ایزوگام قیرگونی آسفالت در جهاد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در جهاد منطقه 6  

شرکت ایزوگام گستران در جهاد ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

چرا باید سقف را ایزوگام کنیم؟

سقف به پوششی گفته می شود که روی هر سازه ای محافظت می کند از شرایط آب و هوایی از سقف می توان به عنوان تراس ، جایی که صاف است و یک ورودی در آن تعبیه شده است. تراسها در طبقات فوقانی فضایی مسطح و کاملاً پشتیبانی شده دارند که به افراد امکان راه رفتن ، نشستن و موارد دیگر را می دهد. سقف در معرض دیدترین سطح ساختمان است. پشت بام مستقیماً تحت تأثیر گرفتگی های خورشید ، باد و باران قرار می گیرد. سقف ساختمان بایدطوری طراحی و ساخته شود که به روشی برای تخلیه آب با استفاده از لوله های آب باران در هر کجا که لازم باشد وجود داشته باشد.مرتب ، متصل و ثابت شده تا اطمینان حاصل شود که آب باران بدون ایجاد علت از ساختمان دور می شودرطوبت در هر قسمت از دیوارها ، سقف یا پایه های آن

ساختمان یا یک ساختمان مجاور را خراب می کند. در هند ، ضد آب بودن تراس همیشه انجام شده است با روشهای بسیار سنتی به طور معمول ، سیستم هایی مانند موزاییک Brickbat Coba ، چین ، تراس با آهک یا "لجن تکنیک Fuska "هنوز هم بسیار متفاوت است بخشهایی از کشور این سیستم ها ارائه شده اند ضد آبیا ایزوگام با مقداری عایق در برابر گرما.

برخی از مشکلاتی که این سیستم ها دارند عبارتند از:

  • • بارگیری سنگین بر روی دال
  • • ترک سطح ، به ویژه در مورد Brickbat Coba
  • • سطح تخصصی از برنامه مورد نیاز برای تراس با آهک گل به خوبی روزهای گذشته نیست • عایق بندی بیشتری را ارائه دهید تا ضد نشت یا سیستم ضد آب ایزوگام بهترین عملکرد خود را داشته باشد. • با افزایش سن ، شکستن آنها و انجام مجدد آنها خرابی دوباره ای را به ارمغان می آورد.

در نظر داشته باشید شرکت ایزوگام گستر با کوله باری از تجربه و دانش فنی بهترین ها را برای شما به ارمغان می آورد. در نظر داشته باشید این شرکت با بهترین اساتید و به روز ترین مسائل فنی در حوزه ایزوگام در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

شرکت ایزوگام گستران فروشنده انحصاری محصولات ایزوگام نظیر، ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق و ....... مناسبترین و بهترین قیمت خرید ایزوگام را از شرکت ایزوگام گستران بخواهید.
این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و به روز بهترین شیوه ایزوگام کاری را در منطقه جهاد انجام می دهد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله جهاد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله جهاد اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله جهاد می باشند.

خدمات فروش قیر درجه یک و قیرگونی نمونه توسط شرکت ایزوگام گستران در محله جهاد

پاكسازي نهايي در انتهاي فرآيند اندودهاي آب بندي براي اهداف زير انجام مي شود:

هنگامي كه قير پس برگشته استفاده مي شود، ممكن است اين فايده را داشته باشد كه سنگ دانه پوششي از مناطق ·

شانه اي به سطح محل اجراي اندود جديد برگردد . امكان دارد كه بتوان از اين مقدار اضافي سنگها استفاده نمود .

اين روند مي تواند به عنوان استفاده بهينه براي مناطقي كه تخريب شده اند، بكار رود . اين پاكسازي اغلب با يك

جاروب مكانيكي نصب شده برروي كاميونهاي مخصوص انجام مي شود.

برداشتن سنگ دانه هاي اضافي از سطح اندودهاي آب بندي جديد، سبب كاهش سنگهاي آزاد م يشود كه ممكن ·

است چراغ و يا شيشه اتومبيلها را بشكند . برداشتن اين سنگ دانه هاي اضافي ممكن است موجب از بين بردن

ترتيب سنگها در اندودهاي آب بندي شود .پاكسازي و جاروي سطحي مي تواند روز و يا هفته بعد از عمليات

انجام شود كه به حجم ترافيك و ويژگيهاي سفت شدن قير استفاده شده بستگي دارد . بهتر است كه پاكسازي در

ساعات سرد روز انجام شود (اوايل صبح ). اگر هنگام پاكسازي ، سنگها جابجا شوند اين عمليات بايد به اندازه اي

به تأخير افتد كه قير سفت شده و يا ه وا سردتر شود . معمولاً از يك جاروي قوي چرخشي براي اين كار استفاده

مي شود.بعد از عمليات اندود آب بندي و يا يك روز بعد بايد ميزان فرورفتگي سنگ دانه ها درون قير بررسي شود . تعدادي از سنگهاي بزرگ را از درون اندود آب بندي بيرون بياوريد و تعيين كنيد كه آيا ميزان ۵۰ تا ۷۰ درصد فرورفتگي حاصل شده است يا خير.

 

 

 

 

 

نظرها جلب شود که شرکت ایزوگام گستران عامل فروش قیر با قیمتی باورنکردنی و به صرفه می باشد. همچنین برای اعمال قیرگونی بهترین گزینه در منطقه جهاد شرکت ایزوگام گستران می باشد.

 

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله جهاد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله جهاد اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله جهاد می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در محله جهاد منطقه 6

. اولویت های کوبیدن اولویت ها در شروع عملیات تراکم بر حسب اینکه پخش آسفالت در یک خط عبور، با در دو خط عبور و یا اینکه دو یا چند خط عبور همزمان اجرا شود، باید به شرح زیر انتخاب گردد

الف) وقتی که غلتک زنی فقط در یک خط عبور اجرا می شود ترتیب عمل کوبیدن عبارت است از 1. محل اتصال عرضی ٢. ليه خارجی آسفالت ٣. مرحله اول عملیات تراکم شامل غلتک زنی از پایین ترین رقوم مقطع عرضی و پیشرفت تدریجی آن به طرف محور راه | ۴. مرحله دوم عملیات تراکم به شرح مرحله اول به مرحله تکمیلی و نهایی ب) وقتی که غلتک زنی در دومین خط عبور اجرا می شود، ترتیب اولویت ها عبارت است از: د. محل اتصال عرضی ٢. امتداد اتصالات طولی ۳، لبه خارجی آسفالت ۴، مرحله اول عملیات تراکم به شرح پند ۳ ردیف اول (قسمت الف) به مرحله دوم عملیات تراکم به شرح مرحله اول عملیات تراکم و مرحله تکمیلی و نهایی پ) وقتی که عملیات پخش با دو فینیشر انجام می شود، حداقل ۵ تا ۷

/ ۵ سانتی متر لبه داخلی آسفالت از خط اول عبور باید بدون غلتک باقی مانده و همزمان با لبه مجاور خط دوم عبور متراکم و متعاقبا مراحل سه گانه شامل مرحله اول و دوم و مرحله تکمیلی و نهایی غلتک زنی به مورد اجرا گذاشته شود

۱۳ - ۱ . تراکم قشرهای آسفالتی قشرهای آسفالتی شامل اساس آسفالتی، آستر و رویه در هر آزمایش کنترل، باید به تراکمی که کمتر از ۹۷ درصد وزن مخصوص نمونه های آزمایشگاهی مارشال نباشد، کوبیده شود. وزن مخصوص نمونه مارشال، به طریق AASHTO TI66 و تراکم نسبی قشرهای آسفالتی، به روش AASHTO T230 اندازه گیری و محاسبه می شود.

خرید آسفالت و آسفالت کاری در محله کشاورز غربیفقط و فقط با شرکت ایزوگام گستران

این شرکت ضامن کیفیت مطلوب برای شماست. شرکت ایزوگام گستر عامل فروش ایزوگام های مرقوب نظیر ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق و...... و همچنین قیر و اسفالت به همراه نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام و قیرگونی و در نهایت آسفالت کاری در منطقه جهاد می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله جهاد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله جهاد اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله جهاد می باشند.

 

 

 

 

 

جهاد    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی