ایزوگام قیرگونی آسفالت در فاطمی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در فاطمی منطقه 6

شرکت ایزوگام گستران در فاطمی منطقه 6 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

همواره مثبت اندیش باشید و اتفاقات خوب را رصد کنید، یادتان باشد در همسایگی شما شرکت ایزوگام گستران قرار گرفته و آماده ی ارائه ی خدماتی شامل نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. پس با ما در تماس باشید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در فاطمی منطقه 6

شرکت ایزوگام گستران انواع ایزوگام های خود را از نمایندگی ایزوگام دلیجان تهیه و عرضه می کند. جهت استفاده از خدمات شرکت تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در فاطمی منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله فاطمی منطقه 6 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فاطمی منطقه 6 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در فاطمی منطقه 6

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در فاطمی منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله فاطمی منطقه 6 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فاطمی منطقه 6 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در فاطمی منطقه 6

ارزیابی مقاومت لغزشی

پدیده لغزش ارتباط پیچیدهاي با عوامل روسازي، آلودگی رویه راه روسازي با روغن و آب، عوامل مربوط به وسیلۀ نقلیه ( سرعت ، فشار لاستیک، بارچرخ، و آج لاستیک ) و عوامل مربوط به روسازي ( خصوصیات سطح رویه و زهکشی ) و عوامل انسانی دارد. با این حال به خاطر اهمیت مقاومت لغزشی در ایمنی ترافیک، تحقیقات در توسعه مفهوم این پدیده و روش هاي اندازه گیري آن بسیار موفق بوده اند. همانطور که اشاره شد، مشخصههاي سطح روسازي بر اساس عمق و طول موج به چهار دسته شامل بافت ریز، بافت درشت، بافت مگا و بافت ناهموار طبقه بندي می شوند. که در بین این چهار نوع بافت، بافت درشت و بافت ریز بر مقاومت لغزشی موثرند. در حقیقت بافت درشت در شرایط مرطوب و بافت ریز در شرایط خشک کنترل کننده مقاومت لغزشی هستند. مقاومت لغزشی خوب نتیجه کنترل بافت ریز و بافت درشت سطح رویه می باشد. بافت ریز موجب می شود که یک دانه هنگامی که آن را با دست لمس میکنیم صاف یا ناهموار به نظر بیاید. بافت ریز مصالح بر اساس زبري اولیه و توانایی آنها در برابر صاف شدن انتخاب میشود، هنگامی که در معرض عمل صیقل شدن ناشی از عبور ترافیک قرار می گیرند. بافت ریز سطح رویه از آنجائی که موجب ایجاد چسبندگی با لاستیک می شود در ایجاد اصطکاك سهیم است. براي 80 بر روي روسازي در شرایط خشک و مرطوب باف ت km/h تامین مناسب توقف وسایل نقلیه در سرعت هاي نزدیک به ریز خوب لازم است. در سرعت هاي بالاتر وجود بافت ریز و درشت در شرایط مرطوب سطح روسازي براي تامین توقف مناسب وسایل نقلیه لازم است. بافت درشت به زبري در مقیاس بزرگتر که از ترتیب استقرار دانه ها ناشی می شود اشاره می کند. شکل، اندازه، دانه بندي مصالح سنگی درشت دانه و ترتیب استقرار دانه ها تعیین کننده این نوع بافت می باشند. خصوصیات مخلوط و عوامل محیطی همانند درجه حرارت بر چگونگی مقاومت بافت درشت در برابر ترافیک اثر گذار هستند. بافت درشت نقش مهمی در مشخصه هاي اصطکاکی رویه در شرایط مرطوب بویژه در سرعت هاي بالا ایفا می کند. بنابراین روسازي هایی که اجرا 80 ) یا بیشتر بایستی داراي بافت درشت خوبی براي جلوگیري از پدیده آب km/h) میشوند براي تطبیق با سرعت سفر فرایند ایجاد پدیده آب لغزي نشان داده شده است. لغزي هستند. در در سال هاي دهه 1950 و 1960 روابطی بین مقاومت لغزشی، سرعت و بافت TRL تحقیقات انجام شده توسط سپس به تأثیر بافت ماکروسکوپی و میکروسکوپی بر روي .(Roe Etal, درشت (بافت ماکروسکوپی) برقرار کرد ( 1988 تصادفات گسترش یافت. بر پایه این روابط، صاحبان امر در بزرگراه ها در کشورهاي اروپایی حداقل مقادیر را براي بافت ماکروسکوپی به منظور کاهش دادن زیان مقاومت لغزشی به صورت افزایش سرعت براي کاهش دادن خطر تصادفات لغزشی و آب لغزي معین کردند. چندین روش مورد استفاده براي ایجاد بافت درشت بر روي رویه یک راه به شرح زیر می باشد.

- رویه هاي بتنی به طور کلی به وسیله آرماتورهاي سیمی کشیده شده که در عرض رویه بتنی واقع شده اند همچنان که در نشان داده شده است، این یک سري از آبریزهاي دقیق و منظم - بافتدار شده اند. از هم جا داده شده در جهت عرض جاده ایجاد می کند.

- آسفالت هاي مختلف به روشهاي گوناگونی بافتدار شدهاند. در بریتانیا عمومی ترین روش، غلتک زدن مصالح با یک غلتک، الگویی از تو رفتگی Guss Asphlt . سنگی چیپینگ به داخل رولد آسفالت جدید می باشد. مربع شکل را بر روي رویه سرد ایجاد می کند.

- به طور کلی آرایش رویه براي وارد کردن یک سطح داراي بافت بالا به عنوان یک راهکار علاج بخش براي رویه هایی که افت بافت درشت دارند، استفاده شده است. رسیدن به بافت درشت مطلوب هم به وسیله استفاده از مصالح سنگی چیپینگ غلتک شده به داخل قیر و یا به تشریح شده، ایجاد می کنند. - وسیله آرایش رویه، یک الگوي تصادفی از برآمدگیهاي کوچک بصورتی که در این بافت ماکروسکوپی ضرر مقاومت لغزشی و تأخیرهاي آغاز پدیده آبلغزي را به وسیله کاهش ضخامت فیلم هاي آب در تماس با تایر و به وسیله تهیه گپهایی براي هدر دادن فشار در گوه هیدرولیکی کاهش می دهد. به هر حال، ایجاد بافت ماکروسکوپی با چنین راهکارهایی از یافتههاي روش هاي جلوگیري از پدیده آبلغزي در جاده ها بوده نه در فروردگاهها. این عدم توانایی به خاطر ترکیبی از موارد زیر نمایان می شود .

- سرعت خیلی زیاد هواپیما هنگام فرود در مقایسه با سرعت ترافیک جاده اي

- مشخصه زهکشی پائین باند پرواز

این عوامل می تواند به شرایط خیلی تر، یا حتی سیل منجر شود. جایگزینی رویه هاي مرسوم فرودگاه ها با آسفالت متخلخل بهبود بسیار زیادي را ایجاد نمود. این بهبود می تواند به موارد زیر نسبت داده شود:

- آسفالت متخلخل کاهش خیلی زیادي در مقدار آب واقع بر روي لایه سواره رو دارد، حتی هنگامی که اشباع شده، آسفالت متخلخل به خاطر منافذش فشار هیدرولیکی را از بین میبرد. معیار بریتانیا براي بافت ماکروسکوپی براي بزرگراههاي با رویه مرسوم داراي بافت مثبت 1 همانند معیار مورد نظر یکسان وجود دارد، آسفالت متخلخل مقاومت PSV 2 مصالح سنگی توسعه داده شده بود. در مواردي که PSV براي لغزشی بهتري نسبت به رویههاي آسفالتی مرسوم از خود نشان میدهد، اگرچه تحقیقات دیگر عملکرد یکسانی را نشان براي آسفالت هاي داراي بافت منفی  PSV می دهد در نتیجه معیار بافت و تحت بازنگري قرار گرفتند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در فاطمی منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله فاطمی منطقه 6 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فاطمی منطقه 6 می باشند.

 

 

 

 

فاطمی #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی