ایزوگام قیرگونی آسفالت در سولقان

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در سولقان منطقه 5

شرکت ایزوگام گستران در سولقان ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از توصیه های مهم بزرگ تر ها پیش گیری قبل از وقوع است. این توصیه در همه جای زندگی کاربرد دارد. به خصوص وقتی بحث محل زندگی و ساختمان در میان باشد، ما همه کار برای پیش گیری از وقوع بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله می کنیم. اما گاهی از رطوبت غافل می شویم. باید توجه داشت که نم و رطوبت نیز مانند سیل و زلزله می تواند ویرانگر باشد، پس به فکر راه چاره باشید.

شرکت ایزوگام گستران پیشرو در ارائه ی عایق های رطوبتی پیش ساخته و سنتی هم اکنون آماده خدمت به مردم شریف سولقان می باشد. پس همین حالا دست به کار شوید. تلفن را بردارید و با مشاوران شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید تا آنها شما را در خصوص نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری راهنمایی کنند. شما می توانید کلیه خدمات را به صورت نقد و اقساط از شرکت ایزوگام گستران دریافت نمایید. همچنین ارائه گوهی تضمین کیفیت از دیگر خدمات پس از فروش شرکت ایزوگام گستران در سولقان است.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در سولقان منطقه 5

همان طور که می دانید یکی از خدمات با سابقه و بسیار خوب شرکت ایزوگام گستران در سولقان ارائه ی خدمات آسفالت و اسفالت کاری می باشد. از آنجا که این شرکت خدمات آسفالت کاری خود را بر اساس انواع آسفالت های گرم، سرد و حفاظتی ارائه می کند، لذا در ادامه ی این مقاله می خواهیم قدری با آسفالت سرد بیشتر آشنا شویم.

آسفالت سرد از اختلاط سنگدانه ها با قیرهای محلول، قير آبه ها و یا قطران در دمای محیط تهیه و در همین دما پخش و متراکم می شود. سنگدانه ها در زمان اختلاط با قیر آبه می تواند مرطوب باشد، ولی برای قیرهای محلول، رطوبت مصالح باید در دمای محیط و یا تحت اثر حرارت خشک شود. مخلوطهای آسفالت سرد که با قیرهای محلول غلیظ مانند 3000-MC و با 3000-SC تهیه می گردد، عملا مانند آسفالت گرم باید در حرارت ۹۵ درجه سانتی گراد با بیشتر با قبر مخلوط شده و در محدوده همان دها، پخش و متراکم شود.

آسفالت سرد را می توان در مسافت های زیاد حمل و سپس پخش کرد و با آن را در کارگاه انبار نمود و بعدا مورد استفاده قرار داد.

آسفالت سرد در قشرهای رویه، آستر و اساس قیری برای ترافیک سبک و متوسط و در قشر اساس آسفالتی برای ترافیک سنگین و خیلی سنگین می تواند مورد استفاده قرار گیرد آسفالت سرد را می توان برای ترافیک سبک و یا متوسط مصرف نمود و چنانچه در آینده ترافیک سنگین شد، آن را با آسفالت گرم روکش کرد.

آسفالت سرد را بر حسب روش تهیه و اجرا می توان به دو نوع آسفالت سرد کارخانه ای و آسفالت سرد مخلوط در محل تقسیم کرد.

آسفالت سرد کارخانه ای:

آسفالت سرد کارخانه ای در کارخانه های ثابت و مرکزی آسفالت تهیه میشود و سپس برای پخش به محل مصرف حمل می گردد. در کلیه مراحل ساخت آسفالت سرد، از فراگرد تنظیم دانه بندی، توزین سنگ دانه ها و اختلاط با قیر، کنترل های لازم آن طور که در تهیه آسفالت گرم تشریح شده است (فصل اول)، رعایت می گردد. البته هنگامی که از قبر آبه استفاده شود، مراحل حرارت دادن و یا خشک کردن سنگ دانه ها دیگر انجام نمی گیرد، مشروط بر آن که رطوبت مصالح بیش از ۳ درصد نباشد

آسفالت سرد مخلوط در محل:

آسفالت سرد مخلوط در محل به دو روش زیر تهیه می شود

الف) نوع مخلوط در محل که سنگدانه ها در کنار و امتداد راه ریسه شده و روی آن قیر پاشی می شود و سپس عمل اختلاط و پخش با گریدر با وسایل نظیر انجام می گیرد.

ب) نوع مخلوط در کارگاه که عمل اختلاط قیر و سنگدانه ها در کارگاههای ثابت یا موقتا انجام و مخلوط تهیه شده برای پخش به محل مصرف حمل می شود.

جهت در یافت خدمات آسفالت و آسفالت کاری، قیمت آسفالت، هزینه اسفالت کاری با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. ما همیشه متنظر تماس های شما هستیم.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در سولقان با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سولقان در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سولقان می باشند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در سولقان منطقه 5

عایق رطوبتی ایزوگام

ایزوگام در واقع همان قیرگونی پیش ساخته است. با این توضیح که ایزوگام بصورت لایه لایه بوده که از بالا به ترتیب دارای لایه های محافظ (ساخته شده از مصالح پلی اتیلن، پودرهای معدنی و یا فویل های آلومینیومی)، لایه بافته شده (الیاف شیشه ای، تی شو tissue (لایه پلی استری به همراه مواد افزودنی و در نهایت لایه زیرین مواد مخصوص ایزوگام (لایه قیری)است. ایزوگام به راحتی و تنها با حرارت دادن سطح قیر اندود آن، روی سطح مورد نظر می چسبد.

در هنگام اجرای پروژه های ایزوگام باید به نوع آن توجه کرده و همچنین تاریخ تولید و انقضای آن را نیز بررسی کرد چرا که ایزوگام مورد استفاده نباید بیش از 6 ماه در انبار مانده باشد. این امر موجب فساد ایزوگام می گردد و اگر از ایزوگام های بی کیفیت، استفاده کنیم، آب بندی و عایق کاری به درستی انجام نشده و موجب می شود که بار دیگر هزینه های سنگینی برای عایق کاری متحمل شویم.

قبل از اجرای ایزوگام، سطح زیرین آن باید بررسی شود این سطح بایستی کاملا تمیز و عاری از عوامل تیز و برنده بوده تا موجب پارگی ایزوگام نگردد. در صورت وجود رطوبت و یا هوای سرد حین عایق بندی بوسیله ایزوگام، احتمال جدا شدن آن از سطح و نقص در عایق بندی، وجود دارد. محل تقاطع کف با دیوارها باید قبل از اجرای ایزوگام به کمک ملات ماسه سیمان، از حالت تیزگوشه خارج گردد. زیرا در کنج های 90 درجه احتمال شکستن ایزوگام وجود خواهد داشت.

پس از پایان مراحل اجرای ایزوگام بهتر است، کفشورها را بصورت موقت ببندید و تا حدود 5 سانتیمتر بالاتر از کف، سطح را پر از آب کنید و بعد از گذشت یک روز، از آب بندی شدن کامل آن اطمینان حاصل کرده تا پس از پایان نازک کاری مجبور به دوباره کاری و پرداخت هزینه های مجدد در اثر عایق بندی نشوید.

ایزوگام منزل خود را به ایزوگام کاران حرفه ای شرکت ایزوگام گستران در سولقان بسپارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در سولقان با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سولقان در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سولقان می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در سولقان منطقه 5

جهت اجرای پروژه های قیرگونی تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در سولقان با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سولقان اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سولقان می باشند.

 

 

 

 

سولقان    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی