ایزوگام قیرگونی آسفالت در وزراء

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در وزراء منطقه 6

شرکت ایزوگام گستران در وزراء منطقه 6 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

خبر رسیده است که در محله ی وزراء اتفاقات بسیار خوبی در شرف وقوع است. اگر قصد عایق کاری و آب بندی ساختمان های خود را دارید، با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. بله شرکت ایزوگام گستران اعتبار بی نظیری در زمینه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری دارد. این شرکت هم اکنون فعالیت های تکمیلی در محله ی وزراء را اجرا نموده است. شرکت ایزوگام گستران دارای ضمانت نامه و بیمه نامه برای اجرای پروژه های خود بوده و در زمینه ی عایق کاری بسیار حرفه ای می باشد. بنا بر این امور مربوط به نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری خود را به شرکت ایزوگام گستران بسپارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در وزراء منطقه 6

ایزوگام را از مشاوران و کارشناسان حرفه ای شرکت ایزوگام گستران بخواهید. ایزوگام گستران شرکتی معتبر در زمینه ی اجرای پروژه های ایزوگام کاری بوده و در محله ی وزراء به مردم خدمات بی نظیری را ارائه می نماید. شرکت ایزوگام گستران در این محله اعتبار زیادی داشته و پروژه های زیادی را با انواع ایزوگام اجرا نموده است.

به عنوان مثال

اجرای پروژه ی نصب ایزوگام و ایزوگام کاری با استفاده از ایزوگام پلیمری برند ایزوگام دلیجان برای پشت بام ها

اجرای پروژه ی نصب ایزوگام و ایزوگام کاری با استفاده از ایزوگام دمیده برند ایزوگام دلیجان برای سرویس بهداشتی

اجرای پروژه ی نصب ایزوگام و ایزوگام کاری با استفاده از ایزوگام تک لایه برند ایزوگام دلیجان برای حمام

اجرای پروژه ی نصب ایزوگام و ایزوگام کاری با استفاده از ایزوگام دولایه برند ایزوگام دلیجان برای بالکن و تراس

اجرای پروژه ی نصب ایزوگام و ایزوگام کاری با استفاده از ایزوگام فویلدار برند ایزوگام دلیجان برای پشت بام ها

اجرای پروژه ی نصب ایزوگام و ایزوگام کاری با استفاده از ایزوگام بدون فویل برند ایزوگام دلیجان برای فضاهای داخلی

اجرای پروژه ی نصب ایزوگام و ایزوگام کاری با استفاده از ایزوگام تزئینی برند ایزوگام دلیجان برای دیواره ها

در این زمینه می خواهیم برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، شما را به کارشناسان این شرکت در محله ی وزراء معرفی کنیم. با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در وزراء منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله وزراء منطقه 6 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز وزراء منطقه 6 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در وزراء منطقه 6

دریافت خدمات قیرگونی از شرکت ایزوگام گستران بسیار خوب و بدون پشیمانی است. شرکت ایزوگام گستران در این زمینه فعالیت های زیادی را داشته و بسیار عملکرد موفقی را در اجرای پروژه های عایق کاری خود به ثمر رسانده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در وزراء منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله وزراء منطقه 6 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز وزراء منطقه 6 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در وزراء منطقه 6

روش هاي اندازه گیري مقاومت لغزشی

همه روش هاي اندازه گیري مقاومت روسازي بر پایه تجربه استوارند. نتایج تولید شده به وسیله ابزار و روش هاي مختلف هنگامی معنی دار هستند که ارزیابیهاي مرتبط با معیارهاي تجربی اثبات شده در طول زمان با استفاده از روش استاندارد توسعه داده شود. بدین ترتیب تبعیت از روش هاي استاندارد براي کالیبراسیون و استفاده از ابزار بسیار اهمیت دارد. در ادامه روش هاي اندازه گیري مقاومت لغزشی بیان شده است.

روش چرخ قفل شده

است. این روش نیاز ASTM E یکی از کاربردي ترین روش هاي اندازه گیري مقاومت لغزشی در امریکاي شمالی 274 در این روش ابتدا تریلر یدك هایی که داراي یک یا دو چرخ - به استفاده از یک تریلی چرخ قفل شده دارد. می باشند با سرعت معین کشیده می شوند. سپس در حین حرکت تریلر، چرخ آزمایشی را قفل کرده و در مقابل آن آب می پاشند. بعد از اینکه چرخ آزمایش قفل می شود و مسافت مناسبی را در حالت سرخوردن طی می کند، و درجۀ حرارت آن تثبیت شد، نیروي اصطکاك در مسیر تماس لاستیک براي دورة معینی از زمان ثبت شده و عدد لغزندگی براي قطعه گزارش می شود که بصورت زیر تعریف شده است : (SN) روسازي محاسبه می شود.نتیجه آزمایش بعنوان عدد لغزندگی

SN = 100 f

قسمت هاي اصلی این وسیله عبارتند از:

  1. لاستیک، بر اساس استانداردهاي ASTM
  2. ترمز براي قفل کردن چرخ
  3. یک تانک آب و آبپاش متصل به آن براي خیس کردن روسازي با یک لایه نازك و یکنواخت آب
  4. یک مبدل نیرو براي اندازه گیري نیروي مورد نیاز جهت کشیدن تریلر چرخ قفل شده.

بیشتر ادارات در امریکاي شمالی تریلر لغزش دارند. روش هاي نصب تریلر روي اتومبیل براي اندازه گیري مقاومت لغزشی به نظر ایمن می رسند ولی اگر همه چرخ ها قفل شوند خطرناك هستند. اگر تنها از ترمز چرخهاي جلو یا چرخ هاي قطري یکی از معایب اصلی روش هایی که از اتومبیل .(Horne استفاده شود، ناپایداري مذکور تا حد زیادي کاهش می یابد .

استفاده می کنند تغییرات نتایج آزمایش به واسطه اثرات وسیله نقلیه (نظیر اختلاف در سیستم هاي تعلیق، وزن لاستیک ها، شرایط، توزیع بار، فشار چرخ ها و …) است. همچنین طرق مختلف تهیه آب براي خیس کردن روسازي به طور عمدهاي هزینه هاي چنین آزمایشاتی را افزایش می دهد.

روش پاندول انگلیسی

یکی از رایج ترین وسایل آزمایشگاهی قابل حمل که شاید بهترین نمونه آن دستگاه پاندولی ساخته شده به وسیله تشریح شده است   ASTM E در 303 (Biles آزمایشگاه تحقیقات راه و حمل و نقل انگلستان باشد . این دستگاه از یک کفشک لاستیکی تشکیل شده که به آونگی که بر روي نمونه اي از سطح مورد بررسی نوسان می کند، متصل می باشد. گزارش می شود. از این دستگاه براي بررسی بافت ریز (BPN) نتیجۀ این آزمایش بعنوان اعداد پاندول انگلیسی روسازي استفاده می شود.

مزایاي اصلی این وسیله عبارتند از: قابلیت استفاده در شرایط آزمایشگاهی و تقاطع ها، سادگی استفاده، هزینه کم و قابلیت حمل آن. اما استفاده از آن در شرایط میدانی نیاز به تغییر مسیر یا بستن ترافیک عبوري دارد. همچنین به دلیل اینکه کفشک لاستیکی تنها در سرعت کم با رویه راه روسازي تماس پیدا می کند بنابراین نتایج آن با نتایج آزمایش تریلر چرخ قفل شده که در سرعت 40 مایل در ساعت انجام می شود همبستگی خوبی ندارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در وزراء منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله وزراء منطقه 6 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز وزراء منطقه 6 می باشند.

 

 

وزراء #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی