ایزوگام قیرگونی آسفالت در ولیعصر

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در ولیعصر منطقه 11

شرکت ایزوگام گستران در ولیعصر منطقه 11 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از مزایای همسایگی با شرکت ایزوگام گستران در محله ی ولیعصر، استفاده از خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری این شرکت می باشد. برای استفاده از این خدمات کافی است با مشاوران ما در ولیعصر تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در ولیعصر منطقه 11

و اما در مورد عایق بسیار خوب ایزوگام باید به اطلاع شما عزیزان برسانم که ایزوگام یکی از بهترین عایق های رطوبتی است که طول عمر نسبتا بالایی دارد و شرکت ایزوگام گستران این عایق را به شما در انواع مختلف دمیده، پلیمری، فویلدار، بدون فویل، تک لایه و دولایه عرضه می کند.

همچنین خدمات جانبی نظیر نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری نیز توسط شرکت ایزوگام گستران برای همه ی شما شهروندان محترم ساکن ولیعصر اجرا می کردد. پس با مشاوران ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در ولیعصر منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ولیعصر منطقه 11 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ولیعصر منطقه 11 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در ولیعصر منطقه 11

اعتقاد بر اين است كه نام Bitumen از زبان سانسكريت و از كلمه jate به معني Pitch گرفته شده است . همچنين ادعا مي شود كه معادل لاتين Pixtu-men بوده كه بعداً به Bitumen خلاصه و سپس از زبان فرانسه وارد زبان انگليسي ش د . بيشتر از 5000 سال است كه قير به عنوان عايق رطوبتي و عامل اتصال به كار مي رود .قديميترين كاربرد ثبت شده به 3800 سال

پيش از ميلاد توسط سومري ه ا بر مي گردد . براي نگهداري آب ، در مخازني كه از قير نه تنها در ديواره خارجي آن براي چس ب اندن سنگها به كار مي رود بلكه از يك هسته قيري در مركز آن صحبت شده ، تاريخي 3000 ساله بيان شده است . كلمه قير چندين بار در كتابهاي مقدس آمده است . مثلاً عايق كردن كشتي نوح در برابر آب يا ماجراي به آب انداختن حضرت موسي د ر سبدي كه با لجن و قير اندود شده بود و همچنين ساخت برج بابل از جمله

موارد اشاره شده در كتب قديمي مي باشد . كاربردهاي د يگري نيز از جمله نگهداري مواد (موميايي)، به عنوان سيمان براي چسباندن آجر ، نگهداري آب و بسياري ديگر داراي سوابق طولاني مي باشد . اما استفاده از قير به عنوان آسفالت از قرن 19 آغاز شد.

 

تعريف قير از ديدگاه موسسات علمي:

API قير را بدين صورت تعريف نمود:

مخلوط هيدروكربن ها با گاز منشا طبيعي يا حرارتي ، يا تركيبي از هر دو ، اغلب همراه با مشتقات غير فلزيشان كه به شكل گاز، مايع ، نيمه جا م د و يا جامد بوده و كاملاً در دي سولفيد كربن محلول هستند. اين تعريف به وسيله ASTM نيز پذيرفته شده است ، هر چند كه داراي ابهامات زير مي باشد :

الف : ورود مواد با منشأ حرارتي د ر اين تعريف ، انواع زيادي از محصولاتي را كه به طور مصنوعي مشتق يا سنتز شده اند را به گروه قير ه ا مي افزايد . اين امر اگر چه حوزه وسيع تري از مواد را مي پوشاند ، اما باعث گم شدن معني و مفهوم اوليه واژه مي گردد.

ب : لزوم حلاليت كامل در اين تعريف امري اجباري به نظر مي رسد در حاليكه محصولات طبيعي و مشتق شده كه فاصله چنداني نيز با ا ي ن تعريف ندارند ، نه كاملاً بلكه قابل توجه در دي سولفيد كربن محلول مي باشند.

ج : واژه مخلوط هيدروكربن ها به طور ناقصي برگزيده شده است، چرا كه عليرغم هيدروكربني بودن اجزاء سازنده ، بخش غير روغني قير چندان هم هيدروكربن محسوب نمي شود ، زيرا ميزان اين اجزاء به اندازه اي است كه احتمال وجود يك يا تعداد ( S) و گوگرد (O) اكسيژ ن ، ( N) نيتروژن بيشتري از عناصر غير همگن وجود دارد و از طرفي بخش غير روغني اغلب به اندازه اي گوگرد دارد كه شايد بهتر باشد آن را جزء تركيبات آلي گوگرددار دسته بندي نمود نه هيدروكربن ها .

 

تعريف استاندارد ملي ايران :

قیر#ولیعصر  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در ولیعصرتعريف استاندارد ملي ايران قير ماده ايست سياه رنگ مركب از هيدرو كربورهاي آلي با

تركيبات پيچيده كه از تقطير نفت خام به دست مي آيد و يا در طبيعت به صورت معادني مخلوط با مواد معدني وجود دارد . قير به دو صورت جامد و مايع تهيه مي گردد.

هر ماده چسبنده جامد يا نيمه جامد با رنگ قهوه اي تا سياه ، كه به هنگام گرما دهي به تدريج

مايع شده و عمده اجزاء تشكيل دهنده آن قير ه ا هستند را ، آسفالت مي گويند . آنها در طبيعت به شكل جامد يا نيمه جامد وج و د دارند ، درعين حال توسط تصفيه نفت خام نيز به دست مي آيند ، كه به صورت تركيب با يكديگر يا با نفت خام و يا با مشتقات متعلق به آن مي باشد.

در اين تعريف هيچ محدوديتي از لحاظ داشتن يا نداشتن مواد معدني وجود ندارد ، خواه اين مواد به صورت طبيعي موجود باشند و خواه به صورت سنگدانه .

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در ولیعصر منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ولیعصر منطقه 11 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ولیعصر منطقه 11 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در ولیعصر منطقه 11

شرکت ایزوگام گستران ارائه دهنده ی انوع آسفالت می باشد و آماده ی عقد قرار داد با شرکت های خصوصی و دولتی و پیمانکاران شهرداری جهت اجرای پروژه های آسفالت کاری است.

این شرکت دارای تجهیزات و ماشین آلات بسیار پیشرفته ای می باشد که کار آسفالت کاری را برای آسفالت کاران ساده تر کرده و پروژه هایی بسیار تمیز و بی عیب و نقص را تحویل می دهد.

شرکت ایزوگام گستران ارائه دهنده ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری بوده و برای همه ی خدمات خود بیمه نامه ارائه می کند. اگر کوجه یا خیابان شما نیاز به آسفالت دارد یا اگر می خواهید محوطه ی شهرک خود را آسفالت کنید کافی است با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در ولیعصر منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ولیعصر منطقه 11 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ولیعصر منطقه 11 می باشند.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی