتی را ارائه نماییم.

از نظر مواد و مصالح تشکیل دهنده ایزوگام به دو نوع پلیمری و دمیده تقسیم می گردد.

ایزوگام پلیمری

عنصر اصلی این نوع از ایزوگام قیر خالص ۷۰– ۶۰ می باشد و کیفیت بسیار بالایی در مقایسه با ایزوگام دمیده دارد. قیر خالص ۷۰–۶۰ از پالایش نفت خام به دست آمده و در اثر حرارت دادن نفت خام، بنزین، حلالهای نفتی، نفت چراغ، نفت گاز و سایر روغنهای سبک آن در برج های تقطیر پالایشگاه جدا می گردد.

در گرمای بیش از حدود ۳۸۰ درجه (در فشار عادی) قیر آن به جا می‌ماند که به صورت جامد یا نیمه جامد است. قیرهای خالص، با توجه به درجه نفوذشان نام گذاری می شوند. قیر ۶۰-۷۰ در عایق کاری پشت بام به مصرف می‌رسد.

قیر خالص ۷۰–۶۰، پلی آستر، تیشو، لایه آلومینیم ۱۴ الی ۱۶ میکرون، پلاستیک پشت لایه ، پودر تالک، مواد APP درجه ۱ و ۲، پوشال گونی پلاستیکی مواد مورد نیاز جهت ساخت عایق رطوبتی ایزوگام پلیمری هستند. برای تولید ایزوگام پلیمری، قیر خالص ۷۰–۶۰ و سایر مواد اولیه ذکر شده بالا وارد مخلوط کن ساخت پلیمر می‌گردد. در مخلوط کن مواد ذکر شده میکس و پخته می گردد. خروجی آن، مایعی به نام پلیمر ایزوگام است. این ماده در دستگاه خط تولید تبدیل به لایه ایزوگام می‌گردد.

ایزوگام دمیده

عنصر اصلی در این نوع عایق ایزوگام قیر دمیده نفت کوره (مازوت) است. ایزوگام دمیده به نسبت ایزوگام پلیمری کیفیت پایین‌تر و عمر کمی دارد.

از دمیدن هوای داغ به مازوت قیر دمیده به دست می‌آید. به این شکل که هوای داغ با دمای ۲۰۰ تا ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد با استفاده از لوله‌های سوراخ‌دار به محفظه حاوی مازوت دمیده شده در اثر انجام این فرایند، اتم‌های هیدروژن موجود در مولکول‌های هیدروکربورها، با اکسیژن هوا ترکیب گردیده با تشکیل آب، عمل بسپارش اتفاق می‌افتد. قیر دمیده نسبت به قیر خالص دارای درجه نفوذ کمتری است، و البته نرمی بیشتری دارد. حساسیت کم تری نسبت به تغییرات دما دارد. این نوع قیر بیشتر در ساختن ورق‌های پوشش بام، باتری اتومبیل و اندودکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علامت اختصاری قیر دمیده R است. مثلاً قیر۸۰/۲۵ R به معنای قیر دمیده با درجه نرمی ۸۰ و درجه نفوذ ۲۵ می‌باشد.

قیر دمیده، پلی آستر، تیشو، لایه آلومینیم ۱۴ الی ۱۶ میکرون، پلاستیک پشت لایه ، پودر تالک مواد مورد نیاز جهت ساخت ایزوگام دمیده است. برای تولید ایزوگام دمیده مازوت وارد برج تقطیر شده و پس از عمل بسپارش، تبدیل به قیر دمیده می‌گردد.

توجه داشته باشید که قیر دمیده تولید شده نیاز به افزایش هیچ ماده‌ای نداشته و مستقیماً وارد دستگاه خط تولید ایزوگام می‌گردد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در منطقه 7 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه 7 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 7 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در منطقه 7

قیرگونی نوعی عایق رطوبتی قدیمی است که پس از کاهگل جزء قدیمی ترین عایق ها به حساب می آید. در واقع از زمانی که قیر به عنوان یک ماده پیش گیری کننده از نفوذ آب شناخته شد، تا کنون ماده اصلی ساخت بسیاری از عایق های رطوبتی است. شرکت ایزوگام گستران که سالهاست در امور مربوط به عایق کاری و آب بندی فعالیت داشته و همه ی موارد از جمله نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را پوشش می دهد. اجرای قیرگونی برای فضاهای داخلی ساختمان مناسب بوده و مقرون به صرفه است. اگر با مشاوران شرکت ایزوگام گستران در منطقه 7 تماس بگیرید می توانید از راهنمایی های ارزشمند آنها بهره مند گردید. شرکت ایزوگام گستران یکی از شرکت های با سابقه ی طولانی در زمینه عایق کاری ساختمان است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در منطقه 7 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه 7 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 7 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در منطقه 7

آسفالت رنگی از جهات گوناگونی از جمله موارد زیست محیطی، منظر زیبایی و ترافیكی بر آسفالت های معمولی ارجحیت دارد و به همین دلیل نیاز است در این زمینه تحقیقات و اقدامات بیشتری برای توسعه کاربرد آن در سطح کشور صورت گیرد. آسفالت رنگی باعث افزایش آگاهی راننده و درک محدوده های خطر از طریق اعلام هشدارهای بصری می شود که نتیجه آن هوشیاری و عكس العمل سریع رانندگان در پیمودن مسیرهای یكنواخت و محدوده های خطر است که علاوه بر افزایش ایمنی مسیر سبب کاهش میزان تصادفات می گردد. آسفالت رنگی می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای تابلوهای اعلان خطر باشد به گونه ای که با استفاده از این فناوری علاوه بر حذف برخی از علائم راهنمایی و رانندگی، می توان جلوه خاصی به فضای شهری داد.

همان طور که می دانید شرکت ایزوگام گسترانم در منطقه 7 پروژه های زیادی را در زمینه آسفالت معابر و راه ها اجرا نموده است و مجری بسیاری از طرح های عمرانی شهرداری جهت اسفالت کاری خیابان ها و کوچه ها بوده است. این شرکت تجهیزات پیشرفته ای از ماشین ها و غلتک های آسفالت کوب مکانیزه داشته و پروژه های خود را با استفاده از این دستگاه ها اجرا می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در منطقه 7 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه 7 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 7 می باشند.

 

 منطقه 7    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی