ایزوگام قیرگونی آسفالت در امیر آباد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در امیر آباد منطقه 6

شرکت ایزوگام گستران در امیر آباد منطقه 6 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

برای عایق کاری و آب بندی ساختمان خود باید به یک شرکت معتبر و افراد متخصص مراجعه کرد. حال این شرکت معتبر دارای کادری مجرب و متخصص در همسایگی شما در امیر آباد قرار دارد. شرکت ایزوگام گستران تهران در امیر آباد آماده ی خدمات رسانی در زمینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری به شما همشهریان می باشد. در این جا می خواهیم درباره ی خدمات بی نظیر و بسیار عالی شرکت ایزوگام گستران صحبت کنیم.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در امیر آباد منطقه 6

ایزوگام را می توان همان قیرگونی آماده و از پیش تهیه شده نامید. ایزوگام عایق رطوبتی بسیار خوبی است که در کارخانه ها و با موارد مختلفی تولید می شود. شرکت ایزوگام گستران از قدیمی ترین شرکت های عرضه کننده ی ایزوگام دلیجان بوده و این محصول را با قیمت های درب کارخانه به شما ارائه می نماید. جهت آشنایی بیشتر با ایزوگام های ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران می توانید تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در امیر آباد منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امیر آباد منطقه 6 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امیر آباد منطقه 6 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در امیر آباد منطقه 6

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در امیر آباد منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امیر آباد منطقه 6 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امیر آباد منطقه 6 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در امیر آباد منطقه 6

پر شدن منافذ آسفالت متخلخل را می توان به طرق زیر کاهش داد:

  • حفظ قابلیت هدایت هیدرولیکی در بالاترین حد آن، تا هر زمان که ممکن باشد، با استفاده از حداقل 20 % فضاي خالی و مصالح سنگی که اندازه بزرگترین دانه آن بیش از 11 میلیمتر باشد.
  • اجتناب از استفاده از مصالح سنگی با اشکال غیر متعارف. در هنگام استفاده از الیاف در قیر اصلاح شده با پلیمر، میزان آن باید محدوده به 3% در وزن قیر باشد.
  • آب بندي سطح خطوط عبوري که تحت ترافیک قرار نگرفته اند، مانند شانه هاي صلب، با دوغاب آب بندي این کار در مسیر در فرانسه با موفقیت انجام شده است، ولی در هلند با عدم موفقیت مواجه گردیده است.
  • عدم استفاده از آسفالت متخلخل در تقاطع هاي راه هاي بدون رویه یا هر کجا که سرعت ترافیک پایین است.
  • تمیز کردن منافذ: معلوم گردیده است که شانههاي سخت، خطوط عبوري مخصوص ماشینهاي چرخ زنجیري و سایر خطوط عبوري که به ندرت مورد استفاده قرار می گیرند، باید سالی یک بار با استفاده از دستگاه هاي پیشرفته مخصوص تمیز شوند. این ماشینها در اتریش، فرانسه، هلند، اسپانیا و سایر کشورها به کار می روند. این ماشین ها خیلی کارآ نیستند و هنوز نیاز به پیشرفت دارند. مواد جامدي که در اثر عملیات تمیز کردن بدست می آیند، آلوده به فلزات سنگین می باشند و باید در محل هاي مناسبی تخلیه گردند.

هنگامی که ظرفیت زه کشی در حد غیر قابل قبولی پایین باشد، سطح روسازي را می توان با یک آسفالت متخلخل، با و یا بدون برداشتن لایه قدیمی، مجدداً روکش کرد، یا همانطور که در اتریش انجام شده است، روسازي را به صورت بازیافت گرم تجدید نمود. انتخاب اندازه مصالح سنگی، قابلیت هدایت هیدرولیکی را تحت تاثیر قرار می دهد. بزرگی اندازه اسمی مصالح سنگی مفید است. آسفالت نیاز به حداقل 20 % فضاي خالی براي حفظ خاصیت نفوذپذیري آب دار د . ترافیک زیاد، سریع و سنگین به نفوذپذیري (تخلخل) کمک می کند. ترافیک و شرایط محیطی نباید در پر شدن تاثیر بگذارند. در بعضی از کشورها دستگاه هاي خاصی براي تمیز کردن منافذ ساخته شده است.

اثر بستر بر توانایی زه کشی روسازی هاي آسفالتی متخلخل

آسفالت متخلخل باید فقط باید بر روي روسازی هایی که از نظر سازهاي سالم هستند اجرا شوند و علاوه بر این باید روسازي فوق که به عنوان یک لایه نفوذ ناپذیر عمل می کند داراي حداقل ترکها، شیارها، گودال ها و روزدگی قیر باشد. مقدار زیاد فضاي خالی اجازه می دهد آب بصورت قائم درمخلوط نفوذ کرده و به سطح لایه نفو ذ ناپذیر رسیده و ازآنجا بصورت عرضی(افقی) به سمت کناره مسیر هدایت شود. وجود شیارها و خرابی ها در لایه نفوذناپذیر سبب خرابی روسازي در زمان کوتاهی خواهد شد ولازم است قبل از اجراي آسفالت متخلخل، روسازي موجود مورد بررسی قرار گیرد. از طرف دیگر اجراي آسفالت متخلخل بر روي روسازي داراي قیرزدگی، باعث میشود به علت جابجایی آزاد قیر در زیر لایه متخلخل، خواص زهکشی آسفالت متخلخل تغییر کند. براي جلوگیري از تجمع آب در آسفالت متخلخل و افزایش توانایی زهکشی این مخلوط، لازم است لایه روسازي نفوذ ناپذیر داراي شیب عرضی باشد و سطح آن کاملاً صاف و یکنواخت باشد. در اتصال یک رویه متخلخل به شانه ها باید دقت کافی نمود و شرایط را بخوبی جهت خروج آب از لبه هاي خارجی آسفالت متخلخل مهیا کرد. لازم است هیچ مانعی در حرکت آب وجود نداشته و شیب شانه ها نیز به حد کافی باشد. در خیابان هاي شهري که از جداول کناري استفاده می شود باید کانیوها و جوي کناري ظرفیت لازم را جهت جمع آوري

آبهاي سطحی داشته باشند در این خصوص می توان دتایل هاي زیادي با توجه به شرایط محل ارائه نمود. نمونه اي از این دتایل ها در شکل زیر آمده است.

روش دیگري که اکنون در بلژیک مورد استفاده قرار میگیرد عبارت است از ایجاد یک کانال در امتداد جداول در پایین -

ترین تراز شیب عرضی که مجهز به یک دریچه طولی در انتها بوده و با آسفالت متخلخل پر شده است. این کانال مانند

یک مخزن واسطه عمل کرده و آبسطحی جمع شده را به سمت دریچه هاي تخلیه هدایت م ی کند این روش براي

روسازیهاي نو و بازسازي شده قابل استفاده است.

در طول مسیر نیز میتوان از زهکشی عرضی نیز در محل خطالقعرها و قوسهاي قائم کاسهاي استفاده کرد. همچنین باید

به جزئیات مناسب زهکشی در محلهاي قوسهاي افقی و قائم توجه کافی نمود. در بسیاري از راهها شانهها نیز با آسفالت متخلخل پوشیده میشوند. براي تسریع تخلیه آب از سطح و جلوگیري از اشباع و سرریزشدن آب لازم است یک نوار به

عرض حداقل 10 سانتیمتر بین پوشش آسفالت متخلخل و شانهخاکی وجود داشته باشد. در روسازیهایی که شانه از

مصالح خاکی و نرم است باید آسفالت متخلخل قبل از شانه تمام شود زیرا خطر اختلاط مصالح شانه و آسفالت متخلخل

و مسدود شدن مصالح وجود دارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در امیر آباد منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امیر آباد منطقه 6 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امیر آباد منطقه 6 می باشند.

 

 

امیر آباد   #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی