ایزوگام قیرگونی آسفالت در میدان انقلاب اسلامی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در میدان انقلاب اسلامی منطقه 6

شرکت ایزوگام گستران در میدان انقلاب اسلامی منطقه 6 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از معتبر ترین شرکت هایی که در زمینه ی نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری فعالیت دارد، شرکت ایزوگام گستران می باشد. این شرکت هم اکنون در محله ی میدان انقلاب اسلامی بوده و به مردم این محله خدمت می کند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در میدان انقلاب اسلامی منطقه 6

عایق های پیش ساخته این روزها در محله ی میدان انقلاب اسلامی خیلی مورد استقبال قرار گرفته است و همه ی مردم این محله ها تمایل زیادی به استفاده از این عایق ها را دارند. ایزوگام جز بهترین عایق های پیش ساخته است که شرکت ایزوگام گستران به اهالی محله ی میدان انقلاب اسلامی پیشنهاد می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در میدان انقلاب اسلامی منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله میدان انقلاب اسلامی منطقه 6 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز میدان انقلاب اسلامی منطقه 6 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در میدان انقلاب اسلامی منطقه 6

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در میدان انقلاب اسلامی منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله میدان انقلاب اسلامی منطقه 6 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز میدان انقلاب اسلامی منطقه 6 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در میدان انقلاب اسلامی منطقه 6

پلیمر EVA

کوپلیمرهاي استات اتیلن و استات وینیل با قیر سازگار می باشند و از طریق جرم مولکولی یا شاخص جریان ذوب شدگی می توانند انواع مختلف قیر را اصلاح نمایند. مقدار استات وینیل می تواند بین درصد کم تا بیش از 35 درصد متغیر باشد. مقدار زیاد استات وینیل، خصوصیات مقاومتی کم، سازگاري مناسب، مقاومت خمشی کم و کشش بالا را نتیجه می دهد و بالعکس. در مقدار استات وینیل بالا، خصوصیات خمش اصلاح شده مشابه پلیمرهاي الاستومریک می باشد. کوپلیمرهاي EVA به منظور ارتقاي کارایی و مقاومت در برابر شیارشدگی مخلوط آسفالتی گرم، مورد توجه می باشد.

پلیمر SBR

یک پلیمر الاستومریک می باشد که به شکل لاتکس به قیر و با برهم زدن افزوده می شود. در ، پلیمر SBR بوسیله افزایش ویسکوزیته ،SBR خدمتدهی با دماي بالا ( 50 تا 60 درجه سانتیگراد) رفتار قیر اصلاح شده با پلیمر و نرخ برشی بهبود می یابد. همچنین با افزایش سختی عملکرد قیر تحت بارهاي با زمان ماندگاري بیشتر (فرکانس کمتر) بهبود می یابد. این ارتقاي عملکرد به منظور مقاومت نرمی مخلوط و جلوگیري از شیارشدگی با اهمیت می باشد. در خدمت دهی راه در دماهاي پایین (زیر 10 درجه سانتیگراد)، حضور الاستومر خصوصیات الاستیک قیر را بدون افزایش سختی بهبود می بخشد، در مقابل آنچه که براي قیر خالص با درجه نفوذ پایین اتفاق می افتد. اصلاح قیر با SBR ممکن است منجر به ارتقاي عمر خستگی مخلوط آسفالتی بهدلیل کاهش تركهاي ناشی از خستگی شود، برخی از تغییرات فیزیکی قیر با افزودن برخی پلیمرها آمده - خواص قیر با افزودن پلیمر تغییر می کند.

بررسی تجربیات استفاده از قیر اصلاح شده در آسفالت متخلخل

در سال هاي اخیر در اروپا، روند و گرایش کلی به سمت استفاده از قیرهاي اصلاح شده در آسفالت متخلخل بوده است. باورها بر این است که مواد بهبود دهنده مشخصات قیرها می تواند دوام و طول عمر آسفالت هاي متخلخل را هم تا حدود زیادي بالا ببرد، چون این نوع مواد موجب افزایش چسبندگی در مخلوط آسفالتی و افز ایش ضخامت فیلم قیر می شود بدون آنکه خطر زه کش شدن قیر مطرح باشد. علاوه بر آن اروپایی ها بر این باور بودند که مقاومت در برابر شن زدگی را با زیادتر کردن ویسکوزیته در دماهاي بالا و بیشتر کردن انعطاف پذیري در درجه حرارت هاي پایین تر می توان بهینه سازي کرد. پلیمرهایی که آنها مورد استفاده قرار می دهند، بسته به تجربیات پیمانکاران متفاوت و پودر لاستیک باشد. EVA ،SBS است و می تواند دلیل اصلی عدم استفاده از قیرهاي اصلاح شده، ملاحظات هزینهاي است. کشورهاي ،Ruiz بنا به گفته جناب فرانسه و هلند به این نتیجه رسیدند که اطلاعات کافی در اختیار ندارند تا به آنها دوام بهتر آسفالت متخلخل را بواسطه استفاده از قیرهاي اصلاح شده نشان دهد. محققین این کشورها بیان داشته اند که اصطکاك اولیه ناشی از ضخامت فیلم قیري زیاد براي یک دوره طولانیتر کم خواهد بود. آقاي Voskuilen با انجام آزمایشهاي مختلف میدانی براي تعیین دوام و طول عمر آسفالت متخلخل به این نتیجه رسید که PBM به خودي خود سرویس طولانیتري را فراهم نمی آورد و مزیت اصلی آن همان مرحله اولیه است که طی آن خرابی اولیه کاهش مییابد. ایشان پیشنهاد استفاده از درجه حرارت هاي بالاتر براي اختلاط و تراکم براي افزایش مقاومت اولیه مطرح ساخت، تا خطر خرابی آن در ماههاي نخست کاسته شود، چون PBM مخلوط هاي مشخص شده است که یکی از عوامل اصلی کم شدن طول عمر آسفالت بروز خرابی در ماههاي اولیه پس از اجرا است. مقدار قیر را افزایش داده و در نتیجه مقاومت در برابر شنزدگی را افزایش میدهد؛ با وجود PBM ایشان دریافتند که این، ایشان استفاده از بازدارنده هاي زهکش شدن قیر را بدلیل هزینه کمتر آنها توصیه می کند. ایشان دریافتند که و فیلم ضخیم قیري تاثیر قابل توجهی بر روي پیر شدگی قیر ندارد. او مشاهده کرد که قطعات آزمایشی با PBM داراي هدرروي کمتري در آزمایش کانتابرو بودند اما در عمل، عملکرد ضعیفتري در مقایسه با آسفالت PBM متخلخل با قیر خالص و الیاف داشتند .

آقاي Nielsen و همکاران از مطالعات آزمایشگاهی که بر روي 18 مخلوط مختلف آسفالت متخلخل SBS انجام دادند، به و این نتیجه رسیدند که با دوامترین مخلوط آسفالتی با استفاده از قیر خالص پایه نرم اصلاح شده با پلیمر کاهش جزیی در درصد فضاي خالی مخلوط بدست می آید. نتایج این آزمایش ها بر اساس آزمایش کانتابرو بود، اما نتایج آزمایش هاي انجام شده بر روي قطعات میدانی، نتایج آزمایشگاهی را تصدیق ننمود.

خانم Wegan هم به کمک همکاران خویش تکنیکی را ارایه کرد (که در آن از میکروسکوپ فلوئورسنس ماوراء بنفش استفاده شده بود) تا به بررسی ساختار پلیمري قیر اصلاح شده در یک مخلوط آسفالتی بپردازد. او فرض خود را بر این استوار کرد که ساختار فاز پلیمري در مخلوط آسفالت می تواند مربوط به عملکرد مخلوط آسفالت باشد. ایشان مشاهده کردند که تغییرات در مواد معدنی فیلر و مصالح سنگی درشت دانه منجر به تفاوت زیادي در توزیع فاز پلیمري در مخلوط آسفالتی می شود. ایشان چنین نتیجه گیري نمود که باید به بررسی پارامترهاي تأثیرگذار بر ساختار قیر اصلاح شده با پلیمر بپردازد تا عملکرد مخلوط آسفالت را ارتقا بخشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در میدان انقلاب اسلامی منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله میدان انقلاب اسلامی منطقه 6 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز میدان انقلاب اسلامی منطقه 6 می باشند.

 

 

میدان انقلاب اسلامی  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی