ایزوگام قیرگونی آسفالت در کارگر شمالی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در کارگر شمالی  منطقه 6

شرکت ایزوگام گستران در کارگر شمالی  منطقه 6  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

طبق گزارشات ارسالی از اهالی محله کارگر شمالی تخریب ساختمان ها بر اثر نفوذ نم و رطوبت به لایه های زیرین و پی ساختمان زیاد مشاهده گردیده است و طبق بررسی های انجام شده دلیل اصلی این واقعه عدم استفاده از عایق مناسب در ساختمان ها یا عدم اجرای اصولی عایق کاری در ساختمان ها می باشد. بنا بر این شرکت ایزوگام گستران در محله ی کارگر شمالی اقدام به اجرای پروژه های عایق کاری به صورت نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری نموده است و کلیه فعالیت های خود را با ارائه ی بیمه نامه ی معتبر به اتمام رسانده است.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در کارگر شمالی  منطقه 6

یکی از خدمات درخشان شرکت ایزوگام گستران عایق کاری با استفاده از عایق ایزوگام می باشد. ایزوگام عایقی مرغوب و پیش ساخته است که بافت اصلی آن را قیر و الیاف مصنوعی تشکیل می دهد. این شرکت خدمات خود را در قالب نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری ارائه نموده و همه ی اهالی محله ی کارگر شمالی از این خدمات بسیار راضی هستند. در ادامه خدمات عایق کاری با قیرگونی را نیز خدمتتان معرفی می کنیم.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در کارگر شمالی  منطقه 6  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کارگر شمالی  منطقه 6  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کارگر شمالی  منطقه 6  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در کارگر شمالی  منطقه 6

یکی دیگر از خدمات شرکت ایزوگام گستران عایق کاری با استفاده از قیرگونی می باشد. شرکت ایزوگام گستران در زمینه ی قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی فعالیت های بسیار خوبی را برای اهالی محله ی کارگر شمالی ارائه نموده است. جهت دریافت این خدمات می توانید با مشاوران شرکت ایزوگام گستران در کارگر شمالی تماس گرفته و این خدمات را از آنها بخواهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در کارگر شمالی  منطقه 6  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کارگر شمالی  منطقه 6  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کارگر شمالی  منطقه 6  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در کارگر شمالی  منطقه 6

جمع بندي و انتخاب روش اندازه گیري بطور کلی در این بخش براي اندازه گیري مقاومت لغزشی سطح رویه روش هاي مختلفی معرفی شد. استفاده از روش هاي لغزش ثابت و انحراف مسیر به لحاظ عملکردشان در سرعت هاي پایین تقریبا نتایج مشابهی را منعکس می سازند. عامل اصلی به وجود آورنده مقاومت اصطکاکی در این دستگاه ها بافت ریز سنگدانه است. سایش لاستیک چرخ در این تجهیزات نسبتا کم بوده و براي اندازه گیري اصطکاك در مسافت هاي طولانی و اندازه گیري پیوسته مناسب هستند. در سیستم چرخ قفل شده سرعت اندازهگیري 65 کیلومتر بر ساعت است. در این سیستم ها میزان استهلاك لاستیک بسیار بالا بوده و براي فواصل طولانی کاربرد مناسبی ندارند. مقاومت لغزشی بدست آمده در این روش با توجه به سرعت بالا انعکاس دهنده نقش بافت درشت سطح رویه می باشد. دستگاه هاي با سرعت لغزش متغیر، قادر به اندازهگیري اصطکاك در هر سرعت لغزشی می باشند. اگر سرعت لغزش کم تنظیم شود، نتایج مشابه دستگاه هاي با لغزش ثابت و تجهیزات نیروي جانبی خواهد بود، که همگی بیانگر تاثیر بافت ریز بر مقاومت لغزشی هستند. در صورت تنظیم سرعت لغزش در حد زیاد، نتایج شبیه آزمایش چرخ قفل شده و بیانگر تاثیر بافت درشت سطح رویه بر مقاومت لغزشی خواهد بود. بنابراین براي انتخاب دستگاه مناسب باید هدف استفاده از آن کاملا روشن باشد، چرا که به دلیل نوع عملکرد متفاوت انواع دستگاه ها نتایج به دست آمده لزوما یکسان نخواهد بود. با توجه به اینکه آسفالت متخلخل بیشتر در راه هاي با سرعت زیاد کاربرد دارد، روش چرخ قفل شده یا روش لغزش متغیر براي اندازه گیري مقاومت لغزشی توصیه می شود. مقاومت لغزشی بدست آمده در این روش با توجه به سرعت بالا انعکاس دهنده نقش بافت درشت سطح رویه می باشد. با وجود این بدلیل موجود نبودن این دستگاه ها در ایران، از روش پاندول انگلیسی که تجهیزات آن در ایران موجود است، می توان براي اندازه گیري مقاومت لغزشی و بررسی بافت ریز رویه استفاده نمود. با توجه به ASTM E براي اندازهگیري بافت درشت در ایران نیز از روش پخش ماسه مطابق با استاندارد 965 سادگی انجام آن توصیه می گردد.

مقاومت سایشی(آزمایش کانتابرو)

میزان قیر در مقدار مصالح کنده شده در اثر سایش چرخ وسایلنقلیه مؤثر می باشد. مقاومت از دست دادگی مواد از طریق آزمایش سایشی کانتابرو انجام می شود که این آزمایش همانند آزمایش لس آنجلس انجام می شود. در  برخی جدول ها میزان قیر و تأثیر آن در میزان از دست دادن مصالح در یک نمونه مخلوط آسفالتی متخلخل، نشان داده شده است.

عریان شدگی

 مقایسه بررسی ساختمانی الکترونی مولکول آب با هیدروکربن ها نشان می دهد که مولکول آب قطبیت بیشتري دارد. به طوريکه آب اصولاً جزء ترکیبات قطبی و هیدروکربنها جزء مواد غیر قطبی دسته بندي شده اند. بدین ترتیب ملاحظه می شود که هنگامیکه مولکول آب در سیستم دوتایی قیر- مصالح وارد شود، چون قطبیت مولکول آب نسبت به مولکول هاي قیر خیلی بیشتر است. به همین دلیل مولکولهاي آب بهتر و سریعتر نسبت به مولکول هاي قیر، بار منفی موجود در سطح مصالح را خنثی می نمایند. در نتیجه نیروي جاذبه اتصال سنگ و آب، نسبت به اتصال سنگ و قیر خیلی بیشتر است. بنابراین در اثر حضور آب، اتصال قیر- مصالح شکسته می شود و در نتیجه مصالح عریان می شوند. به دلیل اینکه استفاده از آسفالت متخلخل در مناطق با بارندگی زیاد می باشد، انتخاب قیر مقاوم در مقابل آب مسئله مهمی می باشد به همین دلیل استفاده از آزمایش لاتمن اصلاح شده در جهت انتخاب قیر مناسب توصیه می شود.

AASHTO T- آزمایش لاتمن اصلاح شده به منظور سنجش میزان خسارت ناشی از رطوبت و بر اساس آزمایش283 ، انجام می شود. در این آزمایش میزان خسارت مخلوط آسفالتی متراکم تحت تأثیر اشباع بودن و شرایط وجود آب و تحت چرخه یخ زدگی و ذوب شدگی تعیین می شود. در این آزمایش که روش انجام آن در قسمت طرح اختلاط آمده است، مقاومت کششی مخلوط در دو حالت خشک و مرطوب و با چرخه ذوبشدگی و یخ زدگی به دست می آید و نسبت  . (TSR) محاسبه می شود

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در کارگر شمالی  منطقه 6  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله کارگر شمالی  منطقه 6  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کارگر شمالی  منطقه 6  می باشند.

 

 

 

 

کارگر شمالی  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی