ایزوگام قیرگونی آسفالت در جمال زاده

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در جمال زاده منطقه 6

شرکت ایزوگام گستران در جمال زاده منطقه 6 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

انسان ها برای رسیدن به آرامش دست به هر کاری می زنند. یکی از مواردی که موجبات سلب آسایش و آرامش می گردد، چکه کردن سقف و نفوذ نم و رطوبت به لایه های زیرین یک ساختمان است. در هر شرایطی باید جلوی نفوذ نم و رطوبت را گرفت و نمی توان آن را نادیده تصور کرد. شرکت ایزوگام گستران که حدود بیست سال است در زمینه ی عایق کاری و آب بندی ساختمان ها فعالیت های زیادی داشته و تجربه ی درخشانی در این زمینه دارد، آمادگی اجرای پروژه هایی نظیر نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. شما می توانید برای دریافت مشاوره و تصمیم گیری در مورد نوع عایق مناسب منزل خود با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و سوالات خود را در مورد انواع عایق های جدید و قدیمی بپرسید. شرکت ایزوگام گستران حامی همه ی مشتریان خود در محله ی جمال زاده می باشد، برای دریافت اطلاعات تکمیلی بیشتر کافی است با شرکت تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در جمال زاده منطقه 6

عایق کاری با استفاده از ایزوگام یکی از تجربه های خوبی است که مشتریان شرکت ایزوگام گستران در محله های مختلف به خصوص محله ی جمال زاده از آن یاد می کنند. شرکت ایزوگام گستران فعالیت های مربوط به عایق کاری و آب بندی خود را با استفاده از ایزوگام های استاندارد و درجه ی یک تهیه شده از برند ایزوگام دلیجان اجرا کرده و در این رابطه بسیار پروژه های موفقی را اجرا نموده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد عایق کاری ساختمان و مواردی از قبیل نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با مشاوران ما در شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. شما می توانید از شرکت ایزوگام گستران در خصوص اجرای پروژه های عایق کاری کمک بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در جمال زاده منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله جمال زاده منطقه 6 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز جمال زاده منطقه 6 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در جمال زاده منطقه 6

اگر منزل شما نیازمند اجرای پروژه ی عایق کاری با استفاده از قیرگونی است با شرکت ایزوگام گستران در محله ی جمال زاده تماس بگیرید و از این شرکت در مورد عایق کاری مشورت بخواهید. شما در هر زمان که بخواهید می توانید سوالات خود را در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری از مشاوران شرکت ایزوگام گستران بپرسید. شرکت ایزوگام گستران گام بزرگی در جهت اجرای پروژه های با کیفیت برداشته و پروژه های خود را بیمه می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در جمال زاده منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله جمال زاده منطقه 6 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز جمال زاده منطقه 6 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در جمال زاده منطقه 6

آسفالت و آسفالت کاری را از شرکت ایزوگام گستران در جمال زاده بخواهید تا یک اجرای تمیز و فوق العاده را شاهد باشید.

آسفالت متخلخل یک لایه

اولین آزمایش ها در مورد آسفالت متخلخل در دانمارك در سال 1990 انجام گردید. این آزمایش ها با هدف توسعه و ارزیابی آسفالت متخلخل یک لایه اي و تاثیر آن بر کاهش صدا انجام گردید. دو مقطع آزمایشی یک لایه اي، یک مورد با Copenhagen با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت و دیگري در یک راه شهري Viskinge در یک بزرگراه نزدیکی سرعت 50 کیلومتر بر ساعت احداث گردیدند.

بزرگراه:

از 5 مقطع مختلف در سرعت 80 کیلومتر بر ساعت ساخته Viskinge در ساختن تک لایه بر روي بزرگراه در نزدیکی گردید. به عنوان سطح مرجع. (AB12t)

  • بتن آسفالتی چگال
  • آسفالت متخلخل با دانه بندي ریز ( ماکزیمم مصالح سنگی 8 میلیمتر ) با درصد فضاي خالی بین 18 تا 22 (DA8-18- درصد (% 22
  • آسفالت متخلخل با دانهبندي ریز ( ماکزیمم مصالح سنگی 8 میلیمتر ) با درصد فضاي خالی بیشتر از 22 (DA8> درصد (% 22
  • آسفالت متخلخل با دانهبندي نسبتاً درشت ( ماکزیمم مصالح سنگی 12 میلیمتر ) با درصد فضاي خالی بیشتر (DA12> از 22 درصد (% 22
  • بتن آسفالت باز 1 با ماکزیمم مصالح سنگی 12 میلیمتر (AB12aa)

انجام گردیده است. صدا و سرعت براي هر یک از وسایل نقلیه عبوري انداز ه - SPB همه اندازه گیري صداها با روش - گیري شده است وسایل نقلیه به چهار دسته تقسیم بندي شده اند

  1. سواري
  2. ون ها
  3. کامیون هاي دو محوره
  4. کامیون هاي با بیشتر از دو محور.

در همه - در حدود 1 دسیبل در سال اول افزایش یافته است (شکل ( 4 (AB12t) سطح صدا در سطح مرجع روسازی ها، افزایش سطح صدا حدود 1 دسیبل در دو سال اول عمر روسازي ملاحظه گردید. فرض بر این بود که بتن آسفالتی باز اثر کاهشی بر روي سطح صدا داشته باشد که این فرض رد گردید. شاید علت این مسئله به بافت نسبتاً درشت بتن آسفالتی باز با ماکزیمم مصالح سنگی 12 میلیمتر بر می گردد. در طول سال اول تا سال هفتم سطح صدا در روسازي آسفالت متخلخل کمتر از سطح صداي آسفالت مرجع میباشد. در مورد دو سطح آسفالت متخلخل با دانه بندي سطح کاهش صدا بین 3 تا 4 دسیبل می باشد. در سال هفتم، کاهش سطح صدا هنوز تا 2 دسی بل می - (DA ریز ( 8 باشد. بازرسیهاي چشمی نشان داده که این روسازیها دچار فرسودگی شدهاند. این سطوح بعد از هفت سال بخاطر از دست دادن مصالح سنگی (کرمو شدن) خیلی زبر شده و نیاز به جایگزینی داشته اند. آسفالت متخلخل با ماکزیمم مصالح 1 دسیبل داشته اند. بنابراین نسبت به آسفالت / نسبت به سطح مرجع کاهش صدا حدود 5 (DA سنگی 12 میلیمتر ( 12متخلخل با دانه بندي ریز، سطح صداي آن 2 دسیبل بالاتر است. براي هر سه نوع آسفالت متخلخل تغییرات در سطح صدا در سال اول و دوم یکسان بوده است. اما در سال ششم کاهش سطح صداي آسفالت متخلخل با دانه بندي نسبتاً درشت تنها 1 دسیبل بوده و در سال هفتم سطح صداي آن با سطح صداي سطح مرجع یکی شده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در جمال زاده منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله جمال زاده منطقه 6 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز جمال زاده منطقه 6 می باشند.

 

 

جمال زاده   #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

ش

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی