ایزوگام قیرگونی آسفالت در پارک لاله

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در پارک لاله منطقه 6  

شرکت ایزوگام گستران در پارک لاله ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

ایزوگام یکی از محولات استراتژیک برای ساختمان ها شده است. در صورتی که سقف بام شما ایزوگام کاری خوبی نشده باشد تمام سازه شما با خطرات جبران ناپذیری مواجهه است. ایزوگام خوب و ایزوگام کاری خوب دو مقوله ای هستند که عدم نفوذ آب در سازه شما را تضمین می کنند. شرکت ایزوگام گستران نماینده انحصاری ایزوگام های خوب و درجه یک نظیر ایزوگام دلیجان و ایزوگام شرق و .... فراهم کننده قیمت مناسب و ارزان ایزوگام نسبت به سایرین رقبا در منطقه پارک لاله منطقه شش تهران آماده خدمت رسنی به شما عزیزان می باشد. ما در محله چارک لاله دارای رزومه کاری فراون هستیم که گواه ارئه خدمات مطلوب ماست.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله پارک لاله با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله پارک لالهدر اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله پارک لاله می باشند.

خدمات فروش قیر درجه یک و قیرگونی نمونه توسط شرکت ایزوگام گستران در محله نجات اللهی

شرکت ایزوگام گستران قیمت قیر و هزینه قیرگونی خود را با بهترین قیمت و مناسب ترین قیمت به شما مردم عزیز محله پارک لالهعرضه می کند. خرید قیر و قیرگونی خود را به شرکت ایزوگام گستران بسپارید. فروش قیر و قیرگونی درجه یک را به متخصصان شرکت ایزوگام گستران بسپارید. این شرکت رزومه قوی در فروش قیر و ارائه خدمات قیرگونی دارد. خواص مهندسی آسفالت تئوری ویسکو- الاستیک در مورد مخلوط های قیر- مصالح سنگی نیز صادق است و میتوان مفهوم طاقت قبرها را در مورد آسفالت ها نیز توسعه و تعمیم داد. مهم ترین روش هایی که برای اندازه گیری خواص مکانیک آسفالت ها به کار میروده عبارت است از تراکم استاتیک، آزمایش کششی و آزمایش خمشی که در آنها تغییر شکل آسفالت مورد سنجش قرار می گیرد. علاوه بر آن از روش ویبراسیون نیز استفاده می شود که در آن هر مقدار بار با فرکانس متفاوت را می توان روی نمونه وارد نمود و نتایج حاصله را اندازه گیری کرد. امروزه در سراسر دنیا بیشتر از آسفالت های گرم که قير خالس و مصالح سنگی با دانه بندی پیوسته در تهیه آن ها به کار می رود، استفاده می کنند و به همین دلیل خواص مهندسی این دسته آسفالتها بیشتر مورد مطالعه قرار گرفته است. درصد حجمی فضای خالی این گونه آسفالتها معمولا کمتر از ۱۰ درصد بوده و به این دلیل آسفالتهای گرم (با دانه بندی پیوسته نظیر بتن آسفالتی)، محکم تر از آسفالت هایی است که در صد فضای خالی آنها بیش از ۱۰ درصد می باشد. به علاوه اینکه دوام این گونه آسفالتها هم در مقابل آب و هم در مقابل اکسیداسیون تدریجی قبر بیش از آسفالتهایی است که در آن دانه بندی مصالح سنگی باز و یا میان تهی باشد چنانچه درجه حرارت پایین و زمان بارگذاری کوتاه باشد عملکرد آسفالت الاستیکی بوده و طاقت آن بستگی به طاقت قیر (دک) و درصد حجمی مصالح سنگی موجود در آسفالت دارد. مقدار Cv به کمک رابطه زیر محاسبه می شود = C ۱۰۰ ((حجم آسفالت) (حجم مصالح سنگی) نمودار شماره ۱ - ۱، استنباطی از قدرت و استحکام انواع آسفالت ها را نشان میدهد. در این شکل، تغییرات طاقت آسفالت های مختلف نسبت به طاقت قبر انواع آسفالت ها، که درصد حجمی مصالح سنگی آنها متفاوت است، رسم گرديده است. توموگرام تعیین طاقت آسفالت

چون انجام آزمایش های مکانیکی مستلزم داشتن یک آزمایشگاه مجهز و دقیق می باشد و ازطرفی انجام آزمایش ها روی هر نمونه مقدور و مقرون به صرفه نیست، لذا از نتایج آزمایش های تحقیقاتی، نمودار هایی تهیه میشود که به کمک آنها می توان طاقت آسفالت های مختلف را تنها با داشتن نتایج چند آزمایش روزمره تعیین نمود. همین منظور تهیه شده اند. در ضمن متذکر می گردد که در چنین شرایطی نوع دانه بندی و شکل دانه تأثیر کمتری در میزان طاقت آسفالت دارند و بیشتر بر فضای خالی آسفالت مؤثرند . خرید قیر و قیر گونی باصرفه توسط شرکت ایزوگام گستران پیشنهاد میشود. با رزومه قوی و قیمتی مناسب.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله پارک لاله با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله پارک لالهدر اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله پارک لاله می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در محله پارک لاله منطقه 6

خرید آسفالت و آسفالت کاری در محله پارک لاله فقط و فقط با شرکت ایزوگام گستران

این شرکت ضامن کیفیت مطلوب برای شماست.

مشخصات انواع آسفالت های گرم ملاحظه می شود

جدول شماره ۱-۱: مشخصات انواع آسفالت گرم انواع آسفالت های گرم درجه نفوذ قیر در ۲۵ درجه 1 در صد قیر

در صد فیلر آسفالت سانتی گراد | آسفالت آسفالت ماتیک پیش آسفالتی اتوبان گوس آسفالت پولین گوس آسفالت در ایران تنها از بتن آسفالتی استفاده می شود و انواع دیگر آسفالت های گرم، به غیر از آسفالت ماستیک که در موارد استثنایی به کار می رود، کاربرد ندارند. مع الوصف توضیح مختصری درباره این گونه آسفالتها در ذیل آورده می شود

آسفالت ماستیک: آسفالت ماستیک در مواردی به کار می رود که بار گذاری به صورت استاتیک مطرح باشد (مانند ایستگاه اتوبوس)، به همین دلیل آسفالت پخش شده بایستی در مقابل بارگذاری سنگین استاتیک مقاومت کافی داشته و تغییر شکل ندهد. یکی از مشخصات بارز آسفالت ماستیک، عدم وجود فضای خالی در آن می باشد و آن هم به خاطر وجود ۱۷-۱۱ درصد قیر و حدود ۵۰ درصد فيلر است. درجه نفوذ قیر خالص مورد استفاده در این نوع آسفالت ۳۰-۲۰ می باشد و مقاومت مکانیکی آسفالت ماستیک بستگی تام به مقاومت مکانیکی قیر مصرف شده دارد.

ترکیب آسفالت ماستیک سنگ آهک به مقدار زیادی در تهیه آسفالت ماستیک به کار می رود. ایندا سنگ آهک را نرم کرده و آن را از الک شماره ۸ عبور می دهند. دانه بندی آن به شرح جدول است.

سپس به پودر حاصل، ۲۷-۲۲ درصد قیر خالص با درجه نفوذ ۳۰-۲۰ اضافه نموده و در دستگاه مخصوصی، مجهز به هم زن قوی به مدت ۵ ساعت در حرارت ۲۰۵-۱۷۵ درجه سانتی گراد می پزند تا مخلوط یکنواختی حاصل می شود.تمام خدمات اسفالت و آسفالت کاری خود را با قیمتی مناسب به شرکت ایزوگام گستران بسپارید. هزینه اسفالت تمام شده در شرکت ایزوگام گستران بسیار ارزان است. هچنین نوع کیفیت آسفالت به کار رفته در این مجموعه از نوع آسفالت درجه یک می باشد. آسفالت ها همگی تضمین چندین ساله شرکت ایزوگام گستران را در پی دارد. این شرکت در بسیاری از مناطق از جمله محله پارک لاله دارای رزومه و نمونه کارهای زیادی در این مورد است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله پارک لاله با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله پارک لالهدر اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله پارک لاله می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

پارک لاله    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی