ایزوگام قیرگونی آسفالت در اتوبان همت

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در اتوبان همت منطقه 6

شرکت ایزوگام گستران در اتوبان همت منطقه 6 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

در اتوبان همت اتفاقات خوشایندی رخ داده که هم اکنون می خواهیم آنها را به اطلاع شما برسانیم. بله بالاخره شرکت ایزوگام گستران که سابقه ی سال ها فعالیت در زمینه ی نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را دارد، هم اکنون در محله اتوبان همت در خدمت شما عزیزانی است که تمایل به عایق کاری سقف خانه های خود را دارید. همین حالا تصمیم بگیرید و با مشاوران و کارشناسان شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از آنها در خصوص نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری سوال کنید. شرکت ایزوگام گستران در اتوبان همت برنامه های ویژه ای را برای اهالی محل ارائه می کند که جهت اطلاع از این برنامه ها بایستی با کادر ما تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در اتوبان همت منطقه 6

ایزوگام یکی از خدمات بسیار خاص و منحصر به فرد شرکت ایزوگام گستران است که با دقت و وسواس خاصی به متقاضیان پیشنهاد می گردد. ایزوگام بسیار خوب و راحت است و نصب آسانی دارد. اما نصابان باید هنگام نصب دقت کافی داشته باشند که بعد دچار مشکل نشوند. شرکت ایزوگام گستران، نصابان بسیار حرفه ای را در این زمینه تربیت کرده است که ابتدا سطح را پاک سازی کرده و سپس برای نصب اقدام می کنند. اگر می خواهید تجربه ی یک ایزوگام کاری خوب و بدون پشیمانی را داشته باشید، با شرکت ایزوگام گستران در اتوبان همت تماس بگیرید و آنها را در جریان تقاضای خود قرار دهید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند، و شما می توانید سوالات خود را بپرسید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در اتوبان همت منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله اتوبان همت منطقه 6 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اتوبان همت منطقه 6 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در اتوبان همت منطقه 6

قیرگونی دیگر خدمت درخشان شرکت ایزوگام گستران است که در ممحله ی اتوبان همت بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و شما می توانید جهت اجرای پروژه های قیرگونی با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و مشاوران ما را در جریان قرار دهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در اتوبان همت منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله اتوبان همت منطقه 6 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اتوبان همت منطقه 6 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در اتوبان همت منطقه 6

عوامل موثر بر زه کشی روسازی هاي آسفالتی مختلخل

قابلیت هدایت هیدرولیکی یکی ازخصوصیات مهم آسفالت متخلخل است. احتمالاً تراکم روسازي اجرا شده مهمترین فاکتور تاثیرگذار بر نفوذپذیري می باشد. وقتی درصد فضاي خالی روسازي اجرا شده افزایش پیدا می کند نفوذپذیري نیز در سال 2000 گردید ظرفیت زهکشی آسفالت متخلخل، به GUWE افزایش می یابد. مطابق تحقیقاتی که توسط میزان زیادي به درصد فضاي خالی مخلوط آسفالتی یا تخلخل مربوط می شود که بطور داخلی با یکدیگر مربوط می شوند. Abdullah. فضاهاي خالی مستقلی که با یکدیگر ارتباط ندارند تاثیر زیادي بر ظرفیت زه کشی آسفالت متخلخل ندارند. در سال 1996 از تحقیقاتش نتیجه گرفت که افزایش فضاي خالی مصالح سنگی و درصد فضاي خالی مخلوط به همراه دانه بندي مصالح سنگی درشت دانه تر سبب افزایش نفوذپذیري آسفالت متخلخل می گردد. قابلیت هدایت هیدرولیکی با گذشت زمان کاهش می یابد. علت آن است که فضاهاي خالی با مواد خارجی پر می گردد. در سال 1990 ، زمان زهکشی اولیه از 25 تا 75 ثانیه، بعد از سه سال به 80 تا 100 ثانیه Kraemer در مطالعات میدانی و پس از 9 سال به 160 تا 400 ثانیه افزایش پیدا کرده است. تجربه در تعدادي از کشورها همچون آمریکا نشان داده است که بعد از 2 تا 3 سال فرسایش مصالح سنگی سبب پرشدن فضاهاي خالی و کاهش ظرفیت زه کشی می در سال 2000 در سنگاپور نشان داده است که با سپري FWA در سال 2000 همچنین تحقیقات Mallick) شود شدن زمان، ظرفیت زهکشی آسفالت متخلخل کاهش می یابد که علت اصلی آن پرشدن فضاهاي خالی با خاکروبه هاي باقیمانده از چرخ ماشین ها و یا محموله وسایل نقلیه می باشد. بنابراین در مجموع می توان عوامل موثر بر زهکشی را عواملی دانست که در درصد فضاهاي خالی و شکل گیري آبراه هاي داخلی نقش دارند و همچنین به عامل هایی اشاره کرد که سبب جلوگیري از کاهش ظرفیت هیدرولیکی روسازي متخلخل در طول زمان می شوند. در کنار این عوامل باید توجه داشت که شرایط بستر که بر آن رویه آسفالت متخلخل اجرا می شود و همچنین نحوه و شرایط تراکم نیز نقش بسزایی در توانایی زهکشی روسازي هاي متخلخل دارند.

اثر مصالح سنگی بر نفوذپذیري روسازي آسفالتی

اندازه ماکزیمم مصالح سنگی:

خاصیت (NMAS ) تحقیقات نشان داده است که با تفاوت در ماکزیمم اندازه اسمی مصالح سنگی دانه بندي افزایش پیدا می کند، نفوذپذیري افزایش پیدا می کند. NMAS نفوذپذیري تغییر می کند. وقتی افزایش می یابد، اندازه فضاي خالی مستقل در مخلوط متراکم شده NMAS دلیل این مطلب آن است که وقتی افزایش می یابد. افزایش در اندازه فضاي مستقل منجر به آن می شود که پتانسیل اتصال از داخل فضاهاي خالی افزایش پیدا نماید. وجود این اتصال داخلی منجر به نفوذپذیري در روسازی ها می گردد. اتصال داخلی فضاهاي خالی مسیري را براي جریان یافتن آب فراهم می نماید

شکل دانه ها:

مقدار تخلخل کل نمونه ها به شکل دانه هاي تشکیل دهنده آن بستگی دارد. اگر شکل دانه ها کروي یا مکعبی و یا تا حد مجاز دراز و پهن باشند، حجم فضاي خالی نمونه ها متفاوت خواهد بود. چنانچه شکل دانه ها مکعبی و طرز قرار گرفتن آنها یکنواخت باشد فضاي خالی بیشتري وجود خواهد داشت.

نسبت ابعاد دانه ها:

نقش نسبت ابعاد دانه ها در میزان تخلخل مهم تر از شکل دانه ها است زیرا وجود ذرات ریز در مجموع دانه هاي ریز و درشت باعث می شود که منافذ موجود مسدود شوند و در نتیجه از میزان تخلخل کل کاسته شود. هرچه ابعاد دانه ها یکنواخت تر باشد تخلخل بیشتر است.

آرایش دانه ها:

براي مثال اگر هشت عدد از سنگدانه ها در دو طبقه چهارتایی طوري قرار گیرند که مراکز هر 4 دانه کروي در یک سطح افقی باشند در این صورت می توان هشت کره مذکور را وضعیت هاي مختلف قرار داد. بسته به وضعیت قرار گرفتن دانه ها، تخلخل و درصد فضاي خالی فرق می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در اتوبان همت منطقه 6 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله اتوبان همت منطقه 6 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اتوبان همت منطقه 6 می باشند.

 

 

اتوبان همت  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی