ایزوگام قیرگونی آسفالت در حافظ

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در حافظ منطقه 6

شرکت ایزوگام گستران در حافظ منطقه 6 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

در فصل های سرما آدمها معمولا به فکر کارهایی می افتند که تا آن زمان هرگز گمان نمی کردند که باید به این کارها رسیدگی کنند. یکی از این کارها که برای ساختمان و خود فرد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. عایق کاری رطوبتی و آب بندی ساختمان در برابر نفوذ آب و رطوبت است. حال اینکه چرا معمولا در فصل سرما بیشتر به این فکر می افتید، به خاطر این است که در این فصل شدت بارندگی ها زیاد می شود و پشت بام و پوشش آن توان ذخیره و نگهداری آب را ندارد و اگر عایق کاری مناسبی نداشته باشد، آب به راحتی به لایه های زیرین نفوذ کرده و موجب تخریب پی ساختمان خواهد شد. پس در این خصوص باید به شرکتی مراجعه کرد که سابقه ی اجرای پروژه های عایق کاری را داشته باشد. شرکت ایزوگام گستران در محله ی حافظ کلیه خدمات مربوط به عایق کاری را اجرا کرده و خدمات بسیار فوق تصویری همانند نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به شما ارائه می نماید. جهت دریافت مشاوره کافی است با ما تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در حافظ منطقه 6

خدمات ایزوگام ارائه شده در شرکت ایزوگام گستران در محله ی حافظ فقط به خدمات نصب منتهی نمی شود، مشاوره در خصوص انتخاب بهترین نوع ایزوگام و برند آن نیز جزء دسته ی خدمات قرار می گیرد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در حافظ منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله حافظ منطقه 6 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز حافظ منطقه 6 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در حافظ منطقه 6

صحبت در مورد قیرگونی ما را به سال های خیلی دور وصل می کند زمانی که قیرگونی بعد از کاهگل برای عایق کاری مورد استفاده قرار گرفت و از آنجایی که قدرت بیشتری داشت، در میان مردم جا باز کرد. پس شرکت ایزوگام گستران را در نظر داشته باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در حافظ منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله حافظ منطقه 6 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز حافظ منطقه 6 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در حافظ منطقه 6

الگوي رانندگی

الگوي رانندگی بر روي آلودگی صوتی موثر است. الگوي رانندگی متاثر از دست اندازها، تغییر در طرح و آرایش مقاطع راه و تقاطع ها و مجموعه علایم کاهش سرعت می باشد، که همه این عوامل ممکن است در تغییر الگوي رانندگی مردم تاثیرگذار باشد. این تغییر در الگوي رانندگی می تواند موجب کاهش یا افزایش در تعداد و شدت شتاب و کاهش شتاب 4تفاوت در آلودگی صوتی بین وسایل نقلیه در حال شتاب گیري و وسایل نقلیه با سرعت هاي - داشته باشد. نشان دهنده توان وسیله نقلیه است. Pn . 50 km/h ثابت 30 و را نشان می دهد.

مقایسه سطح صداي آسفالت متخلخل با سایر سطوح

سطح نوع روسازي مسیر به عنوان یکی از عوامل اصلی موثر بر صداهاي ناشی از ترافیک شناخته می شود. و در بیشتر تحقیقات، از آن بعنوان اصلیترین فاکتور موثر بر سطح صدا حتی در وسایل نقلیه سنگین و در شرایط رانندگی شهري نام برده می شود. علت اصلی این مسئله به سهم تماس بین تایر و جاده در تولید صدا بر می گردد. بسته به نوع روسازي اندازه گیري صداي غلتیدن چرخ بر روي روسازي با - سطح صدا تا دامنه 15 دسی بل قابل تغییر می باشد . استفاده از یک ماشین در سرعت 80 کیلومتر بر ساعت انجام شده است که در هنگام رسیدن به میکروفن ثبت صدا، 17 نشان داده شده است. - موتور آن خاموش شده است. عملکرد صداي ناشی از رویه هاي مختلف روسازي در پیش از آن محققان به صداي ناشی از تماس بین تایر و روسازي توجه نمایند بسته به نوع همواري، سطح روسازي به سه دسته تقسیم بندي می گردید. 1- بافت ریز 2 1 - بافت درشت 3 2 - بافت ناهموار 3. اما مطالعات از تماس تایر و روسازي منجر به آن شد که محققین دامنه جدیدي از ناهمواری ها به نام بافت مگا 4 معرفی نمایند که بین بافت درشت و بافت ناهموار قرار دارد و بیشترین اثر را روي صداي تولید بین تایر و روسازي دارند. در سال 1987 پیارك پیشنهاد کرد که مشخصه هاي سطح روسازي را بر اساس عمق و طول موج به چهار دسته طبقه بندي بافت ها بر حسب طول - شامل بافت ریز، بافت درشت، بافت مگا و بافت ناهموار طبقه بندي شود. موج و تاثیر آن بر مشخصه هاي عملکردي رویه روسازي نشان می دهد. 0/2 تعریف mm 0/5 و عمق بافت کمتر از mm 1 تا μm بافت ریز: بافت ریز بعنوان بافتی که داراي طول موج هاي 80 بر روي روسازي در شرایط خشک km/h می شود. براي تامین مناسب توقف وسایل نقلیه در سرعت هاي نزدیک به و مرطوب بافت ریز خوب لازم است. در سرعتهاي بالاتر وجود بافت ریز و درشت در شرایط مرطوب سطح روسازي براي تامین توقف مناسب وسایل نقلیه لازم است. بطور کلی بافت ریز بعنوان عاملی در گسترش صدا یا شتک و پاشش بر روي روسازي مطرح نیست. 0/1mm 50 و عمق بافت از mm 0/5 تا mm بافت درشت: بافت درشت بعنوان بافتی که داراي طول موج هاي 20 تعریف می شود. بافت درشت نقش مهمی در مشخصه هاي اصطکاکی رویه در شرایط مرطوب بویژه در mm تا 80یا بیشتر km/h ) سرعتهاي بالا ایفا می کند. بنابراین روسازي هایی که اجرا می شوند براي تطبیق با سرعت سفر بایستی داراي بافت درشت خوبی براي جلوگیري از پدیده آب لغزي هستند. علاوه بر تامین اصطکاك بافت درشت نقش مهمی در ایجاد صدا ناشی از تماس تایر با روسازي، پاشش و شتک روسازي دارد. 50 می mm 0/1 تا mm 500 و عمق بافت از mm 50 تا mm بافت مگا: بافت مگا شامل بافت داراي طول موج هاي شود. این بافت معمولا نتیجه اجراي ضعیف، نشست موضعی، یا خرابی رویه می باشد. بافت مگا موجب ایجاد لرزش در تایر وسیله نقلیه و به تبع آن باعث ایجاد سر و صدا در وسیله نقلیه و برخی صداهاي خارجی می شود. بافت مگا همچنین اثر معکوسی بر کیفیت سواري دارد. 500 < ) می شود. mm) بافت ناهموار: بافت ناهموار شامل نامنظمی ها رویه با طول موج بیشتر از محدوده بافت مگا طول موجها در این دامنه بر روي دینامیک وسیله نقلیه، کیفیت سواري، و زهکشی رویه تاثیر گذار است. بافت ناهموار اثر عمده اي بر روي صدا ندارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در حافظ منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله حافظ منطقه 6 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز حافظ منطقه 6 می باشند.

 

 

حافظ  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی