ایزوگام قیرگونی آسفالت در بلوار کشاورز

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در بلوار کشاورز منطقه 6

شرکت ایزوگام گستران در بلوار کشاورز منطقه 6 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

اگر این روزها سری به محله ی بلوار کشاورز زده باشید، حتما دقت کرده اید که یکی از مشکلات مردم این محله عایق کاری و آب بندی ساختمان هایشان است. برای عایق کاری و آب بندی باید بتوان یک فرد یا شرکت معتبر را انتخاب کرد. امروز می خواهیم این نوید را به شما بدهیم که شرکت ایزوگام گستران ارائه دهنده ی خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری در محله ی بلوار کشاورز هم اکنون آماده ی خدمت رسانی به اهالی این محله می باشد. پس کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و سوالات خود را در مورد نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری از آنها بپرسید. کارشناسان ما به شما در انتخاب یک عایق مناسب کمک خواهند کرد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در بلوار کشاورز منطقه 6

عایق کاری با استفاده از عایق ایزوگام امروزه یکی از متداول ترین عایق ها می باشد که شرکت ایزوگام گستران در محله ی بلوار کشاورز آن را اجرا می کند. برای دریافت خدمات بیشتر از این شرکت با مشاوران آن تماس بگیرید. شرکت ایزوگام گستران در خدمت تمامی مردم محله ی بلوار کشاورز می باشد. پس همین حالا برای انتخاب یکی از خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت به درخواست های شما رسیدگی خواهند کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در بلوار کشاورز منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله بلوار کشاورز منطقه 6 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بلوار کشاورز منطقه 6 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در بلوار کشاورز منطقه 6

البته اگر انتخاب شما عایق قیرگونی باشد کارشناسان ما پیشنهاد می کنند اگر سطحی که قرار است پروژه ی قیرگونی در آن اجرا شود آهکی یا از شفته ی آهک است حتما با استفاده از سیمان روکش شود. چرا که این نوع مواد موجب فساد قیر و از بین رفتن قیرگونی و در نتیجه نفوذ آب و رطوبت به لایه های زیرین ساختمان می گردند. برای آگاهی بیشتر از انواع خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با شرکت تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در بلوار کشاورز منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله بلوار کشاورز منطقه 6 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بلوار کشاورز منطقه 6 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در بلوار کشاورز منطقه 6

هنگامی که در اوائل دهۀ 70 میلادي مسأله صوت حاصل از تماس چرخ و سطح راه بعنوان مشکل شناخته شد، سرعت متقاطع بین 50 تا 70 کیلومتر بر ساعت براي وسیله نقلیه سبک و بین 70 تا 90 کیلومتر بر ساعت براي کامیون ها در نظر گرفته شد. با مروري بر یافتههاي دهههاي 80 و 90 متوجه میشویم که سرعت متقاطع براي وضعیت سرعت ثابت حرکت، 40 تا 50 کیلومتر براي وسایل نقلیه سبک و 60 تا 70 کیلومتر براي وسایل نقلیه سنگین لحاظ می شد که همه این مسائل دلالت بر این دارند که صوت حاصل از تماس چرخ و سطح راه در بزرگراه ها غالب است و صوت تولید شده از قواي محرکه خودروها در مناطق شهري غالب می باشد. اما مطلبی که امروزه مشخص شده است این است که سرعت متقاطع عددي کمتر از آنچه در گذشته تصور می شده) یک مثال متداول از صداي حاصله از یک خودروي جدید و مدرن را در سرعت هاي مختلف (اما – می باشد. ثابت) نمایش می دهد. میدانیم که چنانچه مکانی داراي دو منبع صداي متفاوت که بطور یکسان قوي هستند باشد، تراز بیشتر از تراز صوت در وضعیت با یک منبع تولید صوت است و لذا می توان گفت تراز (dB) صوت مجموع، 3 دسی بل صوت حاصل از قواي محرکه خودرو معادل تراز صوت حاصل از تماس چرخ و سطح راه است هنگامی که منحنی مجموع (برآیند) به اندازه 3 دسیبل از صوت حاصل از تماس چرخ و سطح راه بیشتر باشد. اگر این مقدار کمتر از 3 دسی بل باشد، صوت حاصل از تماس چرخ و سطح راه غالب خواهد بود. از شکل 2 مشخص می شود که صوت حاصل از (dB) تماس چرخ سطح راه در تمامی سرعتها و دندهها بجز وضعیت دندة 1، از صوت حاصل از قواي محرکۀ خودرو بیشتر خواهد بود. در عمل، این بدین معنی است که در سرعت ثابت رانندگی همواره صوت حاصل از تماس چرخ و سطح راه غالب است. در دنده هاي مختلف را ،s 3، برآیند صوت تولیدشده در سرعت هاي ثابت براي خودروي سواري مدل 40 – 4 نمایش می دهد. این نمودارها حاصل جمع صوت چرخ/سطح جاده و قواي محرکه خودرو هستند. ترازهاي صوت در حالت سرازیري (فقط براي صوت حاصل از تماس چرخ و سطح راه) نیز همچنین مشخص شده اند. را F 4، برآیند صوت تولید شده در سرعتهاي ثابت و حالت شتابگیري براي کامیون سبک ولوو مدل 12 نمایش می دهد. همچنین ترازهاي صوت براي حالت سرازیري (فقط براي صوت حاصل از تماس چرخ و سطح راه) نشان داده شده است هنگامی که وسایل نقلیه در حال شتاب گیري می باشند هر دو صداي تولید شده از تماس چرخ و سطح راه و نیز حاصل از قواي محرکه خودرو بعلت گشتاور اضافی ایجاد شده در چرخ ها و بارگذاري اضافی موتور افزایش می یابند. طبیعتاً این افزایش براي صوت حاصل از قواي محرکه خودرو بیشتر است. این بدین معنی است که این مسأله حتی در دنده 2 نیز صادق می باشد (اما به ندرت در دنده هاي بالاتر رخ می دهد). اما در مورد وسایل نقلیه سنگین چطور؟ براساس مطالعات صورت گرفته در مورد این نوع وسایل نقلیه، صوت حاصل از تماس چرخ و سطح راه در سرعت هاي بالاتر از 50 کیلومتر بر ساعت غالب است (حتی در حالت شتاب گیري). براي وسایل نقلیه با اندازه متوسط وضعیت در حالتی بین حالت هاي ذکر شده قرار می گیرد. با توجه به اینکه اکثر کمتر از حد قانونی طراحی می شوند، پراکندگی (dB) وسایل نقلیه امروزي براي تولید صوت به اندازه 1 تا 2 دسیبل . زیادي بین آنها وجود ندارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در بلوار کشاورز منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله بلوار کشاورز منطقه 6 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بلوار کشاورز منطقه 6 می باشند.

 

 

بلوار کشاورز  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی