ایزوگام قیرگونی آسفالت در کردستان

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در کردستان  منطقه 6

شرکت ایزوگام گستران در کردستان  منطقه 6  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

معجزه ی حضور شرکت ایزوگام گستران در محله ی کردستان این است که این شرکت علاوه بر ارائه ی خدمات بی نظیر نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری قیمت های خود را نیز شکسته  بسیار مقرون به صرفه ارائه می نماید. شما عزیزان ساکن محله ی کردستان می توانید با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از قمیت های جدید ارائه شده توسط این شرکت مطلع گردید. شرکت ایزوگام گستران در خدمت تمامی اهالی محله ی کردستان می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در کردستان  منطقه 6

اگر برای استفاده از خدمات ایزوگام تماس گرفته اید انتخاب درستی کرده اید. شرکت ایزوگام گستران در این زمینه بسیار متخصص بوده و ایزوگام های خود را از برند های معتبری هم چون ایزوگام دلیجان تهیه می کنند. ایزوگام گستران معتقد است که باید ایزوگام های خود را استاندارد و مرغوب ارائه کند تا رضایت مشتری را در پی داشته باشد. و خدا را شکر تا به امروز همین طور بوده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در کردستان  منطقه 6  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کردستان  منطقه 6  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کردستان  منطقه 6  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در کردستان  منطقه 6

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در کردستان  منطقه 6  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کردستان  منطقه 6  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کردستان  منطقه 6  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در کردستان  منطقه 6

روش لغزش ثابت

چندین دستگاه دیگر براي اندازه گیري مقاومت لغزشی در حالت سرش وجود دارد. کارکرد این دستگاه ها بدین گونه است که وقتی یک چرخ به کمک ترمز به تدریج متوقف می شود، ضریب اصطکاك تا لحظه سرش بحرانی شروع به افزایش یافتن می کند و بعد از اینکه چرخ قفل می شود، ضریب اصطکاك افت می کند. در نقطه سرش بحرانی، ضریب اصطکاك بیشتر از وقتی است که چرخ قفل می شود. این پدیده در توسعه سیستم هاي کنترل اتوماتیک ترمز وسایل نقلیه ضریب اصطکاك ) fmax نشان داده شده است که نسبت NCHRP نقش بسیار مهمی داشته است.  ضریب اصطکاك در شرایط قفل شدگی چرخ) با بافت رویه راه، نیروي اصطکاك و دما تغیی ر ) flock در سرش بحرانی) به .(HRB می کند ( 72 بصورت زیر تعریف می شود : (S) لغزش یا سُرش چنانچه چرخی را که در مسیر مستقیم در حال حرکت است ترمزگیري کنیم مقدار سرش هنگامی که چرخ قفل می شود تا میزان 100 درصد افزایش می یابد. نسبت اصطکاك با افزایش مقدار سرش، افزایش پیدا می کند تا اینکه به یک برسد و آنگاه شروع به کاهش یافتن می کند تا اینکه چرخ ها قفل شوند. « سُرش بحرانی » مقدار حداکثر در نقطه تابع بافت سطح رویه و درجۀ حرارت آن است. بنابراین آنها را تنها با یک اندازه fmax / flock سرش بحرانی و نسبت گیري مناسب می توان بدست آورد. پدیدة سُرش بحرانی از اهمیت فوق العادهاي برخوردار است زیرا نشان می دهد که حداکثر اصطکاك نه هنگامی که چرخ ها قفل شده اند بلکه در محدودة سرش 10 تا 15 درصدي بوقوع می پیوندد. این شناخت به توسعه سیستم هاي کنترل خودکار ترمز در اغلب هواپیماها منجر گردیده است. دستگاه هاي اندازه گیري بر اساس این روش، جهت اندازهگیري خصوصیات اصطکاکی سطح روسازي براي خودروهاي مجهز به سیستم ترمز ضد قفل می باشد. با توجه به اینکه در وسایل با لغزش ثابت، نسبت لغزش کمی انتخاب گردیده است، بنابراین آنها می توانند اندازه گیري مقاومت اصطکاکی را به طور پیوسته فراهم آورند. اندازه گیري اصطکاك در چرخ ویژه این تجهیزات معمولاً در سرعتی بین 10 تا 20 درصد سرعت ماشین اصلی آزمایش است. بنابراین، اگر وسیله آزمایش با سرعت 65 کیلومتر در ساعت حرکت نماید و نسبت لغزش این گونه دستگاه ها 20 درصد باشد، سرعت چرخ 65*0/2=13km/hr : اندازه گیري وسیله برابر است با واضح است که این گونه وسایل، مقاومت لغزشی در سرعت پایین را می سنجند و بنابراین بیشتر بافت ریز سطح روسازي را منعکس می کنند.  در روش سرش براي اندازه گیري مقاومت در برابر لغزندگی تجهیزات متنوعی در اختیار قرار دارند. از یک لاستیک

استفاده می شود. ASTM-E

افزودنی هاي الیافی

الیاف ها به مخلوط اضافه می شوند و اگر چه آنها اثري بر خصوصیات رئولوژیکی قیر ندارند، با وجود این آنها خصوصیات معینی از مخلوط را اصلاح میکنند. بنابراین، الیافها بعنوان افزودنیها معرفی می شوند نه اصلاح کننده هاي قیري زه کش شدن قیر از مخلوط در مدت حمل ونقل و پخش بعنوان یک مشکل براي مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي تشخیص داده شده است. همچنان که، نفوذ هوا و نور در داخل این SMA میان تهی، همانند آسفالت متخلخل و مخلوط ها باعث بوجود آمدن مسأله پیرشدگی می گردد. یک راه منطقی براي رفع این مشکل، افزایش میزان ماده چسباننده به منظور ایجاد پوشش ضخیم دور مصالح است و واضح میباشد که این افزایش داراي یک محدودیت، بدلیل کم شدن درصد فضاي خالی در مخلوط آسفالت متخلخل و خطر از دست رفتن پایداري آن می باشد، از طرف دیگر افزایش ماده قیري بیش از یک حد معین باعث ایجاد مشکلاتی در مورد یکنواختی لایه آسفالتی متخلخل می گردد. به این معنی که قیر روان گردیده و در موقع تولید، حمل و پخش، جدا شدگی دانه  ها اتفاق می ا فتد. به منظور تثبیت ماده قیري از الیاف هاي معدنی و غیر معدنی (آلی) استفاده می شود.

بنابراین الیاف معدنی و آلی به منظور افزایش مقدار قیر آسفالت متخلخل (افزایش ضخامت فیلم قیري) بکار برده مورد آزمایش و ارزیابی قرار گرفتند و مشخص (Nicholls- میشوند. هر دو نوع در آزمایشهایی در بریتانیا ( 1992 شد که هر دو نوع در افزایش مقدار قیر آسفالت متخلخل مؤثرند، هر چند که دوام آسفالت متخلخل ساخته شده با الیاف معدنی بهتر از آسفالت متخلخل ساخته شده با الیاف آلی بود.  نشان داده که اثر افزایشی قیر توسط الیاف معدنی نسبت به الیاف (Nicholls – آزمایش هاي جاده اي بریتانیا ( 1997. آلی بیشتر بود. مورد دیگر قابل ملاحظه حجم اشغال شده توسط الیاف است، زیرا درصد فضاي خالی آسفالت متخلخل در مقایسه با 0 درصد وزن کل مخلوط، / آسفالت ساخته شده با قیر اصلاح شده را کاهش خواهد داد. در مورد افزودنی ها، استفاده از  0 درصد وزن / درصد فضاي خالی را تقریبا 1% کاهش خواهد داد، در حالیکه استفاده از افزودنی هاي آلی  کل قیر، فضاي خالی را فقط  به میزان  [ 22 / کاهش خواهد داد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در کردستان  منطقه 6  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله کردستان  منطقه 6  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کردستان  منطقه 6  می باشند.

 

 

 

کردستان  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی