ایزوگام قیرگونی آسفالت در اسکندری

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

قیر#اسکندری  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در اسکندری

شرکت ایزوگام گستران در اسکندری منطقه 11

شرکت ایزوگام گستران در اسکندری ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

برای تمامی ساکنین محله ی اسکندری سورپرایز ویژه ای است که شرکت ایزوگام گستران مشغول به فعالیت و اجرای پروژه های خرد و کلان نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری بوده و این خدمات را برای اهالی و شهروندان محله اسکندری نیز انجام می دهد. شرکت ایزوگام گستران در زمینه عایق کاری و آب بندی منازل رزومه ی بسیار درخشانی داشته و هم اکنون نیز در محدوده ی اسکندری فعالیت های گسترده ای دارد.

مشاوران شرکت در همه ی زمینه های نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار می دهند و همه ی مشتریان شرکت ایزوگام گستران از خدمات ارائه شده ی این شرکت بسیار راضی و خشنود هستند. برای دریافت هر گونه خدماتی فقط کافی است با شرکت ایزوگام گستران در اسکندری تماس بگیرید و درخواست خود را با کارشناسان خبره و تیم مجرب ما در میان بگذارید. با ما در تماس باشید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در اسکندری منطقه 11

چرا ساختمان باید عایق کاری شود؟

یکی از دلایلی که هر ساختمانی نیاز به عایق کاری دارد این است که رطوبت و آب موجب فرسایش بافت ساختمان و زنگ زدن آهن آلات به کار رفته در آن می گردد. رطوبت بیش از حد به لایه های رویی نفوذ کرده و موجب تخریب رنگ دیوار یا کنده و ورقه شدن کاغذ دیواری ها می شود. در این راستا شرکت ایزوگام گستران به شما یک عایق بدون پشیمانی را پیشنهاد کرده است. عایق کاری با ایزوگام بسیار ساده و بی درد سر بوده و به سرعت اجرا می گردد. لذا همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران عایق ایزوگام را پیشنهاد می کنند. همکاران ما به شما اطلاعات کاملی در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری ارائه نموده و سپس انتخاب را به شما واگذار می کنند. از آنجا که شرکت ایزوگام گستران همه ی انواع ایزوگام را با کیفیت عالی ارائه می نماید، لذا شما اهالی محترم محله ی اسکندری می توانید با خیالی آسوده خدمات عایق کاری خود را به ما بسپارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در اسکندری با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله اسکندری در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اسکندری می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در اسکندری منطقه 11

اگر به دنبال یک عایق مطمئن اما کم هزینه برای فضاهای داخلی منزل خود هستید ما به شما عایق قیرگونی را پیشنهاد می کنیم. شرکت ایزوگام گستران سابقه ی زیادی در زمینه عایق کاری با عایق قیرگونی دارد و این عایق را بسیار با کیفیت اجرا می کند. پس از اجرا تا 24 ساعت آن را آب بندی می کند و به شما یک برگه ی بیمه نامه ارائه می کند. خیلی شگفت انگیز است که همه ی خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را شرکت ایزوگام گستران ارائه می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در اسکندری با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله اسکندری اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اسکندری می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در اسکندری منطقه 11

همان طور که می دانید روی آسفالت از خط کشی های رنگی استفاده می شود تا مسیر راه برای راننده ها مشخص شده و بتوانند راحت تر مسیریابی کنند و البته از خطرهای جاده ای و تصادفات کاسته گردد. در این میان رنگهای متداول مورد استفاده قبلا توضیح داده شده و می خواهیم در مورد سایر رنگهایی که در خط کشی ها مورد استفاده قرار می گیرند قدری صحبت کنیم. شرکت ایزوگام گستران ارائه دهنده ی همه فعالیت های مربوط به آسفالت و اسفالت کاری، فروش آسفالت، تهیه آسفالت سرد، آسفالت گرم و آسفالت حفاظتی می باشد و مشاوران بسیار زیادی در این زمینه می توانند به شما کمک کنند.

سایر رنگ های مصرفی در خط کشی روسازیها (رنگهای دو جزئی):

علاوه بر رنگ های سرد معمولی، مواد ترموپلاستیک و نوارهای پیش ساخته، از مواد دو جزئی نیز برای خط کشی جاده ها استفاده میشود. کاربرد این رنگ ها در کشور در مرحله تحقیقاتی است و به جز رنگ پلاستیک سرد بر پایه پلی متیل کریلات، سایر موارد هنوز کاربرد عملی چندانی پیدا نکرده اند

مواد خط کشی اپوکسی:

مواد خط کشی اپوکسی دارای دوام و ماندگاری مناسب، مقاومت سایشی خوب، قابلیت به کار گیری به روش اسپری و مناسب برای هر دو نوع سطح آسفالت و بتن می باشند. جزء نخست حاوی رزین، پیگمنت، پرکننده ها و دانه های شیشه ای و جزء دوم حاوی عامل سخت کننده است، نسبت رزین به عامل پخت معمولا در محدوده ۱ به ۱ تا ۵ بها متغیر است.

پلی استرها:

به دلیل کارآیی مناسب و دوام خوب، مشرف پلی استرها برای جاده های آسفالت با حجم ترافیکی متوسط تا زیاد توصیه می شود. در مناطق با حجم ترافیکی بالا که خط کشی با رنگ سرد معمولی فقط سه ماه دوام دارد، خط کشی های پلی استری پس از گذشت یک سال ساییده شده و از بین می روند. معمولا استفاده از این ترکیبات برای خط کشی با طول عمر کمتر از یک سال توصیه نمی شود

پلی اوره:

پلی اوره یک ماده ۱۰۰ درصد جامد و دو جزئی با دوامی است که در محیطهای بسیار ساینده از قبیل اتومبیل های ریلی، عملکرد بسیار بهتری از رنگ سرد متداول و پوشش های اپوکسی دارد. خط کشی های پلی اوره نسبت به مواد ترموپلاستیک حساسیت کمتری به رطوبت سطح روسازی داشته و می توان آنها را در دماهای کمتر از صفر درجه سانتی گراد هم اجرا کرد.

یورتان اصلاح شده:

يورثان های اصلاح شده از جمله مواد خط کشی دو جزئی، با دوام و دارای عملکردی مشابه مواد پلی اوره و اپوکسی می باشد، هزینه این نوع مواد کمی بیشتر از هزینه اپوکسی ولی کمتر از هزینه پلی اوره می باشد.

متیل متاکریلات خط کشی های پلاستیک را به طور کلی می توان به دو گروه «پلاستیک های سرد اجرا شونده در حالت مایع » که مهم ترین و شناخته شده ترین نوع آنها پلاستیکهای سرد بر پایه پلی متیل متاکریلات، و «پلاستیک های سرد جامد اجرا شونده» با نوارهای پیش ساخته می باشد. شایان ذکر است که این نوع مواد خط کشی در کشور با عنوان مواد ترموپلاستیک سرد شناخته می شوند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در اسکندری با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله اسکندری در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اسکندری می باشند.

 

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی