ایزوگام قیرگونی آسفالت در سنایی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در سنایی منطقه 6  

شرکت ایزوگام گستران در سنایی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

سازه های که ایزوگام کاری خوبی نشدند نتیجه گیری شد که بخش بزرگی از این سازه ها تخریب شده اند مصالح ساختمانی و شرایط محیطی (بو ، رشد قالب و رنگ مرئی قابل مشاهده در فضای داخلی) ، که اساساً به دلیل ایجاد نقص هایی است که منجر به ضد آب بودن ناکارآمد یعنی عدم ایزوگام کاری خوب 69 در برابر جریان مویرگی از پایه ها می شود. شکل 1 و 2 شواهد اضافی و بسیار قابل لمس در مورد بخش im71 پایه های بتونی ضد آب را نشان می دهد. در این موارد ، بی توجهی کامل به نیاز برای ضد آب کردن پایه های روکش فلزی قرار داده شده در زیر جدول آب منجر به نشت روشن به داخل طبقات زیر زمین و تخریب مصالح ساختمانی به دلیل نمک تبلور. شکل 1 علاوه بر این ، اتصالات بین صفحات تشک و عمودی را نشان می دهد دیوار دارای پتانسیل نشت بالایی است و باید به این موارد توجه ویژه ای شود تکینگی. موارد دیگری وجود دارد که سیستم های ضد آب نصب شده اند اما نشت می کند نیز حضور داشت. با این حال ، علت عدم موفقیت در آن موارد ، که می تواند از آن متغیر باشد نصب ضعیف تا سوراخ شدن تصادفی ایزوگام ، اغلب با توجه به قابلیت دسترسی به پایه ها ، غیرممکن است. همچنین به دلیل عدم دسترسی ، شواهد میدانی مبنی بر تأثیر ضد آب بودن درمشخص نیست که دوام پایه های بتنی مستند است. با این وجود ، ثابت شده است که دوام مطمئناً دلیل عمده ای برای ساختمانهایی با عمر طولانی است.

شرکت ایزوگام گستران فروشنده انحصاری محصولات ایزوگام نظیر، ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق و ....... مناسبترین و بهترین قیمت خرید ایزوگام را از شرکت ایزوگام گستران بخواهید.
این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و به روز بهترین شیوه ایزوگام کاری را در منطقه سنایی انجام می دهد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله سنایی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سنایی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله سنایی می باشند.

خدمات فروش قیر درجه یک و قیرگونی نمونه توسط شرکت ایزوگام گستران در محله سنایی

طبقه بندي قيرها براي استفاده در اندودهاي روسازي، سه نوع قير براي اندودها استفاده مي شود:

قيرهاي خالص در مخلوطهاي آسفالتي: قيرهاي درون بتن آسفال تي قيرهاي خالص هستند . اين قيرها براي رسيدن به درجه سختي و ويسكوزيته خاص تصفيه مي شوند.

قيرهاي پس برگشته : قيرهاي پس برگشته (قير مايع) قيرهايي هستند كه در حلالهاي نفتي محلول هستند.درجه سختي قير انتخاب شده براساس دماهاي آسفالتي است كه در جاده مورد استفاده قرار مي گيرد. ·نوع حلال، زما ن سفت شدن و گيرش ١ قير پس برگشته را كنترل مي كند و اين زماني است كه قير پس برگشته ·قير پس برگشته با حلال گازولين (RC) ماكزيمم سختي خود را بدست مي آورد. سفت شدن (سخت شدن) سريعبا حلال نفت سفيد بدست مي آيد. (MC) و سخت شدن متوسط. امولسيون هاي قير :امولسيون هاي قير، قير شناور در آب هستند. امولسيون ها با درجات سختي مختلف از قير ساخته مي شوند كه براي شرايط آب وهوايي متفاوت بكار مي روند. امولسيون ها با فرمولهاي مختلف ساخته مي شوند تا در ساخت اندود آب بندي و يا مخلوط آسفالت استفاده شوند امولسيون هاي آنيونيك و كاتيو نيك داراي قطبهاي الكتريكي متفاوت هستند . انتخاب هر نوع از امولسيون به خصوصيات الكتروشيميايي سنگهاي موجود بستگي دارد.

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران قیمت قیر و هزینه قیرگونی خود را با بهترین قیمت و مناسب ترین قیمت به شما مردم عزیز محله سنایی عرضه می کند. خرید قیر و قیرگونی خود را به شرکت ایزوگام گستران بسپارید. فروش قیر و قیرگونی درجه یک را به متخصصان شرکت ایزوگام گستران بسپارید. این شرکت رزومه قوی در فروش قیر و ارائه خدمات قیرگونی دارد. بهترین قیر و بهترین قیرگونی را از شرکت ایزوگام گستران بخواهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله سنایی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سنایی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله سنایی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در محله سنایی منطقه 6

چنانچه بهای آسفالت بر حسب وزن آن پرداخت شود، باید باسکول مناسبی جهت توزین کامیون های حامل آسفالت در کارخانه یا هر محل دیگر، طبق نظر دستگاه نظارت نصب گردد، باسکول باید دقیق بوده و ضمن کار مرتبا کنترل و تنظیم شده و با توسط مؤسسه استانداردهای صنعتی مورد بازبینی قرار گیرد. توزین مخلوط آسفالتی با قپان کارخانه آسفالت قابل قبول نیست. در صورتی که آسفالت بر اساس حجمی پرداخت شود، ملاک تبدیل وزن به حجم، میانگین وزن مخصوص به دست آمده از قشر آسفالت کوبیده شده سطح راه می باشد.قبل از حمل و پخش مخلوط آسفالتی، سطح راه باید در طول کافی از هر نظر آماده و مهیا شود. اگر عملیت آسفالتی روی قشرهای تقویت شده سنگی، زیراساس، اساس شکسته و با نقشه های اجرایی و به نحوی که مورد تأیید دستگاه نظارت باشد، مرمت گردد و سپس اندود نفوذی و یا سطحی مطابق فصل مربوط در کتاب «زیرسازی و روسازی و دانه بندی مصالح و آسفالت» انجام شود. چنانچه عملیات روی پوشش های آسفالتی و یا بتنی اجرا می شود اصلاح کلیه آسیب دیدگی ها شامل مرمت ترکهای طولی و عرضی، لکه گیری، تعمیر موضعی قشرهای زیرسازی و در صورت لزوم تسطيح نشست ها اصلاح پروفیل ها پخش مصالح سنگی داغ روی سطوح قير زده، تثبیت و یا مرمت آسفالت موج دار و فتیله شده تعمیر و اصلاح پوشش بتنی و هر نوع کارهای تکمیلی دیگر، باید قبل از اجرای قشرهای جدید آسفالتی انجام گیرد. روش های اصلاحی برای این آسیب دیدگی ها با توجه به نوع و علل ایجاد آنها بایستی در مشخصات فنی خصوصی تصریح گردد. پس از انجام اصلاحات فوق، بستر را باید با جاروی مکانیکی یا هوای فشرده و با شستشو، از هر گونه مواد خارجی گرد و غبار، گل و لای پاک و تمیز نموده و اندود سطحی کرد.

برای آنکه عرض آسفالت مطابق نقشه های اجرایی باشد، باید محور راه و کنار طرفین آسفالت به دقت علامت گذاری و خط کشی شود. فاصله نقاط برای خط کشی در خطوط مستقیم حدود ۴۰ متر و در قوس ها ۵ تا ۱۰ متر خواهد بود. هر گونه عملیات انجام شده ترمیمی به منظور آماده کردن سطح راه باید قبل از اجرای اندود نفوذی و یا سطحی و پخش نخستین قشر آسفالتی به تصویب دستگاه نظارت برسد.

خرید آسفالت و آسفالت کاری در محله کشاورز غربیفقط و فقط با شرکت ایزوگام گستران

این شرکت ضامن کیفیت مطلوب برای شماست.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله سنایی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سنایی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله سنایی می باشند.

 

 

سنایی    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی