ایزوگام قیرگونی آسفالت در نجات اللهی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در نجات اللهی منطقه 6

شرکت ایزوگام گستران در شارق ب ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

پیشگفتار: گسترش شهرنشینی و مسائل و مشکلات خاص زندگی شهری، بیش از پیش ضرورت توجه همه جانبه به راهبردهای سودمند برای بهینه سازی زندگی ساکنان شهرها را لازم ساخته است، در میان عوامل تاثیر گذار در شهرها مانند محیط زیست شهری، حمل و نقل شهریه ایمنی شهری و برنامه ریزی شهری، یک عامل بسیار مهم که تاثیر فزاینده و تعیین کننده ای بر دیگر عوامل سازنده زندگی شهری دارد، مدیریت شهری است. هر فعالیت اجتماعی بدون وجود مدیریت سازمان یافته که اهداف و ابزارهای رسیدن به آنها را مشخص کند و فعالیتها را هماهنگ سازد، از هم می پاشد و به بی نظمی می گراید . شهرها نیز که پیچیده ترین و متنوع ترین جلوه های زندگی اجتماعی بشری را در خود دارند بدون وجود نظام مدیریت شهری که ضمن انجام برنامه ریزی های لازم برای رشد و توسعه آینده شهر به مقابله با مسائل و مشکلات کنونی آنها بپردازد بی سامان می گردند . در نظریه های جدید مدیریت ، به بالاترین سازمان از نظر کیفیت ، سازمان متعالی می گویند و یک سازمان زمانی متعالی است که تمام اعضا به ماهیت ذاتی و درونی روابط خود اهمیت دهند، بدین معنا که هر فردی برای کارایی بیشتر از هیچ کوششی دریغ نورزد. بر خلاف یک رابطه متقابل خشک و رسمی که در آن طرفین به چگونگی تقسیم منافع علاقمندی نشان می دهند، اعضاء یک سازمان متعالی و پرتر بیشتر مایل اند بدانند چگونه هر یک از آنان می توانند نفع بیشتری به سازمان ارائه دهند، افزون بر این، تمامی اعضا سازمان به این موضوع علاقمندند که چگونه می توانند برای افراد خارج از سازمان نیز مثمر ثمر باشند. نظام مدیریت شهری نیز می باید به جایگاه متعالی خود برای خدمات رسانی بهتر به منظور رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان کشور دست یابد. مهمترین راه برای رسیدن به این هدف برای نظام مدیریت شهری دست یابی به جریان دانش و اطلاعات بهتر در جهت اخذ تصميم مناسب و کاهش خطاها در تصمیم گیری و اجرا می باشد . داشتن دانش و اطلاعات از عدم قطعیت در روند تصمیم گیری ها می کاهد. مهمترین ابزار دست یابی به اطلاعات در جهان امروز متون نوشتاری یا الکترونیک می باشد که اگر حاصل تلفیق علم و عمل باشند تاثیرگذاری آن به مراتب بر مخاطبین بیشتر خواهد بود. به منظور انتشار دست آوردهای جدید علمی و عملی در زمینه های مختلف مدیریت شهری شرکت ایزوگام گستران آخرین تجربه و ستاورد های خود را در زمینه قیر، ایزوگام و آسفالت در اختیار عموم مردم منطقه نجات اللهی گذاشته است. این شرکت عرضه کننده و فروشنده دست اول ایزوگام و عامل ایزوگام کاری با قیمتی بسیار مناسب در منطقه است که رزومه و نمونه کار های بسیار موفقی از خود در منطقه به جای گذاشته است. فروش ایزوگام و برآورد هزینه ایزوگام را به شرکت ایزوگام گستران بسپارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله نجات اللهی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نجات اللهی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله نجات اللهی می باشند.

خدمات فروش آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در محله نجات اللهی

شرکت ایزوگام گستران قیمت قیر و هزینه قیرگونی خود را با بهترین قیمت و مناسب ترین قیمت به شما مردم عزیز محله نجات اللهی عرضه می کند. خرید قیر و قیرگونی خود را به شرکت ایزوگام گستران بسپارید. فروش قیر و قیرگونی درجه یک را به متخصصان شرکت ایزوگام گستران بسپارید. این شرکت رزومه قوی در فروش قیر و ارائه خدمات قیرگونی دارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله نجات اللهی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نجات اللهی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله نجات اللهی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در محله نجات اللهی منطقه 6

در گروه مخلوط های آسفالت گرمه بتن آسفالتی ممتاز ترین، مقاوم ترین، و بادوام ترین نوع آن است که از اختلاط مصالح سنگی مرغوب و شکسته با دانه بندی منظم و پیوسته و قبر خالص، ضمن اعمال کنترل و نظارت دقیق در کلیه مراحل تولید به دست می آید. بتن آسفالتی در کلیه قشرهای مختلف روسازی راه و در هر گونه شرایط جوی و ترافیکی، بدون هیچ محدودیتی قابل مصرف است در حالی که در شرایط مشابه، کاربرد سایر انواع آسفالت های گرم با دانه بندی های گسسته، باز و بامنظم، محدودیت های زیادی دارد.

انواع آسفالت های گرم

آسفالت گرم به آن دسته از آسفالت هایی اطلاق می گردد که در آنها قبر و مصالح سنگی در گرما مخلوط شده و همان طور گرم نیز پخش می شوند. آسفالت گرم انواع مختلف داشته و اختلاف آنها در نوع قیر، در صد فضای خالی و دانه بندی مصالح سنگی میباشد. در تهیه آسفالت گرم، منحصرا از قیرهای خالص استفاده می شود. ، مشخصات انواع آسفالت های گرم ملاحظه می شود

جدول شماره ۱-۱: مشخصات انواع آسفالت گرم انواع آسفالت های گرم درجه نفوذ قیر در ۲۵ درجه 1 در صد قیر در صد فیلر آسفالت سانتی گراد، آسفالت آسفالت ماتیک پیش آسفالتی اتوبان گوس آسفالت پولین گوس آسفالت در ایران تنها از بتن آسفالتی استفاده می شود و انواع دیگر آسفالت های گرم، به غیر از آسفالت ماستیک که در موارد استثنایی به کار می رود، کاربرد ندارند. مع الوصف توضیح مختصری درباره این گونه آسفالتها در ذیل آورده می شود ( محمد سرائی پور، ۱۳۷۷، صص ۱۸۸ و ۱۸۹)

آسفالت ماستیک: آسفالت ماستیک در مواردی به کار می رود که بار گذاری به صورت استاتیک مطرح باشد (مانند ایستگاه اتوبوس)، به همین دلیل آسفالت پخش شده بایستی در مقابل بارگذاری سنگین استاتیک مقاومت کافی داشته و تغییر شکل ندهد.

دانه بندی آن به شرح جدول شماره ۱-۲، است. جدول شماره 2 دانستنی آسفالت ماستیک اندازه لک (استاندارد آمریکایی) درصد رد شده سپس به پودر حاصل، ۲۷-۲۲ درصد قیر خالص با درجه نفوذ ۳۰-۲۰ اضافه نموده و در دستگاه مخصوصی، مجهز به هم زن قوی به مدت ۵ ساعت در حرارت ۲۰۵-۱۷۵ درجه سانتی گراد می پزند تا مخلوط یکنواختی حاصل شود. مخلوط حاصل را برای پخش حمل نموده و با در قالبهای مکعب شکلی ریخته و پس از سرد شدن از قالب خارج و در انبار نگهداری می کنند تا به موقع مصرف شود 1. تعریف بتن آسفالتی بتن آسفالتی گرم، مخلوطی از سنگ دانه های شکسته و دانه بندی شده و فیلر است. این بتن در کارخانه های آسفالت، حرارت داده شده و در درجه حرارت های معین با قیرگرم مخلوط شده و به همان صورت گرم برای مصرف، حمل، پخش و کوبیده می شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله نجات اللهی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نجات اللهی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله نجات اللهی می باشند.

 

نجات اللهی  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی