منطقه ۰۶

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در منطقه شش تهران

شرکت ایزوگام گستران در منطقه شش تهران ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرکت ایزوگام گستران عامل فروش ایزوگام و عامل ارائه خدمات ایزوگام کاری در منطقه شش تهران این افتخار را دارد که مجری باتجربه در این زمینه باشد. مناسب ترین قیمت فروش ایزوگام و مناسبترین هزینه ایزوگام کاری در منطقه شش تهران با رزومه ای قابل قبول فقط در شرکت ایزوگام گستران.
این شرکت با رزومه ای زیاد و قوی در سطح منطقه آماده ارائه خدمات ایزوگام کاری و فروش دست اول ایزوگام می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در منطقه شش تهران با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در منطقه شش تهران در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز منطقه شش تهران می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در منطقه شش تهران

طبقه بندي قيرها براي استفاده در اندودهاي روسازي

سه نوع قير براي اندودها استفاده مي شود:

قيرهاي خالص در مخلوطهاي آسفالتي :

قيرهاي درون بتن آسفال تي قيرهاي خالص هستند .

اين قيرها براي رسيدن به درجه سختي و ويسكوزيته خاص تصفيه مي شوند.

قيرهاي پس برگشته :

قيرهاي پس برگشته (قير مايع) قيرهايي هستند كه در حلالهاي نفتي محلول هستند. درجه سختي قير انتخاب شده براساس دماهاي آسفالتي است كه در جاده مورد استفاده قرار مي گيرد. نوع حلال، زما ن سفت شدن و گيرش ١ قير پس برگشته را كنترل مي كند و اين زماني است كه قير پس برگشته ·قير پس برگشته با حلال گازولين (RC) ماكزيمم سختي خود را بدست مي آورد. سفت شدن (سخت شدن) سريع با حلال نفت سفيد بدست مي آيد. (MC) و سخت شدن متوسط

امولسيون هاي قير ،امولسيون هاي قير، قير شناور در آب هستند. ·

امولسيون ها با درجات سختي مختلف از قير ساخته مي شوند كه براي شرايط آب وهوايي متفاوت بكار مي روند. ·امولسيون ها با فرمولهاي مختلف ساخته مي شوند تا در ساخت اندود آب بندي و يا مخلوط آسفالت استفاده شوند. ·امولسيون هاي آنيونيك و كاتيو نيك داراي قطبهاي الكتريكي متفاوت هستند . انتخاب هر نوع از امولسيون به خصوصيات الكتروشيميايي سنگهاي موجود بستگي دارد.مقادير متفاوتي از حلالها استفاده مي شود تا نوع خاصي از امولسيون را براي كاربردي ويژه آماده كند. ·براي رسيدن به نتيجه مورد نظر در شرايط مختلف ، انواع امولسيون ها ساخته مي شود تا ويسكوزيته و زمان سخت شدن متفاوتي داشته باشند.

مزايا و معايب :

الف- مخلوطهاي آسفالتي

مخلوطهاي آسفالتي داراي مزاياي زير هستند: از قيرهاي خالص ساخته مي شوند، ·

به زمان سفت شدن كمي نياز دارند و هنگامي كه سرد شدند به حداكثر استحكام خود مي رسند.

مخلوطهاي آسفالتي داراي معايبي نيز هستند: و به دماهاي بالا نياز دارند تا به اندازه اي مايع شوند دماي عمليات آنها بالاست .

آنها را بكار برد، قبل از اينكه قير سفت شود، بايد بلافاصله مصالح سنگي به آسفالت اضافه شود . اگر در انجام آن تأخير ايجادشود، مخلوط كردن كامل سنگ با قير مشكل مي شود. داغ كردن مصالح سنگي يك راه حل مناسب بر اي بهترمخلوط كردن آن با قير است، اما عيب اين روش بالا رفتن هزينه هاست،كار كردن در اين دماي بالا، كار با اين مخلوط را خطرناك مي كند، ثابت نگه داشتن دما در اين شرايط بدون گرمادهي مجدد امكان پذير نيست.خرید قیر و قیرگونی و تمامی برآورد هزینه خود در مورد قیر را به صورت مشاوره رایگان به شرکت ایزوگام گستران بسپارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در منطقه شش تهران با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه شش اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز م می باشند.

خدمات فروش آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در منطقه شش تهران

اندودهاي آب بندي

اندودها در جاهايي بكار مي روند كه داراي شرايط زير باشند:

درآنجا نياز به تعمير و نگهداري نباشد، ·گرد و غباري وجود نداشته باشد. ·اندودها براي نگهداري روسازيهاي موجودي استفاده مي شود كه در آن بخواهند:

فرسودگي روسازي ناشي از آفتاب و آب را به تعويق اندازند ·

اندودها براي تغيير بافت جاد هاي بكار مي روند كه نياز است تا: لغزندگي آن را از بين ببرند، ·

هموار شود·شكل ظاهري يكنواختي پيدا كند. ·اندودها براي تغيير رنگ جاده استفاده مي شوند تا:

شانه هاي جاده را از جاده اصلي جدا كنند، انعكاس نور در كل سطح روسازي را بهبود بخشند. ·

اندودها براي تأمين حداقل مقاومت اضافي براي روسازي استفاده مي شوند. اندودها براي ايجاد عايق رطوبتي استفاده مي شوند. اندودها براي ايجاد مقاومت بيشتر در روسازي براي لاستيكهاي آجدار استفاده مي شوند. اندودها براي حل مشكلات موجود در روسازي با عملكرد زير استفاده مي شوند: ضدآب كردن روزنه ها و منافذ موجود، ·تقويت روسازي آسفالتي يا بتني يا لايه هاي آب بند،·پوشش تركهاي حرارتي و يا دائمي با توجه به علت پيدايش آن. ·

اندودها به دلايل اقتصادي نيز استفاده م يشوند: اندودها كم هزينه تر از تعمير و نگهداري يك جاده شني هستند، ·

اندودها مي توانند مرحله اي مقدماتي براي روسازي آسفالتي باشند، ·

اندودها از نظر اقتصادي مي توانند عمر روسازي را بالا ببرند. خرید آسفالت و برآورد آسفالت ماری خود را در منطقه شش تهران به شرککت ایزوگام گستران بسپارید. از عمر تهیه آسفالت زمان زیادی نمی گذرد و این مخلوط که امروزه در گونه های مختلف صنعت در سراسر دنیا به کار می رود، کمی بیش از یک قرن است که عملا مورد استفاده بشر قرار گرفته است.آسفالت گرم، نخستین نوع آسفالتی است که مردم دنیا با آن آشنا شده و از آن برای پوشش جاده های بین شهری، خیابان ها و کوچه ها استفاده کردند. این آسفالت گرم به کمک آسفالت طبیعی که معدن آن در سوئیس، آلمان و فرانسه وجود داشت، تهیه می شد. طرز تهیه آن به این ترتیب بود که آسفالت طبیعی را ابتدا خرد و نرم کرده و سپس آن را در پاتیل های معمولی پخته و گرما گرم نیز پخش می نمودند.

آمریکایی ها نخستین بار در سال ۱۸۷۰م، با استفاده از قیر خالص که از آسفالت طبیعی استخراج شده بود و با مصالح شکسته، آسفالت گرم تهیه نموده و گرماگرم به کمک بیل و شن کش پخش کرده و توسط غلتک دستی می کوبیدند.

بعدها که پالایشگاه های تصفیه نفت تأسیس گردید، به جای قیر طبیعی از قیر نفت در تهیه آسفالت استفاده نمودند، تا جایی که امروزه ده ها نوع قیر مختلف برای صنعت راه سازی تهیه شده و در مراحل مختلف راه سازی به کار می روند. آسفالت گرم مخلوطی از مصالح سنگی و قیر خالص است که بر حسب نوع دانه بندی مصالح سنگی و قیر مصرفی، بین حداقل ۱۰۵ الى حداکثر ۱۶۳ درجه سانتی گراد درکارخانه آسفالت تهیه و در محدوده همین حرارت روی سطوح آماده شده جاده، پخش و کوبیده می شود

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در منطقه شش تهران با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران درمنطقه شش ادر اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه شش تهران می باشند.

 

 

 

منطقه شش    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی