ایزوگام قیرگونی آسفالت در شیراز جنوبی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در شیراز جنوبی منطقه 6  

شرکت ایزوگام گستران در شیراز جنوبی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

اگر به دنبال ترمیم ایزوگام هستید یا می خواهید در منطقه شیراز جنوبی ایزوگام نصب کنید، ایزوگام گستران را با سابقه و رزومه طولانی انتخاب کنید. حال شما را به پاره ای از نکات در مورد ترمیم و نصب ایزوگام دعوت می کنیم:

ضد آب و نوسازی، بدون برداشتن کاشی های موجود کاربرد

  1. Grip Primer را برای افزایش استفاده کنید

چسبندگی سطح

  1. ضد آب و تقویت گوشه ها با

رول مشترک ایمنی و آریزفلکس زمستانی.

  1. استفاده از زره پوش Polites.
  2. استفاده از دو لایه Acriflex برای زمستان
  3. رنگ Floorgum را اعمال کنید.
  4. کاشی ها را مستقیماً روی شیب دان قرار دهید.

همچنین برای ایزوگام کاری با دوام به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید:

  1. در صورت وجود مشکلات رطوبت

WAT را به عنوان مانع بخار متوقف کنید (عملکرد: 6/0 کیلوگرم در مترمربع).

سطوح بتونی صاف یا بیش از حدکفهای موجود از Grip Primer و صبر کنید تا کاملا خشک شود (نگاه کنید به برگه اطلاعات فنی).

  1. اتصالات انبساطی ضد آب با Diasel قوی ، ایمنی مشترک رول و Acriflexزمستان با قلم مو اعمال می شود.
  2. ضد آب از طریق سیستم یکپارچه با تور Polites و دو لایه Acriflexزمستان با استفاده از رول ، آب چسب استفاده می شود یا بدون هوا باشد.
  3. با چرخاندن دو لایه درایو اعمال کنید پوشش Floorgum Tire Mono یا Polypark

در همه مناطق تحت ترافیک بالا تراکم زیاد فراموش نشود.

در نظر داشته باشید شرکت ایزوگام گستر با کوله باری از تجربه و دانش فنی بهترین ها را برای شما به ارمغان می آورد. در نظر داشته باشید این شرکت با بهترین اساتید و به روز ترین مسائل فنی در حوزه ایزوگام در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

شرکت ایزوگام گستران فروشنده انحصاری محصولات ایزوگام نظیر، ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق و ....... مناسبترین و بهترین قیمت خرید ایزوگام را از شرکت ایزوگام گستران بخواهید.
این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و به روز بهترین شیوه ایزوگام کاری را در منطقه شیراز جنوبی انجام می دهد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله شیراز جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شیراز جنوبی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله شیراز جنوبی می باشند.

خدمات فروش قیر درجه یک و قیرگونی نمونه توسط شرکت ایزوگام گستران در محله شیراز جنوبی

 

دما ، زير ماكزيمم پيشنهاد شده نگهداشته شود تا خطر

شعله ور شدن قير پس برگشته و جوش آمدن امولسيون ها كاهش يابد. به دلايل زير

دماي بيش از حد مطلوب نيست چرا كه:هزينه هاي گرمايشي را افزايش مي دهد مخلوطهاي حاصل از اين قيرها با افزايش درجه حرارت سخت تر مي شوند، دماهاي گرمايشي بالاتر مي تواند حلالها را از قيرهاي پس برگشته جدا نمايد و ويسكوزيته آنها را بالا ببرد و خصوصيات بكارگيري و اجراي آنها را تغييردهد،گرم شدن بيش ازحد امولسيون مقداري از آب را تبخير مي كند و وي سكوزيته امولسيون را بالا مي برد و خصوصيات اجرايي آن را تغيير می دهد. گرم شدن

بيش ازحد مي تواند موجب شكسته شدن امولسيون شود.

 

گرمايش و نگهداري طولاني مدت قير

براي نگهداري آسفالت در مدت زمان طولاني، بايد موارد احتياطي زير رعايت شود: براي قيرهاي مخلوط آسفالتي و يا قيرهاي پس برگشته بهتر است كه دماي نگهداري پايين آورده شود تا از تبخير حلالها و يا

رقيق كننده ها جلوگيري شود.

مخزن ذخيره بايد به يك تهويه خوب مجهز باشد تا حلالها و يا رقيق كننده ها را به درون مخزن برگرداند و از انتشار آن در هوا جلوگيري كند.براي امولسيون هادماي نگهداري پايين تر بهتر است.

در نگهداري طولان ي مدت، پوسته اي در محل تماس امولسيون با هوا ايجاد مي شود. ريختن يك لايه از حلالها

مانند گازوئيل يا نفت بر روي سطح امولسيون، از ايجاد و يا افزايش اين پوسته جلوگيري مي كند.هم زدن محلول در بعضي از مواقع نيز مفيد است. بهتر است كه مخزن ذخيره از ته پر و يا خالي شود. اگر مخزن ذخيره از بالا پر شو د ، هر پوسته اي كه تشكيل شده مي تواند به قطعات كوچكتري تقسيم شود و سبب مسدود شدن پمپها و يا نازلهاي پخش قير گردد.

 

نظرها جلب شود که شرکت ایزوگام گستران عامل فروش قیر با قیمتی باورنکردنی و به صرفه می باشد. همچنین برای اعمال قیرگونی بهترین گزینه در منطقه شیراز جنوبی شرکت ایزوگام گستران می باشد.

 

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله شیراز جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شیراز جنوبی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله شیراز جنوبی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در محله شیراز جنوبی منطقه 6

به هنگام شروع کوبیدن تاب تحمل وزن غلتک و با اثرات ارتعاشی آن را در مورد غلتک های لرزشی) داشته و زیر فشار چرخ فتیله و جابجا نشده و در سطح آن، شیار و ترک های طولی و عرضی ایجاد نگردد. هر گونه عیب و نقص به هر عللی در سطح راه به وجود آید، باید قبل از کوبیدن نهایی با تخته ماله و روانه کاری اصلاح و سپس عمل تراکم ادامه یابد. غلتکها باید آهسته و با سرعت ثابت حرکت نموده و چرخ های عقب آنها به جز در شیبهای طولی و تند و یا در قوس های با شیب عرضی زیاد به طرف فینیشر باشد

غلتک زنی باید طوری اجرا شود که هر گذر غلتک در هر مرحله از تراکم، لااقل نیمی از گذر قبلی را بپوشاند تا تراکم یکنواخت و همگن در تمام سطح تأمین گردد. تغییر مسیر غلنکها و تغییر جهت حرکت آنها از جلو به عقب و بالعکس باید با نهایت دقت آهسته و تدریجی صورت گیرد. غلتک زنی پوشش راه نباید آنقدر ادامه یابد که سبب ایجاد ترک روی سطح راه گردد. قبل از اتمام غلتک زنی در هر مرحله از عملیات تراکم، هموار

صورت باید بلافاصله نسبت به اصلاح اقدام شود. در سطوحی که نمیتوان غلتکهای منطبق با مندرجات این فصل را برای تراکم به کار برد، پیمانکار می تواند از غلتک های کوچک موتوری و یا لرزشی استفاده نماید. کوبیدن مخلوط آسفالتی از شروع تا تکمیل عملیات تراکم، ضمن رعایت کامل شرح فوق، شامل مراحل سه گانه زیر است

خرید آسفالت و آسفالت کاری در محله کشاورز غربیفقط و فقط با شرکت ایزوگام گستران

این شرکت ضامن کیفیت مطلوب برای شماست. شرکت ایزوگام گستر عامل فروش ایزوگام های مرقوب نظیر ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق و...... و همچنین قیر و اسفالت به همراه نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام و قیرگونی و در نهایت آسفالت کاری در منطقه شیراز جنوبی می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله شیراز جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شیراز جنوبی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله شیراز جنوبی می باشند.

 

 

 

 

 

اشیراز جنوبی    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی