ایزوگام قیرگونی آسفالت در شهر زیبا

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#شهر زیبا  #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در شهرزیبا

شرکت ایزوگام گستران در شهرزیبا ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرکت ایزوگام گستران با سابقه ای درخشان و مورد اعتماد همه ی مشتریان در انجام امور عایق کاری منازل هم شما را از انواع عایق آگاه نموده و هم نحوه اجرای هر نوع عایق را به شما ارائه می کند و هم در این زمینه به شما راهنمایی های لازم را ارائه می نماید. شما نیز هم اکنون دست به کار شده و جهت دریافت اطلاعات برای عایق کاری مناسب با منزل خود با ما تماس بگیرید. هر تصمیمی از سوی شما قابلیت اجرا از سوی ما را دارد. ما می توانیم عایق کاری منزل شما را از طریق ایزوگام و انواع عایق های پیش ساخته و یا قیرگونی که نوعی عایق سنتی است انجام دهیم. همچنین برای پوشش ومحوطه سازی مکان عایق کاری شده می توانید از آسفالت کاران حرفه ای ما برای نصب آسفالت و اسفالت کاری استفاده نمایید. در این شرکت کلیه پروژه ها به صورت حرفه ای و تخصصی انجام شده و پس از اجرا به شما بیمه نامه و تضمین کیفیت ارائه می گردد. شرکت ایزوگام گستران افتخار حضور در محله ی شما یعنی شهرزیبا را داشته و آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شهرزیبا

از آنجایی که شرکت ایزوگام گستران در شهرزیبا سالها است در زمینه عایق کاری فعالیت دارد، تمامی اطلاعات لازم جهت انتخاب یک نوع عایق خوب و استاندارد را در اختیار مشتریان قرار می دهد و پس از آن انتخاب نوع پوشش و عایق را به عهده خود مشتری می گذارد. یکی از انواع پوشش های رطوبتی و نم گیر حرفه ای، ایزوگام است. ایزوگام نوعی پوشش آماده و از پیش ساخته شده است که نصب ساده ای دارد و به راحتی روی سطح پشت بام یا جاهای مختلف قرار می گیرد. ایزوگام استاندارد ضخامتی حدود 4 میلی متر داشته و برای نصب در پشت بام و جاهایی که در معرض نور شدید آفتاب قرار دارند مناسب است. برخی از ایزوگام ها ضخامت کمتری دارند و در صورتی که سایر مشخصات فنی آنها منطبق بر مشخصات ایزوگام استاندارد باشد، می توان از آن برای فضاهای داخلی منزل استفاده کرد. مانند دیوارها و کناره ها. نصب ایزوگام خیلی راحت بوده به این صورت که رول های ده متری ایزوگام را به دو قسمت 5 متری تقسیم کرده و کار نصب را آغاز می کنیم، نصابان شرکت ایزوگام گستران در شهرزیبا آماده ارائه هر گونه خدماتی را داشته و بسیار حرفه ای و متخصص هستند. و نیازی به نگرانی نیست. ما پس از اجرای کامل پروژه های نصب ایزوگام و ارائه فاکتور قیمت ایزوگام به شما بیمه نامه تضمین کیفیت نیز می دهیم. به خاطر داشته باشید که کیفیت ایزوگام پس از اولین بارندگی شدید باران قابل ارزیابی است بنابراین برای داشتن یک عایق مطمئن و بدون نشتی با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. ما با شما همراه خواهیم بود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شهرزیبا با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهرزیبا می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در شهرزیبا

یکی از روش های متداول برای عایق بامها و بخش های داخلی ساختمان، استفاده از قیرگونی است. در موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، کد استانداری را با عنوان عایق کاری و آب بندی ساختمان به وسیله قیر تعریف کرده اند که همه افرادی که کار عایق قیرگونی را انجام می دهند باید به این استاندارد پایبند باشند. برخی از نکات این استاندارد به شرح زیر است:

  • در زمان بارش عایق کاری مجاز نمی باشد.
  • روی سطوح مرطوب عایق کاری مجاز نیست. چرا که در زیر عایق حباب ایجاد کرده و با تغییر دمای محیط عایق آسیب دیده و رطوبت به لایه های زیر نفوذ می کند.
  • قیر را فقط در زمانی که گرم و روان است باید استفاده کرد.
  • اگر دمای هوا کمتر از 4 درجه سلسیوس است عایق کاری ممنوع است.
  • برای استفاده از قیر نباید آن را بیشتر از 177 درجه حرارت دهیم.
  • اگر لازم است روی سطوح عایق کاری شده راه رفت و ضرورتی در کار است، کفش نباید میخ داشته باشد. یا می توان روی کفش را برای احتیاط بیشتر با یک لایه گونی پوشش داد.
  • در عایق کاری استفاده از میخ به عنوان ابزاری برای نصب ممنوع می باشد.
  • برای حفاظت از عایق مراقب افتادن اشیاء مختلف روی آن باشیم.
  • عایق ها باید به صورتی روی هم قرار گیرند که حداقل 10 سانتی متر هم پوشانی داشته باشند. و مراقب شیب سطح نیز باید بود.
  • در هنگام نصب عایق چند لایه، لایه های بعدی عمود بر لایه های قبلی قرار می گیرند.
  • پس از اجرای قیرگونی، سطح باید حتما لایه محافظتی داشته باشد.
  • ایجاد زیرسازی مناسب پیش از عایق کاری نیز از موارد ضروری است. ابتدا شیب جزئی 1 تا 3 درصدی ایجاد می کنیم سپس با بتون سبک، پوکه و مصالحی از این دست، یک لایه پیش از قیرگونی را با ماسه سیمان نرم به نسبت 1:3 و یا با ماسه آسفالت نرم به ضخامت 5/1 تا 2 سانتی متر، سطح زیرین قیرگونی را کاملا صاف می کنیم. و اجازه می دهیم تا کاملا خشک شود.

شرکت ایزوگام گستران متعهد به این اصول بوده و همواره پس از مشاوره در خصوص نصب و فروش قیرگونی، اجرای قیرگونی را به این صورت انجام می دهد. چرا که حسن نیت ما در پروژه های قبلی اجرا شده در شهرزیبا قابل شهود است و شما می توانید از مشتریان قبلی ما کارهای ما را پیگیر باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شهرزیبا با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهرزیبا می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شهرزیبا

در خصوص انجام پروژه های آسفالت کاری باید به این نکته توجه کرده که سطح مورد نظر باید پیش از حمل و پخش آسفالت آماده سازی شود. اگر آسفالت در پروژه های زیر ساختی اجرا می شود باید با استفاده از روشهای خاصی زیرسازی را درست کرد. همه پستی بلندی ها را صاف کرده و آسفالت باید روی یک سطح کاملاً صاف پخش گردد و با استفاده از هوای فشرده یا سایر تجهیزات مورد استفاده در اسفالت کاری، گرد و غبار از سطح حذف شده و سپس پریمکت اجرا گردد. به عملیاتی که طی آن یک لایه قیر با ویسکوزیته کم بر روی لایه اصلی به دلیل چسباندن لایه آسفالت به سطح اصلی صورت می گیرد پریمکت گویند، و اجرای آن توسط دستگاه قیرپاش است. این عملیات باید یک روز کامل قبل از اجرای پروژه آسفالت کاری صورت گیرد.

البته پیش از اسفالت کاری باید عملیات تک کت نیز انجام شود که طی آن یک لایه نازک املیسیون قیر با رقت بسیار کم روی سطح پخش می شود. هنگام اجرای عملیات تک کت سطح مورد نظر باید خشک و تمیز باشد و همچنین آب و هوا نیز چک گردد.

برای اجرای پروژه های آسفالت خود با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شهرزیبا با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهرزیبا می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی