ایزوگام قیرگونی آسفالت در سازمان برنامه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در سازمان برنامه منطقه 5

شرکت ایزوگام گستران در سازمان برنامه ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از مهمترین کارهایی که برای هر خانه و ساختمان نیاز است، عایق کاری و آب بندی است. در این راستا شرکت ایزوگام گستران در سازمان برنامه، دپارتمان های تخصصی ویژه ای را جهت رفاه حال شهروندان در سازمان برنامه منطقه 5 راه اندازی کرده است که این دپارتمان ها مسئول رسیدگی به درخواست های شما عزیزان در حیطه ی کاری نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری به خدمت رسانی مشغول می باشند. شما عزیزان در سازمان برنامه می توانید با کارشناسان ما در شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از خدمات منحصر به فرد ما مطلع شوید. به خاطر داشته باشید شرکت ایزوگام گستران کلیه ی پروژه های خود را با استفاده از مواد درجه یک، مرغوب و با کیفیت اجرا می کند شما عزیزان می توانید جهت اجرای پروژه های مختلف خود در زمینه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با ما و کارشناسان ما تماس بگیرید.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در سازمان برنامه منطقه 5

انواع نقایص و معایب راههای آسفالته بدون شک تمامی راه های آسفالته احتیاج به مرمت و نگهداری دائم دارند، چرا که تنش های وارده به سطح راه که در ابتدا سبب پیدایش نقایص و معایب جزئی در سطح آسفالت می شود، به تدریج توسعه یافته و تبدیل به نقایص بزرگتری شده و صدمات و لطمات سنگینی به راه وارد می کنند. این تنش ها در اثر ترافیک با تغییر درجه حرارت و پا نفوذ رطوبت به راه وارد می گردد و باعث می شوند که در راه عوارضی نظیر ترک، چاله، نشست و غیره پدیدار گردد.

بی تردید شناسایی به موقع این عوارض در سطح راههای آسفالته و اقدام به مرمت آنها از جمله مهم ترین وظایف هر واحد نگهداری راه است. زیرا که ترکها و سایر عوارض راه های آسفالته در ابتدا جزئی و غیر قابل توجه می باشند و چنانکه فورا مرمت نشوند، سریعا توسعه پیدا نموده و صدمات زیادی را به راه وارد می نمایند. به همین دلیل است که بایستی راههای آسفالته مرتبا توسط متخصصین ذی صلاح مورد بررسی دقیق قرار گیرند تا چنانچه نیازی به مرمت دارند، بلافاصله اقدام لازم در جهت ترمیم آنها به عمل آید. نظر به اینکه ترکها و انواع دیگر عوارض راه های آسفالته، به قدری جزئی می باشد که از داخل اتومبیل غیرقابل رؤیت و تشخیص بوده و لاجرم برای شناسایی این عوارض بایستی به طور پیاده در سطح راه قدم زد و نسبت به شناسایی عوارض مختلف اقدام نمود. با توجه به مطالب پیش گفته در این قسمت، انواع عوارض سطوح آسفالته و نیز مرمت آنها به شرح زیر مورد بررسی قرار می گیرند

  1. ترکهای راه آسفالته

۲. تغییر شکل راه آسفالته

٣. اضمحلال راه آسفالته

انواع ترک های راه های آسفالته در سطوح آسفالته به صورت های مختلف ترک عارض می شود. پیدایش این ترکها در واقع علل و ریشه های مختلف دارد که قبل از هر گونه اقدامی بایستی علت و یا عللی که سبب پیدایش ترک در سطح راه شده است را شناخت و سپس اقدام به مرمت آن نمود. به همین علت ترکهای سطوح آسفالته به تفکیک مورد بررسی قرار می گیرند. انواع ترکهای شناخته شده سطوح آسفالته به شرح زیر می باشند :

  1. ترکهای پوست سوسماری
  2. ترکهای تیغهای
  3. ترکهای لبهای
  4. ترکهای دوبندی
  5. ترکهای انعکاسی
  6. ترکهای چروکی
  7. ترکهای لغزشی
  8. ترکهای تعریضی

ترک های پوست سوسماری چگونه است؟

الف) شناسایی ترک

این نوع ترک به صورت بلوکهای کوچک بوده که همگی به هم مربوط می باشند و شباهت زیادی به پوست سوسمار دارد.

علت پیدایش ترک پوست سوسماری در سطح راههای آسفالته ناپایداری و ضعیف بودن زیرسازی راه می باشد. از مشخصات بارز این گونه ترکها، یکی وسیع نبودن سطح ترک می باشد و غالبا در سطح کوچکی عارض می شود. مگر اینکه زیر سازی راه کلا ضعیف باشد که در این صورت ترک پوست سوسماری در سطوح وسیع تری عارض خواهد شد.

پ) مرمت ترک نظر به اینکه ترک پوست سوسماری به واسطه اشباع شدن قشر خاکریز و نیز روسازی راه عارض شده است و در نتیجه تنها راه علاج و مرمت آن عبارتست از حذف خاکها و مصالح اشباع شده و زه کش کردن اطراف محل لکه ها. در نتیجه مرمت راه مشتمل است بر کندن آسفالت و برداشتن قشرهای روسازی و زیر سازی و انجام زهکشی در محل برداشته شده. پس از حذف مصالح نامرغوب، بایستی محل کنده شده را با مصالح مخلوط رودخانه ای از نوع مصالح زیراساس ريخته و سپس به جای قشر اساس قیری ریخته و روی آن قشرهای پیندر و توپکا را پخش نمود.

الف) شناسایی ترک ترک های تیغه ای از نوع طولی می باشند که به فاصله حدود ۳۰ سانتی متری از لبه آسفالت عارض می شوند.

خرابی های آسفالت

ترک تیغه ای

علت پیدایش ترکهای تیغه ای بیشتر به واسطه فقدان استحکام کافی در شانه های راه می باشد. یکی دیگر از علل پیدایش ترکهای تیغه ای، همان اشباع شدن قشر خاکریز و نفوذ آب به روسازی راه است که این مسئله غالبا به واسطه فقدان زه کشی مناسب در بدنه راه می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در سازمان برنامه با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سازمان برنامه در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سازمان برنامه می باشند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در سازمان برنامه منطقه 5

شرکت ایزوگام گستران در سازمان برنامه در دپارتمان ایزوگام خود خدماتی از قبیل نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام را به همه ی شهروندان ارائه می نماید. در این خصوص استفاده از ایزوگام های استاندارد و مرغوب از ویژگی های منحصر به فرد شرکت ایزوگام گستران می باشد. این شرکت خدمات خود را با استفاده از ابزارهای به روز و مدرن انجام می دهد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در سازمان برنامه با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سازمان برنامه در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سازمان برنامه می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در سازمان برنامه منطقه 5

یکی از خدمات عالی شرکت ایزوگام گستران در سازمان برنامه اجرای پروژه های قیرگونی یک لایه و دو لایه است. شما می توانید با کارشناسان ما در شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. و از نها در خواست اعزام تیم اجرایی قیرگونی را بکنید. نصابان ما در محل شما سریعا حاضر می شوند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در سازمان برنامه با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سازمان برنامه اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سازمان برنامه می باشند.

 

 

 

سازمان برنامه    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی