ایزوگام قیرگونی آسفالت در طالقانی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در طالقانی منطقه 6

شرکت ایزوگام گستران در طالقانی منطقه 6 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از مسئله های زندگی مهم بشر، استفاده از وسایل و مواردی است که خطر را برایش به حداقل رسانده و کاهش دهند. یکی از خطراتی که همواره بشر را تهدید می کرده است، نم و رطوبت بوده و بشر برای به حداقل رساندن خطرات آن از عایق های مختلفی استفاده کرده است. عایق کاری با استفاده از عایق های بر پایه ی قیر چند صباحی است که پا به عرصه ی وجود گذاشته و بسیار قوی می باشد. شرکت ایزوگام گستران در این زمینه بسیار عملکرد مناسبی داشته و در این زمینه خیلی خوب عمل می کند. شرکت ایزوگام گستران فعالیت های زیادی را در این زمینه انجام می دهد، برخی از این فعالیت ها نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در طالقانی منطقه 6

استفاده از خدمات ایزوگام کاری همواره برای مشتریان مورد استقبال بوده است. چرا که شرکت ایزوگام گستران در این زمینه عملکرد خوبی داشته و ایزوگام کاران حرفه ای تربیت کرده است. جهت دریافت خدمات مربوط به ایزوگام با شرکت تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در طالقانی منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله طالقانی منطقه 6 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز طالقانی منطقه 6 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در طالقانی منطقه 6

یادتان باشد از خدمات قیرگونی غافل نشوید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در طالقانی منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله طالقانی منطقه 6 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز طالقانی منطقه 6 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در طالقانی منطقه 6

راه شهري:

با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت از یک مقطع Copenhagen در آزمایش هاي انجام شده در یک راه شهري در و یک مقطع (DA8> آسفالت متخلخل با درصد فضاي خالی 24 درصد و بزرگترین اندازه مصالح سنگی 8 میلیمتر (% 22 به عنوان سطح مرجع استفاده گردید. در آزمایشات مشاهده گردید که میزان کاهش (AB12t) آسفالتی چگال معمولی صدا در آسفالت متخلخل تازه ساخت 3 دسیبل می باشد. این میزان در طول سال اول به یک دسی بل می رسد و در نهایت در سال دوم و سوم تغییر سطح صدایی مشاهده نمی شود. علت چنین امري در قیاس با راهی با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت را می توان در سرعت ماشین ها دانست. در راه هایی با سرعت بالا، آب با نیروي حاصل از تایر ماشین ها و فشار بالا وارد سوراخهاي سطح شده و آنها را پاکسازي مینماید. سرعت بالاتر موجب فشار بیشتر و اثر پاكکنندگی بهتر آب می گردد. در حالیکه در سرعت پایین تر به علت ناکافی بودن فشار آب، این اثر تمیزکنندگی وجود ندارد و در نتیجه منجر به آن می شود که سوراخ هاي سطح با آلاینده ها و ذرات موجود در سطح مسدود گردد و آسفالت متخلخل کارآیی خود را از دست بدهد.

آسفالت متخلخل دو لایه

سال هاي زیادي است که استفاده از آسفالت متخلخل به جهت کاهش صدا در هلند متداول می باشد. اولین گروه این آسفالت ها، آسفالت هاي متخلخل تک لایه بودند. ( مانند آنچه در دانمارك در سال 1990 تست گردید.) دومین گروه از این نوع آسفالت ها، آسفالت متخلخل دو لایه اي بوده اند که در راه هاي شهري به منظور جلوگیري از پر شدگی سوراخ ها، مورد استفاده قرار گرفته اند. در پروژه ها در لایه بالایی از مصالح سنگی ریزدانه 4 میلیمتري استفاده شده است. به منظور بهینه سازي و اندازه عملکرد آسفالت متخلخل دو لایه در کاهش صدا در دراز مدت مجموعه آزمایش هاي میدانی از سال 1998 در دانمارك آغاز گردید. بدین منظور چهار مقطع آزمایشی در خیابانی در نزدیک مرکز شهر کپنهاگ دانمارك به طول 100 تا 200 متر به 23 پلان - منظور ارزیابی میزان کاهش آلودگی صوتی و سایر پارامترهاي عملکردي در تابستان 1999 اجرا شد. 50 و ترافیک روزانه در حدود 7000 km/h مقاطع آزمایشی را نشان می دهد. سرعت عبور مجاز بر روي این خیابان وسیله نقلیه بود که 8 درصد آن شامل وسایل نقلیه سنگین می شد. سه قطعه آزمایشی با آسفالت متخلخل هاي متفاوت دو لایه اي اجرا شد. اولین قطعه داراي حداکثر اندازه مصالح سنگی 8 میلیمتر در لایه بالایی بوده و کل ضخامت آن 70 میلیمتر است. دومین قطعه داراي حداکثر اندازه مصالح سنگی 5 میلیمتر در لایه بالایی بوده و کل ضخامت آن 55 میلیمتر است. این قطعه با حداقل ضخامت اجرا شده است. سومین قطعه داراي حداکثر اندازه مصالح سنگی 5 میلیمتر در لایه بالایی بوده و کل ضخامت آن 90 میلیمتر است. و در نهایت قطعه چهارم آسفالت معمولی با حداکثر اندازه مصالح 6 ارایه شده است. - سنگی 8 میلیمتر بعنوان قطعه مرجع اجرا شد. اطلاعات کلی قطعات آزمایشی در جدول 4 هر سه قطعه آسفالت متخلخل داراي تخلخل بالا با درصد فضاي خالی بین 22 تا 27 درصد بود ه اند. تخلخل بالا موجب بالا رفتن درصد جذب صداي موتور منعکس از سطح روسازي، توسط مصالح می گردد. همچنین صداي ایجاد شده ناشی از بر هم کنش تایر و روسازي را نیز کاهش می دهد. به منظور بهبود جذب صدا، ساختار آسفالتی متخلخل نسبتاً ساختار روسازي آسفالت متخلخل همچنین اثر - ضخیمتر مورد استفاده قرار گرفت 55 تا 90 میلیمتر صداي پمپ کردن هوا را کاهش میدهد[ به منظور حداقل کردن لرزش و صدا ناشی از تایرها از روسازی هایی با مصالح سنگی در لایه بالایی استفاده می شود. و 8 میلیمتري ). استفاده از این مصالح سبب صافی بافت روسازي می گردد. این مسئله حیاتی است که روسازی هاي متخلخل را بگونه اي طراحی و نگهداري شود که از پرشدگی منافذ جلوگیري شده و خواص آن در طول دوره عمر خدمت حفظ گردد. اصول اساسی که اکنون بکار گرفته می شود استفاده از آسفالت متخلخل دو لایه اي به همراه تمیز کردن منافذ هر دو سال یکبار توسط آب با فشار بالا و یا مکش هوا می باشد لایه بالایی آسفالت متخلخل داراي مصالح سنگی ریزدانه و در نتیجه سوراخهاي ریزي می باشد تا از ورود ذرات و مصالح سنگی درشت به سوراخ ها جلوگیري شود. در لایه پایینی مصالح سنگی درشت ( 16 تا 22 میلیمتري) بکار گرفته شده است که منجر به ایجاد فضاهاي خالی بزرگ و در نتیجه امکان خروج ذرات و آلاینده هاي ورودي به داخل روسازي را فراهم می - آورد. تا با این شرایط از پر شدگی منافذ جلوگیري گردد .

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در طالقانی منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله طالقانی منطقه 6 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز طالقانی منطقه 6 می باشند.

 

 

طالقانی #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی