ایزوگام قیرگونی آسفالت در شهید مهدی باکری

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در شهید مهدی باکری منطقه 5

شرکت ایزوگام گستران در شهید مهدی باکری ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

در محله شهید مهمدی باکری شرکت ایزوگام گستران خدماتی از قبیل نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را ارائه می کند. با مشاوران شرکت در تماس باشید.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شهید مهدی باکری منطقه 5

آسفالت سرد به روش های مختلفی تهیه می شود. در ادامه برخی از روش های شرکت ایزوگام گستران در شهید مهدی باکری را برای تهیه آسفالت سرد بیان می کنیم.

وسایل تهیه آسفالت سرد

این وسایل بر حسب اینکه آسفالت سرد با روش کارخانه ای و یا مخلوط در محل تهیه شود، به شرح زیر است:

کارخانه آسفالت سرد

کارخانه های آسفالت سرد می توانند از انواع متناوب و یا مداوم بوده و مجهز به سیلوهای سرد، واحد خشک کننده مصالح، سیلوهای گرم، سرند، وسایل گرم کردن قیر و توزین آنها باشد تا بتواند مخلوط آسفالتی همگن با پوشش قیری یکنواخت تولید کند. سنگدانه های تفکیک شده در کارگاه جداگانه به سیلوهای سرد کارخانه تغذیه شده و قبل از تغذیه مخلوط نمی شوند. تغذیه مصالح به نحوی تنظیم می شود که موجب کم یا زیاد شدن مصالح در سیلوهای گرم نشده و اختلالی در تولید یکنواخت و همگن مخلوط آسفالتی به وجود نیاورد. حداقل زمان اختلاط طوری انتخاب می شود که بیشترین پوشش قیری سطح سنگدانه ها را تأمین کند، ضمن آن که در مورد قير آبه ها ضرورتی ندارد که این پوشش به ۱۰۰ درصد برسد.

معمولا وقتی که سنگ دانه ها رطوبتی بیش از ۳-۲ درصد داشته و یا آسفالت در فصل سرد و زمستان تولید شود، خشک کردن سنگ دانه ها، به ویژه در شرایطی که دانه بندی پیوسته بوده و مواد ریزدانه زیاد داشته باشد، ضروری است درجه حرارت قبر پر حسب نوع قیر، باید در محدوده های مشخصی باشد. دستگاههای تهیه آسفالت مخلوط در محل اختلاط فبر و مصالح و نهایتا نهبه أسفالت سرد در محل با روش های مختلفی به شرح زیر انجام می گیرد.

اختلاط سبار

در این روش یک ماشین مخلوط کننده سیار در حالی که در طول راه حرکت می کنند، قیر و مصالح را با هم مخلوط کرده و روی راه پخش می کند. دستگاه های سیار بر دو نوعند

الف) دستگاه روی مصالح ريسه شده در طول راه حرکت می کند و در حالی که قیر به مصالح می افزاید، آنها را مخلوط کرده و مخلوط آسفالتی آماده شده را در عقب ماشین به شکل ریسه برای پخش باقی می گذارد

ب) کامیون، سنگدانه های مخلوط دانه بندی شده را در محفظه و یا سیلوی جلوی دستگاه خالی می کند و سپس با افزودن قیر به مصالح در حالی که دستگاه به جلو و در طول راه حرکت می کند، قیر و مصالح را با هم مخلوط می نماید. مخلوط آسفالتی آماده شده، سپس به فینبشری که در پشت دستگاه حرکت می کند، منتقل و در سطح راه پخش می گردد.

مخلوط کننده چرخشی

این نوع دستگاه شامل یک مخلوط کن چرخشی است که یک یا چند محور عرضی با تیغه های همزن دارد و توسط یک خودرو در طول مسیر حرکت می کند. عرض دستگاه مخلوط کننده دو متر است که از قسمت پایین باز می شود و مصالح موجود در سطح راه را به داخل می کشد، پس از افزودن قیر و اختلاط با مصالح، مخلوط حاصله را در حالی که دستگاه به جلو حرکت می کند، در بستر آماده شده راه باقی می گذارد. درصد قیر مخلوط در این سیستم تابع سرعت حرکت دستگاه است که با توجه به درصد قیر بهینه، تنظیم می شود. نوع دیگری از مخلوط کنندههای چرخشی با کندن و شخم زدن مصالح بستر شتی راه موجود و سپس اختلاط آن با فیر، نهایتا مخلوط سرد را تهیه و در سطح راه پخش می کند.

اختلاط با گریدر

برای اختلاط قیر و مصالح با گریدر، نخست قیرپاش، نیمی از قیر مورد نیاز را روی ریسه تسطیح شده مصالح که عرض قیر پاش میباشد، پخش نموده و گریدر بلافاصله عمل اختلاط را شروع می کند. نیم دیگری از قبر نیز در دو مرحله پخش می شود و پس از هر مرحله، گریدر عمل اختلاط را ادامه می دهد تا این که مخلوط یکنواخت و همگنی تهیه شود. عرض گریدر حداقل ۳ متر و فاصله بین محور چرخ های عقب و جلوی آن حداقل ۴/۵ متر است گریدر بهتر است دارای چرخ های لاستیکی صاف باشد.

اختلاط با دستگاههای بازیافت آسفالت

این دستگاه ها دارای گردونه های دواری هستند که روی آن ها تعداد زیادی تاختک مقاوم نصب است که می توانند با دوران سريع گردونه، مصالح موجود در سطح راه را کنده و همزمان مواد مورد نیاز نظير قیر را نیز به آن اضافه کرده و عمل اختلاط را انجام دهد. علاوه | بر آن که می توان از قير آبه با قیرهای محلول برای افزودن به مصالح در این روش استفاده کرد، برخی از این دستگاهها خود قادرند کف قیر (قیر حاوی درصد جزئی آب) ایجاد کرده و مصالح را با کف قیر آغشته نمایند. در این سیستم در حقیقت با افزودن حدود ۲٪ آب به قیر داغ و هم زمان با وارد کردن هوای فشرده، حجم قیر برای مدت کوتاهی تا حدود ۱۵ | برابر افزایش می باید و نهایتا ذرات کف قیر به مصالح چسبیده و آنها را آغشته می کند. باید دقت کرد که عمل اختلاط به خوبی انجام گیرد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شهید مهدی باکری با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شهید مهدی باکری در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهید مهدی باکری می باشند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شهید مهدی باکری منطقه 5

یکی از خدمات ارزنده شرکت ایزوگام گستران در شهید مهدی باکری، ارائه ی عایق های پیش ساخته ایزوگام است. شما می توانید جهت اجرای پروژه های ایزوگام خود با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. و خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، را از ما بخواهید. شرکت ایزوگامگستران حامی همه مشتریان.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شهید مهدی باکری با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شهید مهدی باکری در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهید مهدی باکری می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در شهید مهدی باکری منطقه 5

قیرگونی نیز از جمله جذابیت های شرکت ایزوگام گستران در شهید مهدی باکری می باشد. شرکت ایزوگام گستران عرضه کننده ی انواع مواد قیر و گونی به قیمت عمده و درب کارخانه ای ارائه می نماید. جهت اجرای پروژه قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شهید مهدی باکری با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شهید مهدی باکری اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهید مهدی باکری می باشند.

 

 

 

 

شهید مهدی باکری    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی