ایزوگام قیرگونی آسفالت در جنت

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در جنت منطقه 6  

شرکت ایزوگام گستران در جنت ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

دو عایق ، ضد آب یا همان ایزوگام و مایع تقویت شده با فیبر ، ساخته شده با سیمان و رزین آکریلیک ،مناسب برای دماهای پایین. ایزوگام های شرکت ایزوگام گستران در برابر آب ریختن ، اشعه ماوراء بنفش ، درجه حرارت کم و زیاد و در برابر یخ زدایی مقاوم است چرخه مناسب برای تراس های ضد آب ، سقف های مسطح ، سطوح قابل پیاده روی ، پارکینگ ، استخرهای شنا ، مخازن ، پایه ها ، فلش ، اتصالات انبساط و برای بازیابی قیر قدیمی یا غشاهای بریده شده در ترکیب با پیوند .ازالیاف پلی پروپیلن آن بدون استفاده از مش تقویت کننده قابل استفاده است. ضد آب یا همان ایزوگام ضد آب اکریلیک مایع ؛ مقاوم در برابر اشعه UV و در دمای بالا / پایین.ساختار الاستیک آن باعث می شود که بتواند حرکات نشست و سازه ها را از بین ببرد و باعث اتساع در اثر تنش گرمایی شود. مناسب برای حمام ، دوش ، آشپزخانه و هر نوع مکان مرطوب ضد آب. در رنگ های مختلف موجود است.

  • • خاصیت ارتجاعی عالی و حداکثر تطبیق پذیری.
  • • می توان آنرا مستقیماً روکش کرد (با استفاده ازچسب رایج)

شرکت ایزوگام گستران نماینده فروش انحصاری بهترین برند های ایزوگام کشور، نظیر ایزوگام دلیجان و ایزوگام شرق و همچنین بهترین نصاب های ایزوگام و بهترین روش ترمیم ایزوگام در منطقه جنت تهران در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

شرکت ایزوگام گستران فروشنده انحصاری محصولات ایزوگام نظیر، ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق و ....... مناسبترین و بهترین قیمت خرید ایزوگام را از شرکت ایزوگام گستران بخواهید.
این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و به روز بهترین شیوه ایزوگام کاری را در منطقه جنت انجام می دهد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله جنت با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله جنت اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله جنت می باشند.

خدمات فروش قیر درجه یک و قیرگونی نمونه توسط شرکت ایزوگام گستران در محله جنت

مخلوط كردن انواع مختلف قير نيازي ويژه است اما محدوديتهاي خاصي نيز در اين باره وجود دارد:مقدار كمي از قيرهاي پس برگشته متفاوت و يا قيرهاي پس برگشته و قيرهاي خالص مي توانند با يكديگر مخلوط شوند. اما فرض مي شود كه محصول بدست آمده بعضي از خصوصيات هر ماده اوليه در مخلوط را دارد مانند ويسكوزيته و زمان سفت شدن.امولسيون ها با قيرهاي پس برگشته يا قيرهاي خالص سازگاري ندارند. حتي مقدار كمي از قيرهاي پس برگشته و يا قيرهاي خالص در يك امولسيون، سبب سفت شدن و گلوله گلوله شدن قير مي شود كه مي تواند مشكلاتي در پمپ كردن آن ايجاد كند.اگر امولسيون در مخز ن باقي بماند ، ريختن قير پس برگشته داغ و يا قيرهاي خالص بر روي آن مي تواند سبب ايجاد كف و حباب در سطح شود كه دليل آن تبخير سريع آب باقي مانده در امولسيون است.اغلب امولسيون هاي كاتيونيك (+) و آنيونيك (-) با يكديگر سازگار نيستند و مخلوط كردن آنها موجب مي شود تا امولسيون شكسته و غيرقابل استفاده شود.بنابراين براي آماده سازي مخازن و يا تجهيزات براي كار با امولسيون مخالف، قيرهاي پس برگشته و يا قيرهاي خالص، اين تجهيزات بايد كاملاً خشك شده و با حلالهاي نفتي شسته شوند . حلالهاي شست وشو بايد قبل از بكار بردن مجدد مخزن و تجهيزات كاملاً خشك شود.

نسبت كاربرد سنگ و قير

استاندارد ۲۰۰۲ اداره حمل ونقل ايالت واشنگتن راهنمايي را درمورد نسبت كاربرد مشخص كرده است. عوامل ابتدايي مختلفي بر درصد قير تأثير مي گذارند. مقدار قير مصرف شده به عوامل زير بستگي دارد:اندازه سنگهاي استفاده شده براي سنگ دانه پوششي، دانه بندي سنگ، سنگ دانه هاي با دانه بندي ريز به قير كمتري نياز دارد، سنگ دانه هاي دانه بندي نشده و يا سنگ دانه هاي يك اندازه نياز به مصرف قير بيشتري دارند، بافت سطح روسازي موجود، ميزان مصرف قير به صورت مستقيم براي جاده هاي با حجم ترافيك كم و مناطقي كه داراي تابستان سردتري هستند، افزايش پيدا مي كند.

 

 

 

 

 

 

 

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله جنت با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله جنت اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله جنت می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در محله جنت منطقه 6

به هنگام شروع کوبیدن تاب تحمل وزن غلتک و با اثرات ارتعاشی آن را در مورد غلتک های لرزشی) داشته و زیر فشار چرخ فتیله و جابجا نشده و در سطح آن، شیار و ترک های طولی و عرضی ایجاد نگردد. هر گونه عیب و نقص به هر عللی در سطح راه به وجود آید، باید قبل از کوبیدن نهایی با تخته ماله و روانه کاری اصلاح و سپس عمل تراکم ادامه یابد. غلتکها باید آهسته و با سرعت ثابت حرکت نموده و چرخ های عقب آنها به جز در شیبهای طولی و تند و یا در قوس های با شیب عرضی زیاد به طرف فینیشر باشد

غلتک زنی باید طوری اجرا شود که هر گذر غلتک در هر مرحله از تراکم، لااقل نیمی از گذر قبلی را بپوشاند تا تراکم یکنواخت و همگن در تمام سطح تأمین گردد. تغییر مسیر غلنکها و تغییر جهت حرکت آنها از جلو به عقب و بالعکس باید با نهایت دقت آهسته و تدریجی صورت گیرد. غلتک زنی پوشش راه نباید آنقدر ادامه یابد که سبب ایجاد ترک روی سطح راه گردد. قبل از اتمام غلتک زنی در هر مرحله از عملیات تراکم، هموار

صورت باید بلافاصله نسبت به اصلاح اقدام شود. در سطوحی که نمیتوان غلتکهای منطبق با مندرجات این فصل را برای تراکم به کار برد، پیمانکار می تواند از غلتک های کوچک موتوری و یا لرزشی استفاده نماید. کوبیدن مخلوط آسفالتی از شروع تا تکمیل عملیات تراکم، ضمن رعایت کامل شرح فوق، شامل مراحل سه گانه زیر است:

مرحله اول عملیات تراکم در این مرحله بلافاصله بعد از پخش مخلوط آسفالتی شروع میشود. با غلتک سه چرخ، با غلتک های ردیف و یا لرزشی اجرا می گردد. وقتی که غلتک سه چرخ و غلتک های ردیف و با لرزشی با هم کار می کنند، غلتک (دوچزخ با سه چرخ) باید بلافاصله پشت فینیشر و بقیه غلتکها بعد از آن عمل نمایند، چرخ با نیروی محرکه غلنک باید به طرف فینیشر باشد تا از جمع شدن آسفالت در جلوی چرخ جلوگیری نماید

خرید آسفالت و آسفالت کاری در محله جنت فقط و فقط با شرکت ایزوگام گستران

این شرکت ضامن کیفیت مطلوب برای شماست. شرکت ایزوگام گستر عامل فروش ایزوگام های مرقوب نظیر ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق و...... و همچنین قیر و اسفالت به همراه نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام و قیرگونی و در نهایت آسفالت کاری در منطقه جنت می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله جنت با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله جنت اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله جنت می باشند.

 

 

 

جنت   #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی