ایزوگام قیرگونی آسفالت در ساعی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در ساعی منطقه 6  

شرکت ایزوگام گستران در ساعی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

سقف از ساختمان در برابر اثرات جوی محافظت می کند از بارندگی، باد و طوفان و.......... فقط استفاده از مواد امروزی و کیفی ایزوگام های خوب و درجه یک نطیر ایزوگام شرق و ایزوگام دیلیجان و.... عملکرد کار نصب می تواند قابلیت اطمینان یک سقف را فراهم کند. به طور معمول وشناخته شده این است که نشت سقف بیشتر به دلیل زیر رخ می دهد:

راه حل های پروژه و نصب اشتباه است

مواد بام و ایزوگام مصرفی خوب نباشد

مواد ، با استفاده از مشعل یا مکانیکی بسته می شوند

چسباننده ، یا آنهایی که خود چسب هستند خوب عمل نکند.

توصیه می شود هنگام تعمیر و یا ترمیم ایزوگام یک سقف نکات فعلی را در نظر داشته باشید: از کل سقف در صورت محکم شدن مواد جدید روی سقف قدیمی اطمینان حاصل فرمایید.بدون حذف کامل یک سقف قدیمی ، جریان سقف باید به طور کامل از سطح عمودی برداشته شود. برای سقف سازی با مواد اتصال مکانیکی با خاصیت خاص از مشخصات فیزیکی و مکانیکی استفاده می شود که در اتصال با اتصال دهنده ها قادر به نگه داشتن بار باد است.

معرفی برخی از ایزوگام های مطرح جهانی:
ایزوگام مدل Technoelast VB 500 Self است :در ساختمان های عمومی و صنعتی استفاده می شود. ساختمانهای معمولی دما و رطوبت شرایط معمولی (مراکز خرید ،مجتمع های انبار ، سالن های ورزش مراکز و غیره)

مشخصات فنی: Unifl eks EPP 4.0 ، Unifl eks

K-MS 170/4000 تکنولاست

K-MS 170/300 ، تکنولاست

K-MS 170/4000 سقف نانوگرم

مواد ایزوگام ، که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک لایه مانع بخار در سقف هایی با عرشه یاتاقان از بتن آرمه می باشد.

ایزوگام مدل دیگر : Technoelast K-TMS 170/3400

- مواد برای یک لایه پایه در صفحه سقف اصلی (افقی).

این ماده حاوی قیر است راه راه در یک طرف معکوس ، قرار داده شده به طور تصادفی هنگامی که مشعل اعمال می شود ، تهویه می شود کانال هایی رخ می دهد که اجازه می دهد تا رطوبت را از زیر پاک کنید. مواد ، که به نوبه خود از برآمدگی سقف جلوگیری می کند. مهم! در صورت انجام کارهایی در دمای زیر صفر ، مواد بام باید ذخیره شوند در یک مکان گرم به مدت کمتر از 24 ساعت در دما کمتر از 15+ درجه سانتیگراد در محل کار باید مواد قبل از روشن شدن مشعل مستقیماً منتقل شوند

شرکت ایزوگام گستران فروشنده انحصاری محصولات ایزوگام نظیر، ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق و ....... مناسبترین و بهترین قیمت خرید ایزوگام را از شرکت ایزوگام گستران بخواهید.
این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و به روز بهترین شیوه ایزوگام کاری را در منطقه ساعی انجام می دهد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله ساعی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ساعی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله ساعی می باشند.

خدمات فروش قیر درجه یک و قیرگونی نمونه توسط شرکت ایزوگام گستران در محله ساعی

- تجهيزات اجرا و پخش سنگ و قير

تجهيزات مورد نياز براي اجراي يك اندود آب بندي، شامل يك توزيع كننده، پخش كننده مصالح سنگي، كاميونها،

غلتكها و ابزار دستي مانند جارو است . همچنين در اختيار داشتن يك پخش كننده مصالح سنگي و يا يك شن پاش زمستاني براي اجرا و پخش مصالح درشت دانه، يك جاروب قوي و يك خودرو جابجاكننده تجهيزات اختياري است ولي استفاده از آنها پيشنهاد مي شود.

قيرپاش

تنظيم صحيح قيرپاش به صورتي كه مق دار مناسب قير را به صورت يكنواخت بر روي سطح پخش كند، بسيار مهم است . ميله و نازلها بايد به درستي تنظيم شوند تا اينكه تزريق يكنواختي داشته باشند. اندازه نازلها، فاصله آنها و زاويه آن با ميله، ارتفاع ميله را تعيين مي كنند.

رگه رگه شدن در موارد زير اتفاق مي افتد:

اگر قير خيلي سرد باشد، ·

وقتي ويسكوزيتي قير خيلي بالا باشد، ·

اگر دهانه نازلها بيش ازحد بسته شده باشد، ·

اگر همه نازلهاي قير داراي زاويه يكسان نباشند، ·

هنگامي كه ارتفاع ميله بسيار زياد باشد، ·

دو لبه

تك لبه

تك لبه

سه تايي

دو لبه

هنگامي كه ارتفاع ميله بسيار كم باشد، هنگامي كه فشار ميله زياد باشد، شيارهايي در سطح ايجاد مي شود كه دليل آن فشا ر زياد پمپاژ و يا تنگي نازلهاست، ارتفاع ميله از يك پخش كننده پر يا خالي فرق مي كند، فشرده شدن و يا باز شدن فنرها در مقابل اضافه بار، اين اختلاف ارتفاع را كاهش داده و يا از بين مي برد،هنگامي كه ميله خيلي بلند است و يا تعداد نازلهاي باز از مجموع ظرفيت پمپ بيشتر است، عدم يكنواختي در پخش ايجاد مي شود. نازلهاي كوچكتر و يا فشار پمپ بيشتر اين مشكل را حل خواهد كرد. اگر فشار پمپ خيلي كم باشد، باعث ايجاد لكه هاي پاشيده شده نزديك به هم شده و لرزشهايي را ايجاد مي كند. اگر مخزن تانك بتواند كاملاً خالي شود، الگوي نامنظمي از پخش ايجاد مي شود . به همين دليل تزريق بايد هنگامي كه ۴۰۰ ليتر تا خالي شدن مخزن باقي مانده، قطع شود.

 

نظرها جلب شود که شرکت ایزوگام گستران عامل فروش قیر با قیمتی باورنکردنی و به صرفه می باشد. همچنین برای اعمال قیرگونی بهترین گزینه در منطقه ساعی شرکت ایزوگام گستران می باشد.

 

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله ساعی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ساعی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله ساعی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در محله ساعی منطقه 6

غلتک های لرزشی غلتک های لرزشی مورد استفاده در عملیات آسفالتی باید خودرو بوده و نوع کششی آنها مجاز نیست. این غلتکها معمولا از نوع ردیف دوچرخ میباشند که سیستم ارتعاش در یک یا هر دو چرخ آنها تعبیه شده است. وزن آن ها نباید کمتر از ۷ تن بوده و بار خطی استاتیک آنها بین ۲۵ تا ۳۵ کیلوگرم بر سانتیمتر باشد. تناوب و میدان توسان غلتک های لرزشی با توجه به شرایط کار باید توسط دستگاه نظارت تنظیم شده و یا از کاتالوگ کارخانه سازنده استخراج گردد. ولی در هر حال تناوب غلتک نباید خارج از ۳۰۰۰-۲۰۰۰ ارتعاش در دقیقه و میدان نوسان آن ۰ / ۸-۰۴ میلی متر باشد. سرعت غلتکهای لرزشی حداکثر پنج کیلومتر در ساعت است. سایر خصوصیات مربوط به گلگیرها آبپاش، عدم مصرف گازوییل و روغن سوخته روی چرخ ها، و بالاخره صاف و هموار بودن سطح پیرامون چرخ ها به شرح بند الف پیش گفته میباشد که باید رعایت گردد. آسفالت مقوله بسیار تخصصی می باشد و در ایران شرکت های کمی هستند که مانند شرکت ایزوگام گستران مقوله ای حرفه ای نسبت به فروش آسفالت داشته باشد.

خرید آسفالت و آسفالت کاری در محله ساعی فقط و فقط با شرکت ایزوگام گستران

این شرکت ضامن کیفیت مطلوب برای شماست. شرکت ایزوگام گستر عامل فروش ایزوگام های مرقوب نظیر ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق و...... و همچنین قیر و اسفالت به همراه نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام و قیرگونی و در نهایت آسفالت کاری در منطقه ساعی می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله ساعی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ساعی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله ساعی می باشند.

 

 

 

ساعی    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی