ایزوگام قیرگونی آسفالت در کریم خان

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در کریم خان  منطقه 6

شرکت ایزوگام گستران در کریم خان  منطقه 6  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

همیشه می گویند پیشگیری بهتر از درمان است، حال ما می خواهیم به شما بگوییم که جلوگیری بهتر از هزینه های گزاف تعمیرات است. بنا بر این اگر می خواهید در زمستان و در آینده ای نه چندان دور هزینه های گزاف تعمیرات را پرداخت کنید بایستی از حالا به فکر عایق کاری و آب بندی سقف و فضاهای رطوبت گیر خانه و ساختمان خود باشید. اگر در محله ی کریم خان ساکن هستید و به دنبال یک شرکت با سابقه در زمینه ی عایق کاری می گردید ما به شما شرکت ایزوگام گستران را معرفی می کنیم. شرکت ایزوگام گستران تجربه و سابقه ی طولانی در زمینه های نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را دارا بوده و مشاوران و کادر بسیار مجربی دارد. پس همین حالا تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در کریم خان  منطقه 6

آیا برندهای معتبر در زمینه تولید ایزوگام را می شناسید؟ آیا با ویژگی های یک ایزوگام خوب و استاندارد آشنایی دارید؟ آیا می دانید از کجا و چگونه و با چه قیمتی باید ایزوگام خود را تهیه کنید؟

نگران نباشید! پاسخ تمامی این سوالات را می توانید از همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران بپرسید. در شرکت ایزوگام گستران فقط و فقط ایزوگام مرغوب و درجه ی یک ارائه می گردد. چرا که زمینه ی تخصصی این شرکت سالیان سال است که در زمینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری فعالیت داشته و همواره با برترین برندها کار می کرده است. شرکت ایزوگام گستران انواع خاص ایزوگام را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه به شما ارائه می نماید. فقط کافی است تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در کریم خان  منطقه 6  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کریم خان  منطقه 6  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کریم خان  منطقه 6  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در کریم خان  منطقه 6

شرکت ایزوگام گستران در زمینه ی قیرگونی نیز به تازگی فعالیت خود را گسترده تر کرده است و در محله ی کریم خان نیز قیرگونی درجه ی یک را ارائه می نماید. با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در کریم خان  منطقه 6  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کریم خان  منطقه 6  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کریم خان  منطقه 6  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در کریم خان  منطقه 6

قیر پلیمري

پلیمرها زنجیره هاي بلندي از مواد آلی هستند که از قسمتهاي کوچکتري به نام منومر تشکیل شده اند و داراي خصوصیات منحصر به فردي هستند و به سه دسته کلی زیر تقسیم می شوند که عبارتند از:

- ترموپلاست

- الاستومر

- ترموپلاست الاستومر

پلیمرهاي ترموپلاست:

این دسته از پلیمرها در دماهاي اختلاط و اجرا مشکلی نداشته و از گرانروي مناسبی برخوردار می باشند اما در اجرا، خواص بهینه لازم را براي بهبود خواص قیر دارا نیستند.

پلیمرهاي الاستومر:

اینگونه پلیمرها در دماهاي بهرهوري مناسب بوده و خواص لازم را براي قیر تأمین می نمایند ولی در دماي اختلاط و اجرا، گرانروي بسیار بالایی داشته و این دو عمل را با مشکل مواجه می کند.

پلیمرهاي ترموپلاست الاستومر:

این پلیمرها که جهت اختلاط با قیر سنتز شده اند جدیدترین و مؤثرترین پلیمرها براي تغییر خواص قیر بویژه براي مصارف راه سازي می باشند. مشکلات و نارسایی هایی که در اختلاط لاستیک ها و پلاستیک ها با قیر، موجود بوده در این پلیمرها حل شده است. انواع پلیمرهاي ترموپلاستیک الاستومر به شرح زیر می باشند:

- پلی یورتانها

- کوپلیمر پلی اتر- پلی استر

- کوپلیمرهاي الفینیک

- کوپلیمرهاي بلوك استایرنی

انواع کوپلیمرهاي بلوك استایرنی عبارتند از:

(styrene butadiene) SB -

(styrene styrene butadiene) SBS -

(styrene butadiene rubber) SBR -

(styrene-isoprene-styrene) SIS -

انواع کوپلیمرهاي الفینیک عبارتند از:

(Ethylene Vinyl Acetate) EVA –

 (ethylene methyl acetate) EMA -

(ethylene butyl acrylate) EBA -

خواص آسفالت هاي پلیمري:

خواصی که پلیمرهاي ترموپلاستیک الاستومر در بتن هاي آسفالتی ایجاد می نماید عبارتند از:

- خاصیت چسبندگی عالی

- عملکرد در هر دو محدوده دماي بالا و پایین

- ازدیاد طول و قابلیت الاستیسیته

- انعطاف پذیري بیشتر در دماهاي پایین

- مقاومت بهتر در مقابل حرکت و تغییر شکل در دماي بالا

- کاهش حساسیت دمایی

- بهبود در استحکام کششی

- افزایش مدول سختی در دماهاي بالا

بنابراین مهمترین مزایاي استفاده از قیر پلیمري در راه سازي عبارتند از:

- دوام آسفالت پلیمري در برابر آب

- مقاومت مخلوط آسفالتی پلیمري در مقابل تغییرشکل هاي شیاري (Rutting)

- انعطاف پذیري در دماي پایین

UV - مقاومت نسبت به پیرشدگی با اکسیژن و اشعه

انواع اصلاح کننده هاي پرکاربرد در آسفالت متخلخل

الف)پلیمر SBS

استایرن- بوتادین-استایرن)، پلیمري از خانواده ترموپلاستیک الاستومرها می باشد. به این مفهوم که ) SBS پلیمر ساختار مولکولی آن متشکل از واحدهایی با خواص ترموپلاستیکی (بلوکهاي پلی استایرن) و واحدهایی با خواص دو خاصیت لاستیکی و ترموپلاستیکی را به طور همزمان SBS لاستیکی ( مولکول هاي پلی بوتادین) بوده، به بیان دیگر دارا می باشد. زنجیره- ،SBS نسبت به سایر پلیمرهاي ترموپلاست در این است که پس از اختلاط کامل قیر و SBS مزیت عمده به صورت یک شبکه کامل لاستیکی درآمده و ذرات قیر را در درون خود به طور پراکنده نگهداري می نماید. SBS هاي  گفته می شود. در حقیقت زمانی پلیمر کاملاً می تواند باعث بهبود Phase inversion به این فرآیند، تبدیل فاز یا خواص قیر گردد که پدیده تبدیل فاز در آن به وقوع پیوندد. بوسیله دستگاه هموژنایزر با دور بالا تهیه SBS قیر خالص با درصدهاي مختلف ،SBS براي تعیین مقدار بهینه شده و ساختار شبکه اي آن بوسیله یک میکروسکوپ فلورسنت مورد بررسی قرار می گیرد. نتیجه اینکه در نمونه هاي حاوي مقادیر کم پلیمر حتی با افزایش دما و زمان اختلاط، تغییر فاز اتفاق نمیافتد در حالیکه در نمونه هاي با درصد پلیمر بیشتر، تغییر فاز کاملاً مشهود خواهد بود. زمانیکه در قیر اصلاح شده لایه آسفالتی SBS به کار رود این قیر می تواند خصوصیات زیر را بهبود دهد:

- چسبندگی دانه ها.

- نگهداري دانه ها )اولیه و بلند مدت)

- مقاومت خستگی و انعطاف پذیري در دماي پایین.

- مقاومت در برابر تغییرشکل هاي ثابت.

- مقاومت در برابر قیرزدگی.

در مخلوط آسفالتی متخلخل، منجر به میزان کمتر از SBS نتایج تحقیقات نشان دادند که استفاده از افزودنی EVA ، دست دادگی مصالح، نسبت به افزودنیهاي دیگر از جمله SBR و فیبر سلولز شده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در کریم خان  منطقه 6  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله کریم خان  منطقه 6  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کریم خان  منطقه 6  می باشند.

 

 

کریم خان  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی