ایزوگام قیرگونی آسفالت در عباس آباد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در عباس آباد

شرکت ایزوگام گستران در عباس آباد ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

عاقبت اندیشی یکی از مهارت های بشر هوشمند امروزی است. از قدیم هم گفته اند هر چه امروز بکاری فردا درو خواهی کرد، بنا بر این اگر زیر بنا و پی ساختمان خود را درست بنا کنید، یک عمر آسایش و راحتی در انتظار شما خواهد بود. اما اگر خشت اول را کج بنا کنید خانه شما به مویی بند خواهد بود و با هر باد و باران، استرس، احساس عدم امنیت و ترس و نگرانی همراه همیشگی شما می شود. انسان های عاقبت اندیش به فکر فردای خود هستند. اگر شما نیز جز افراد عاقبت اندیش هستید و ساختمان خود را می سازید، بایستی توجه داشته باشید که ساختمان در مرحله پی و فونداسیون نیازمند یک عایق کاری اساسی و کامل می باشد. این عایق کاری فقط شامل سقف نمی شود. کلیه ی فضاهای داخلی ساختمان، دیواره ها، حمام و سرویس های بهداشتی و آشپزخانه بایستی با استفاده از نوعی عایق مناسب، آب بندی شود. خوش شانسی سازندگان محله ی عباس آباد در این است که امروز شرکت ایزوگام گستران تهران، دارای حسن سابقه فراوان در زمینه نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری هم اکنون منتظر تماس شما عزیزان می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در عباس آباد

اگر به فکر افتاده اید که ساختمان خود را با عایق ایزوگام عایق کاری و آب بندی نمایید، شرکت ایزوگام گستران در عباس آباد برای خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز آماده است. ایزوگام ارائه شده در شرکت ایزوگام گستران استانداردهای لازم را داشته و مرغوب و درجه یک است. شما می توانید جهت استفاده و آگاهی از کلیه خدمات مربوط به نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام با کارشناسان و همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. این شرکت دارای یک تیم حرفه ای و تربیت شده جهت کار با تجهیزات و دستگاه های نصب ایزوگام می باشد. در صورت این که متقاضی استفاده از ایزوگام هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید. مشاوران و کارشناسان با حوصله ی شرکت در مورد همه ی خدمات و انواع ایزوگام و استانداردهای لازمه ی هر ایزوگام بر طبق استاندارد ملی ایران برای شما توضیح می دهند. اگر ساکن محله ی عباس آباد هستید همین حالا اقدام کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در عباس آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله عباس آباد در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز عباس آباد می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در عباس آباد

وجود قیرگونی از زمان های خیلی خیلی دور نشان دهنده ی عاقبت اندیشی گذشته گان ما بوده و آنها از گذشته به فکر عایق کاری منازل خود بوده اند. بنا بر این قیر که ماده اصلی تشکیل دهنده این نوع عایق است از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و همه دانشمندان سعی در بهتر کردن کیفیت قیر داشته و دارند. لذا انواع اصلاح کننده ها و افزودنی ها را برای آن به وجود آورده اند. که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

انواع اصلاح کننده ها و افزودنی هاي قیر

به منظور اصلاح برخی از خواص قیر از افزودنی ها و یا اصلاح کننده هاي قیر استفاده می شود. این ترکیبـات طیف وسیعی از مواد معدنی، آلی، طبیعی و صنعتی را در بر میگیرند. قیرهاي اصـلاح شـده بـر حسـب نـوع افزودنی و یا اصلاحکنندههاي قیر به سه گروه اصلی زیر تقسیم میشوند:

الف- قیرهاي اصلاح شده پلیمري (PMAs, Asphalts Modified Polymer)

ب- قیرهاي اصلاح شده با لاستیک (Binder Rubber Asphalt)

ج- قیرهاي اصلاح شده با مواد شیمیایی (Cements Asphalt Modified Chemically)

الف) قیرهاي اصلاح شده پلیمري

ساخت روسازيهاي بتن آسفالتی با استفاده از قیرهاي خالص اصلاح شده با پلیمرهاي مناسب توسـعه یافتـه است. از آنجایی که آزمون ها، مشخصات عملکردي قیرهاي اصلاح شده با پلیمر را نشان نمی دهند، بنـابراین بر اساس خصوصیات فیزیکی پلیمرها و مشخصات عملکردي مدنظر، پلیمر مناسب انتخاب می شود.

پلیمرها برمبناي خصوصیات فیزیکی خود به دو دسته پلاستومرها (پلاستیکها) و الاستومرها (لاستیکها) تقسیم می شوند. زمانی که پلیمري کشیده می شود، اگر با برداشته شدن بار در موقعیت کشـیده شـده بـاقی بماند، پلاستومر و اگر به شکل اولیه خود بازگردد، الاستومر است. متناسب با خصوصیات مدنظر بـراي قیـر از یکی از فرآوردههاي الاستومري یا پلاستومري استفاده می شود.

ب) قیرهاي اصلاح شده با لاستیک

این قیرها از اختلاط پودر لاستیکهاي بازیافتی و در صورت لزوم افزودنیهاي معدنی و یا مواد الیافی دیگر، با قیر خالص تهیه میشوند. پودر مصرفی باید با قیر داغ آنچنان مخلوط شده، واکنش نشان دهـد کـه ذرات لاستیک قبل از مصرف قیر به اندازة کافی متورم و منبسط شده باشند. قیرهایی کـه بـه ایـن طریـق اصـلاح می شوند از نظر گرانروي به سه گروه 1 ،2 و3 به ترتیب با غلظت زیاد تا کم تقسیم می شوند. مشخصات پودر لاستیک مصرفی براي تهیۀ این قیرها باید مطابق مشخصات استاندارد بند 2 -24 باشد.

ج) قیرهاي اصلاح شده با مواد شیمیایی

قیرهاي اصلاح شده با مواد شیمیایی از افزودن مواد شیمیایی تثبیت کننده به قیرهاي خالص تهیه می شوند و باید مطابق مشخصات استاندارد بند 2 -25 باشد. قیرهـاي اصـلاح شـ ده بـا مـواد شـیمیایی بـه چهـار گـروه CM 30 -40 و CM 20 -30 ،CM 10 -20 ،CM 5 -10 تقسیم می شود.

اگر می خواهید اطلاعات کاملی را در زمینه انواع قیر، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، هزینه قیرگونی داشته باشید، کافی است با کارشناسان شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در عباس آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله عباس آباد اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز عباس آباد می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در عباس آباد

مخلوطی کاربردی از شن، ماسه و قیر که در دسته بندی و انواع مختلف موجود است امروزه اساس کار صنعت حمل و نقل و راه سازی شده است. بله درست حدس زده اید در مورد آسفالت صحبت می کنیم. شرکت ایزوگام گستران که بسیار در زمینه آسفالت و اسفالت کاری با تجربه است و تجهیزات کاملی نیز در این زمینه دارد، هم اکنون در محله ی عباس آباد آماده ی خدمت رسانی به هم محله ای ها و شهروندان می باشد. در صورتی که در کوچه و خیابان یا پشت بام و پارکینگ احساس می کنید باید با استفاده از آسفالت پوشش دهی شود حتما با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. همچنین در صورتی که متقاضی خرید آسفالت می باشید، همکاران ما در بخش فروش آسفالت و فروش قیر می توانند شما را در زمینه خرید آسفالت در انواع مختلف راهنمایی های لازم را بکنند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در عباس آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله عباس آباد در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز عباس آباد می باشند.

 

 

 

 

عباس آباد    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی