ایزوگام قیرگونی آسفالت در یوسف آباد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در یوسف آباد منطقه 6  

شرکت ایزوگام گستران در یوسف آباد ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

مسائل اساسی در ایمنی در محل کار در سایت های بام برای ایزوگام کاری محافظت در برابر سقوط و مسیرهای صعود هستند. علاوه بر این برای ایزوگام کاری به عنوان بخشی از ایمنی در کار ذکر شده است برنامه ریزی کار ، قرار دادن مواد ایزوگام و تجهیزات روی سقف ، مرتب بودن پشت بام ، حفاظت از دسترسی ورود به ساختمان و نیاز به رزرو کافی منطقه ایمنی در اطراف ساختمان. اصل این است که در امتداد مناطق لبه ای پشت بام که خطر وجود داردسقوط ، نرده های مطابق با مقررات ایمنی در کار باید ساخته شود اگر سقوط آزاد کمتر باشد ، ممکن است استثنا در این مورد وجود داشته باشد بیش از سه متر و حتی زیر زمین وجود دارد. اگر وجود دارد آب ، سنگ و یا سایر مناطق مشابه ، حفاظت از سقوط اجباری است. منطقه کار ممکن است به عنوان مثال با احتیاط مشخص شود خطی که از دسترسی نزدیک به 1.5 متر به لبه جلوگیری می کند (نیاز به نرده را برطرف نمی کند). شرکت ایزوگام گستران به ایمنی کار برای نصب ایزوگام بسیار اهمیت می دهد.

برای اجرای پروژخه های ایزوگام کاری در صورت لزوم ، باید یک طرح حفاظت از سقوط تنظیم شود. همچنین باید از دهانه ها محافظت شود ، یا با پوشاندن آنها به طور ایمن و علامت گذاری آنها یا ساختن نرده ها یا موارد دیگر محافظت در برابر سقوط در اطراف آنها لحاظ شود. قدم زدن یا نشستن بی جهت در پشت بام برای ایزوگام کاری ممنوع است.

مهم! مراقب باش! قبل از کار ، اطمینان حاصل کنید که سازه های بلبرینگ (قاب سقف) از راه راهورقهای فولادی در کل صفحه سقف نصب شده اند بدون حفره و شکاف باشد.

شرکت ایزوگام گستران فروشنده انحصاری محصولات ایزوگام نظیر، ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق و ....... مناسبترین و بهترین قیمت خرید ایزوگام را از شرکت ایزوگام گستران بخواهید.
این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و به روز بهترین شیوه ایزوگام کاری را در منطقه یوسف آباد انجام می دهد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله یوسف آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله یوسف آباد اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله یوسف آباد می باشند.

خدمات فروش قیر درجه یک و قیرگونی نمونه توسط شرکت ایزوگام گستران در محله یوسف آباد

همه تجهيزات مورد نياز براي پروژ ه بايد قبل از آغاز اجراي اندود در محل مهيا باشد و لازم است تا به اندازه كافي

كاميونهاي حاوي سنگ دانه وجود داشته باشد تا سطحي كه قيرپاشي شده را بپوشانند (يا قيرپاشي بايد متناسب با مقدار

سنگ دانه موجود انجام شود). قيرپاش ممكن است هم جهت با ترافيك و يا در خلاف جهت آن كار قيرپاشي را انجام دهد. هردو حالت مناسب است.بايد در نظر گرفته شود كه اجراي اندود آب بندي به سمت محل اجراي مصالح سنگي و يا در خلاف جهت آن انجام شود. براي هر حالت مزايا و معايبي وجود دارد . بيشتر مهندسين ترجيح مي دهند تزريق و پخش قير را به سمت محل اجراي مصالح سنگي انجام دهند . اين كار از عبور ترافيك از محل اجراي اندود آب بندي جديد جلوگيري مي كند و بدين ترتيب خرابي كمتري به لايه هاي جديد وارد مي شود. لازم است سطحي كه بايد روي آن اندود آب بندي اجرا شود، ترميم و تميز شود.

بكار بردن قير

قيرپاش بايد قيرپاشي را از يك رديف آغاز كند و در همان رديف تمام كند . اين كار سبب مي شود تا از تزريق مجدد

قير در بعضي از موارد جلوگيري شده و قيرپاشي يكنواختي ايجاد شود.

برنامه تزريق قير بايد طوري تنظيم شود كه اتصال طولي، بر روي خط مركزي و يا در مركز لب ههاي زهكش ها قرار گيرد.

بعد از هر تزريق، فاصله، پهنا، و مقدار قير استفاده شده بايد تعيين شود . از اين رو، ميزان پخش بر مترمرب ع، بايد

محاسبه شود تا اطمينان حاصل شود كه درصد قير مناسبي استفاده شده است. پخش و اجراي مصالح سنگي بايد تا آنجا كه ممكن است سريع انجام شود . قير هيچگاه به اندازه اي كه ابتدا پاشيده مي شود مايع نيست و هنگامي كه قير مايع است بايد سنگ ر يخته شود تا با جابجايي درون قير فرو رود. اين جابجايي مانند ليتر قير در هر متر / بالا آمدن آب در هنگامي است كه فردي درون وان پر از آب حمام مي نشيند. به عنوان مثال، تزريق ۵ سانتي متر ضخامت دارد. لازم است تا قير آنقدر جابجا شود تا به درصد فرورفتگي مطلوب ۵۰ تا ۷۰ درصد برسد. / مربع تنها ۵ هنگام پخش، سنگ دانه ريز بر روي يك لايه امولسيون م ي تواند يك موج قير ايجاد كند كه اين امر مطلوب نيست زيرا ممكن است برآمدگي موجي شكل به وجود آيد و بر عملكرد و ظاهر اندود تأثير بگذارد.

 

 

 

 

 

 

 

نظرها جلب شود که شرکت ایزوگام گستران عامل فروش قیر با قیمتی باورنکردنی و به صرفه می باشد. همچنین برای اعمال قیرگونی بهترین گزینه در منطقه یوسف آباد شرکت ایزوگام گستران می باشد.

 

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله یوسف آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله یوسف آباد اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله یوسف آباد می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در محله یوسف آباد منطقه 6

غلتک های لاستیکی غلتک های لاستیکی باید خود رو بوده وزن آن ها با توجه به شرایط کار بین ۱۵ الی ۳۰ تن باشد، وزن دقيق غلنک توسط دستگاه نظارت تعیین می شود. در غلتک باید فضای کافی جهت افزایش وزن آن در صورت لزوم تعبیه گردد. فشار باد چرخ های لاستیکی باید بین ۵ تا ۵ / ۸ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع بوده و تغییرات فشار نیز نسبت به رقم حداقل و حداکثر تعیین شده از ۱ / ۳ کیلوگرم بر سانتی متر مربع توسط چرخ ها کوبیده شده و امتداد چرخ ها در عرض کافی یکدیگر را در حین حرکت بپوشاند. برای اینکه آسفالت به چرخ ها نچسبد باید حتی المقدور سعی نمود که چرخها در تمام مدت کار گرم بماند و در غیر این صورت باید از لوله آبپاش و گلگیرهای پارچه ای جهت تمیز نگهداشتن چرخها استفاده نمود. مصرف مواد روغنی و گازوییل برای این منظور مجاز نخواهد بود. لاستیکها باید سالم و صاف بوده ونخ زدگی نداشته باشند، زیرا اثر نخ زدگی لاستیک ها در روی سطح آسفالت با غلتک زدن های بعدی نیز از بین نخواهد رفت، سرعت غلتک لاستیکی نباید از ۸ کیلومتر در ساعت تجاوز نماید

خرید آسفالت و آسفالت کاری در محله یوسف آباد فقط و فقط با شرکت ایزوگام گستران

این شرکت ضامن کیفیت مطلوب برای شماست. شرکت ایزوگام گستر عامل فروش ایزوگام های مرقوب نظیر ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق و...... و همچنین قیر و اسفالت به همراه نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام و قیرگونی و در نهایت آسفالت کاری در منطقه یوسف آباد می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله یوسف آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله یوسف آباد اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله یوسف آباد می باشند.

 

 

 

 

یوسف آباد    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی