ایزوگام قیرگونی آسفالت در شهران

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در شهران منطقه 5

شرکت ایزوگام گستران در شهران ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

وجود نم و رطوبت در ساختمان نه تنها باعث کاهش عمر ساختمان می شود، بلکه موجب بروز دردهای مفصلی در انسان ها نیز می گردد. لذا جهت اقدام اساسی برای عایق کاری و آب بندی منازل خود در محله شهران با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. این شرکت همه ی خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به اهالی منطقه شهران ارائه می کند. شما می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و در مورد اطلاعات عایق مورد نظر خود سوالات خود را بپرسید. شرکت ایزوگام گستران دارای مشاوران صبور و متعهدی می باشد که کلیه ی اطلاعات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شهران منطقه 5

شرکت ایزوگام گستران در شهران آماده عقد قرارداد با ارگان ها و نهاد =های خصوصی و دولتی جهت اجرای پروژه های خرد و کلان آسفالت و آسفالت کاری می باشد. از آنجایی که شرکت ایزوگام گستران حامی محیط زیست می باشد لذا در این مقاله به آسفالت سرد که یک آسفالت محیط زیستی است خواهیم پرداخت. جهت استفاده و بهره مندی از خدمات شرکت ایزوگام گستران در شهران با ما در تماس باشید و اطلاعات لازم را از مشاوران و همکاران ما بگیرید.

آسفالت سرد از اختلاط سنگدانه ها با قیرهای محلول، قير آبه ها و یا قطران در دمای محیط تهیه و در همین دما پخش و متراکم می شود. آسفالت سرد را می توان در مسافت های زیاد حمل و سپس پخش کرد و یا آن را در کارگاه انبار نمود و بعدا مورد استفاده قرار داد.

آسفالت سرد در قشرهای رویه، استر و اساس قیری برای ترافیک سبک و متوسط و در قشر اساس آسفالتی برای ترافیک سنگین و خیلی سنگین می تواند مورد استفاده قرار گیرد. آسفالت سرد را می توان برای ترافیک سبک و یا متوسط مصرف نمود و چنانچه در آینده ترافیک سنگین شد، آن را با آسفالت گرم روکش کرد.

آسفالت سرد بر حسب روش تهیه و اجرا به دو نوع آسفالت سرد کارخانه ای (که در کارخانه های ثابت و مرکزی آسفالت تهیه می شود و سپس برای پخش به محل مصرف حمل می گردد) و آسفالت سرد مخلوط در محل، به دو روش زیر تهیه می شود

الف) نوع مخلوط در محل که سنگدانه ها در کنار و امتداد راه ریسه شده و روی آن قیر پاشی می شود و سپس عمل اختلاط و پخش با گریدر یا وسایل نظیر انجام می گیرد.

ب) نوع مخلوط در کارگاه که عمل اختلاط قير و سنگدانه ها در کارگاههای ثابت یا موقت انجام و مخلوط تهیه شده برای پخش به محل مصرف حمل میشود

در عملیات اجرایی آسفالت سرد، محدودیت هایی وجود دارد که باید در هنگام اجرا رعایت شوند:

الف) پخش قیر روی مصالح و عملیات اختلاط، در آسفالت مخلوط در محل در دمای محیط با حداقل ۱۰ درجه سانتی گراد در سایه، انجام می شود.

ب) عملیات پخش و اجرای آسفالت سرد در هوای گرم و خشک برنامه ریزی شود، به طوری که حداقل چند هفته بعد از خاتمه کار نیز هوا گرم و مناسب باشد.

پ) اجرای قشرهای متوالی آسفالت، مشروط به آن است که لایه زیرین عمل آمده و مواد فرار آن کاملا متصاعد و تبخیر شده باشد ت) از تردد وسایل نقلیه از روی آسفالت سرد، بلافاصله بعد از اتمام تراکم و تا قبل از به عمل آمدن کامل آن جلوگیری شود. در صورت عبور اضطراری، سرعت به ۳۰ کیلومتر در ساعت محدود گردد و برای رعایت ایمنی از تابلوهای راهنما و چراغ های چشمکزن استفاده شود. در هر صورت، تردد کامیون های سنگین قبل از عمل آمدن کامل آسفالت مجاز نمی باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شهران با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شهران در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهران می باشند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شهران منطقه 5

اگر در محله ی شهران زندگی می کنید و هنوز نسبت به ایزوگام خود اطمینان دارید بایستی به اطلاع شما برسانیم که ایزوگام اگر چه عمری 10 ساله دارد اما در طی این ده سال باید بازدید دوره ای شده و نسبت به آسیب هایی که ناشی از اشیاء تیز و برنده روی آن است یا پوسیدگی های احتمالی به خاطر تابش نور خورشید و یا نصب غیر حرفه ای آن آگاه شویم تا بتوان اقدامی صحیح و به موقع جهت رفع این آسیب ها کرده و آن را ترمیم کرد. ترمیم ایزوگام از کارهای بسیار پیچیده و کمی سخت است که اگر توسط تیم حرفه ای صورت نگیرد نه تنها به نفع شما نیست بلکه موجب هزینه های دوباره خیلی سنگین برای شما می گردد. پس لازم است پیش از هر اقدامی به یک تیم مطمئن و آگاه رجوع کنید. تیمی که بصورت حرفه ای بتواند مشکل ایزوگام شما را شناسایی و برطرف نماید. شرکت ایزوگام گستران این تیم حرفه ای را دراختیار شما شهروندان محترم محله شهران قرار می دهد. شرکت ایزوگام گستران دارای بیست سال سابقه در انجام پروژه های نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، بوده و کار خود را به صورت کاملا حرفه ای اجرا می کند. همچنین شما می توانید پس از پایان کار از شرکت ایزوگام گستران بیمه نامه کتبی دریافت کنید. با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شهران با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شهران در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهران می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در شهران منطقه 5

عایق رایجی که از دیرباز تا به امروز هنوز هم میهمان خانه های ماست قیرگونی است. اگر چه امروزه در صنعت عایق کاری تحولات عظیمی صورت گرفته است، اما این را نیز باید در نظر گرفت که عایق کاری بدون در نظر گرفتن زیر ساخت نه تنها مفید نیست بلکه به ضرر مشتری نیز تمام می شود. اما از آنجایی که شعار شرکت ایزوگام گستران همواره مشتری مداری بوده است، لذا اکنون نیز به همه ی شهروندان گرامی محله شهران اعلام می دارد تیم حرفه ای نصب قیرگونی که از سوی شرکت ایزوگام گستران به محل نصب فرستاده می شود پیش از نصب محل را بررسی کرده و اگر نیاز به زیرسازی داشته باشد آن را با استفاده از سیمان انجام خواهند داد، مطمئن باشید نصابان ما هیچ گاه قیرگونی را روی سطح های آهکی یا شفته آهک اجرا نخواهد کرد چرا که از فساد قیر روی این سطوح مطمئن هستند. پس با ما در تماس باشید تا از خدمات ارزشمند ما بهره مند گردید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شهران با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شهران اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهران می باشند.

 

 

شهران   #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی