ایزوگام قیرگونی آسفالت در سیندخت

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در سیندخت منطقه 6  

شرکت ایزوگام گستران در سیندخت ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

مزایای ایزوگام های درجه یک شرکت ایزوگام گستران:

  • • کاربرد آسان و سریع.
  • • با استفاده از لایه هایی با ضخامت کم ، ضد آب می شود.
  • • می توان مستقیماً روی کف موجود (در ترکیب با Grip Primer ) استفاده کرد.
  • • کاشی ها را می توان مستقیم با استفاده از چسب مناسب در فضای باز روی پشت بام چسباند.
  • • می توان آن را به سرعت به عنوان یک سطح قابل پیاده روی با استفاده از رنگ Floorgum یا به عنوان سطح محرک استفاده از Floorum Tire Mono تبدیل کرد.
  • • می توان آن را با روکش های دیازن پوشاند.
  • • همچنین می تواند در فصل زمستان (-10 درجه سانتیگراد) استفاده شود.
  • • بدون حلال.

ترمیم ایزوگام و خرید ایزوگام و همچنین ایزوگام کاری خود را در منطقه سیندخت به ما بسپارید.

کاربرد ایزوگام های شرکت ایزوگام گستران:

  • • تراسها ، بالکن ها ، سقف های مسطح یا سقف های زیر زمینی در ترکیب با مسیحیان (یکپارچه)

سیستم)؛

مخازن بتونی برای مهار آب.

  • • حمام ، دوش ، استخر و غیره قبل از استفاده از کاشی؛
  • • چشمک زن؛
  • • مبانی؛
  • • نوسازی غشاهای قیر قدیمی در ترکیب با پیوند SBS.
  • • ریخته گری بتونی عمودی با حضور آب زیرزمینی (به بنتلو و بنتونیت مراجعه کنید)

سیستم دیازن.

شرکت ایزوگام گستران فروشنده انحصاری محصولات ایزوگام نظیر، ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق و ....... مناسبترین و بهترین قیمت خرید ایزوگام را از شرکت ایزوگام گستران بخواهید.
این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و به روز بهترین شیوه ایزوگام کاری را در منطقه سیندخت انجام می دهد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله سیندخت با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سیندخت اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله سیندخت می باشند.

خدمات فروش قیر درجه یک و قیرگونی نمونه توسط شرکت ایزوگام گستران در محله سیندخت

امولسيون قير معايب مختلفي دارند:

اگر بيش ازحد گرم شوند و به جوش بيايند و يا يخ بزنند، غيرقابل استفاده مي شوند.

امولسيون ها با قيرهاي پس برگشته و يا مخلوطهاي آسفالت سازگار نيستند.

امولسيون هاي آنيونيك و كاتيونيك با يكديگر سازگار نيستند و نبايد با يكديگر مخلوط شوند.

مي توانند با مقداري آب مخلوط (HF) و بعضي از امولسيونهاي خيلي رقيق CSS-1, CMS- امولسيونهاي از نوع 2 ·

شوند تا مقدار قير مصرفي و ويسكوزيتي آنها تغيير كند.

 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران قیمت قیر و هزینه قیرگونی خود را با بهترین قیمت و مناسب ترین قیمت به شما مردم عزیز محله سیندخت عرضه می کند. خرید قیر و قیرگونی خود را به شرکت ایزوگام گستران بسپارید. فروش قیر و قیرگونی درجه یک را به متخصصان شرکت ایزوگام گستران بسپارید. این شرکت رزومه قوی در فروش قیر و ارائه خدمات قیرگونی دارد. بهترین قیر و بهترین قیرگونی را از شرکت ایزوگام گستران بخواهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله سیندخت با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سیندخت اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله سیندخت می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در محله سیندخت منطقه 6

چنانچه عرض آسفالت زیاد بوده و پخش آن در یک خط عبور ممکن نباشد، باید آن را در چند خط پخش و اجرا نمود. در این صورت تعداد خطوط و ترتیب اجرای آن با نظر و تصویب دستگاه نظارت تعیین خواهد شد، در این گونه موارد باید حتی المقدور سعی شود عملیات پخش خطوط مجاور هم زمان اجرا گردد تا دو خط کاملا به یکدیگر چسبیده و ترک طولی در آن ایجاد نشود. چنانچه اجرای این روش مقدور نباشد، باید ترتیبی داد که فاصله زمانی بین پخش دو خط مجاور حتی المقدور کوتاه باشد تا در پایان کار روزانه به یکدیگر متصل شده و در حد یکدیگر قرار گیرند. در موقع اجرای خط عبور دوم، فینیشر باید حداقل در عرض ۱۵ سانتی متر خط اول را بپوشاند و سپس بلافاصله پس از گذر دستگاه پخش کننده این عرض اضافی با عبور غلتک کوبیده و متراکم گردد تا در راستای اتصال طولی کاملا به یکدیگر بچسبند، محل اتصالات عرضی که در محل قطع پخش ایجاد می شود، باید مستقیم بوده و به طور قائم بریده شود. برای این منظور می توان جلوی فینیشر در محل قطع پخش آسفالت یک تخته چوبی قرار داد که ضخامت آن معادل ضخامت آسفالت کوبیده باشد. همچنین

برای سهولت کندن آسفالت اضافی مجاور، می توان در سطح زیر آسفالت این قسمت، کاغذ مخصوص پهن نمود. باید دقتهای لازم به عمل آید تا آسفالت در محل های اتصال عرضی کاملا همسطح و یکنواخت بوده و بعد از کوبیده شدن، ناهمواری ایجاد نماید. همواره باید تعدادی کارگر مجرب، بعد از پخش آسفالت با فینیشر آماده باشند که شیارها ، ناهمواری ها و نقایص احتمالی موضعی سطح آسفالت و همچنین اعوجاجهای طرفین کتار آسفالت را با تخته ماله و وسایل مناسب دیگر برطرف سازند. ضخامت قشر آسفالتی پخش شده، باید بلافاصله پشت دستگاه فینیشر به وسیله آهنی مخصوص اندازه گیری شده و چنانچه با احتساب کم شدن آن بعد از کوبیده شدن، با ضخامت نقشه های اجرایی اختلاف داشته باشد، تیغه فینیشر تنظیم گردد، ضخامت متوسط آسفالت پخش شده باید با مقدار آسفالت مصرفی در هر روز نیز کنترل گردد، نزدیک شدن و تماس کامیون های حامل آسفالت با فینیشر باید به آرامی صورت گیرد تا در سطح آسفالت موج و ناهمواری ایجاد نگردد. پخش آسفالت با وسایل دستی و تخته ماله فقط در سطوح محدودی از سطح راه که کار کرد فینیشر میسر نباشد، قابل قبول بوده و در این مورد نیز پیمانکار باید کلیه مراقبت های لازم را جهت پخش صریح و یکنواخت با سطحی همگن و پیوسته مد نظر داشته باشد. حداقل ضخامت هر لایه آسفالتی ۳-۲ برابر حداکثر اندازه سنگ دانه و حداکثر ضخامت با توجه به شرایط اجرایی و نوع غلتک ها می باشد که توسط دستگاه نظارت تعیین می شود. اجرای هر یک از انواع آسفالت از جمله اساس قیری و بیندر در یک لایه، در اجرای آن در چند لایه ارجحیت دارد. به عنوان مثال، با رعایت ضوابط قوق، پخش و تراکم ۱۵ سانتی متر آسفالت بیندر با مصالح دارای حداکثر اندازه ۲۵ میلی متر در دو لایه ۷ سانتی متری بر سه لایه ۵ سانتی متری، مناسب تر و بیشتر مقرون به صرفه است. غلتکهای آسفالتی کوبیدن مخلوط آسفالتی را با غلتک فولادی سه چرخ، ردیف دو چرخ و سه چرخ، لرزشی لاستیکی و یا غلتک های مختلط که عملکرد چندگانه دارند باید انجام داد. نوع و تعداد غلتک ها در هر مورده با توجه به شرایط کار توسط دستگاه نظارت تعیین می شود. جدول شماره ۱-۴، تعداد تقریبی غلتک را با توجه به سرعت دستگاه پخش کننده (فینیشر) و سطح آسفالت پخش شده در واحد زمان نشان می دهد

خرید آسفالت و آسفالت کاری در محله کشاورز غربیفقط و فقط با شرکت ایزوگام گستران

این شرکت ضامن کیفیت مطلوب برای شماست.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله سیندخت با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سیندخت اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله سیندخت می باشند.

 

سیندخت    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری# 

 

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی