ایزوگام قیرگونی آسفالت در پیامبر

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در پیامبر منطقه 5

شرکت ایزوگام گستران در پیامبر ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرکت ایزوگام گستران در محله پیامبر ارائه دهنده انواع خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در پیامبر منطقه 5

چرا آسفالت خراب می شود؟ برای پاسخ به این سوال ادامه مقاله را مطالعه کنید.

بررسی علل خرابی روسازی راههای کشور تجربیاتی که در سال های اخیر از عملکرد روسازی راههای کشور به دست آمده، نشان داده است که در اغلب موارد این روسازی ها دچار خرابی های زودرسی نظیر ترک خوردگی، شیار افتادگی در مسیر عبور چرخ ها، فیرزدگی، نشست و برخی خرابی های دیگر می شود. بروز این خرابیها نه تنها باعث کاهش عمر مفید روسازی (عمر بهره برداری از روسازی) و ایمنی استفاده کنندگان از راه می شود، بلکه باعث افزایش مخارج نگهداری و بهسازی روسازی و همچنین افزایش مخارجی می گردد که استفاده کنندگان از راه به علت خرابی روسازی و اثرات ناشی از آن متحمل می شوند وزارت راه و ترابری، معیارهای فنی طرح مخلوطهای آسفالتی علل بروز خرابی های زودرس روسازی راهها | اصولا خرابی های زودرس به خرابی هایی اطلاق می شود که قبل از اتمام عمر مفید روسازی به وجود می آیند. علل بروز خرابی های زودرس می تواند یک و یا تلفیقی از عوامل زیر باشد الف) عدم طراحی صحیح ضخامت لایه های روسازی که ممکن است منجر به کم طراحی روسازی شده باشد. عواملی که باعث می شوند یک روسازی کم طراحی و با بیش طراحی شود عبارتند از:

- عدم تخمین صحيح حجم ترافیک و پار محوری وسایل نقلیه سبک و سنگین استفاده کننده از راهه

- عدم بررسی صحیح و دقیق اثرات جوی منطقه ای که راه از آن می گذرد بر عملکرد روسازی؛

- عدم بررسی صحیح و دقیق اثرات رطوبت و شرایط جوی بر مقاومت خاک بستر روسازی

- عدم پیش بینی صحیح روند تغییرات نشانه خدمت روسازی در طول عمر مفید روسازی

- عدم استفاده صحیح از خواص و مشخصات فنی مصالح مصرفی در لایه های روسازی

- عدم رعایت ضوابط و معیارهای طراحی روسازی

ب) عدم طراحی صحیح مخلوط بتن آسفالتی، ممکن است به دلایل زیر اتفاق بیافتد

- عدم رعایت ضوابط و معیارهای طرح مخلوط؛

- عدم تناسب روش طرح مخلوط با روش طرح ضخامت روسازی؛

- عدم کارآیی روش طرح مخلوط با شرایط واقعی بارگذاری روسازی؛

- استفاده از مصالح نامناسب با نامرغوب در طرح مخلوط

- عدم طرح اختلاط صحيح

- عدم انجام آزمایش طرح اختلاط به نحو مقتضی

پ) عدم اجرای صحیح روسازی، ممکن است به دلایل زیر اتفاق بیافتد

- عدم رعایت ضوابط و معیارهای اجرای روسازی؛

- عدم رعایت ضوابط و معیارهای مندرج در مشخصات فنی پروژه

- استفاده از مصالح نامناسب یا نامرغوب

- عدم رعایت اصول و ضوابط فنی مربوط به فرآیند گرمایش قیر و تولید آسفالته

- عدم استفاده از قیر مناسب و سازگار با شرایط جوی و ترافیک عبوری از روی روسازی؛

- عدم اختلاط صحیح مصالح سنگی لایه های روسازی

- عدم رعایت ضوابط و معیارهای کنترل کیفیت تولید مصالح و اجرای روسازی

ت) عدم فراهم بودن یک سیستم زهکشی مناسب برای روسازی

ث) عدم نگهداری به موقع و مناسب روسازی

علاوه بر موارد فوق، عوامل دیگری نظیر عدم وجود سیستمی موسوم به سیستم کنترل کیفیت و ضمانت اجرای روسازی، کمبود نیروی انسانی آموزش دیده در دستگاههای کارفرما، نظارت، آزمایشگاه، مشاوره پیمانکار و همچنین تنظیم نبودن و یا فرسوده بودن کارخانه آسفالت، فرسوده بودن ماشین آلات تولید مصالح، فرسوده بودن ماشین آلات راهسازی، عدم بهره برداری صحیح و مناسب از روسازی (نبود سیستم منسجم برای کنترل صحیح و مستمر نناز وسایل نقلیه) و کمبود تحقیقات برای استفاده بهینه از امکانات به منظور بهبود عملیات برنامه ریزی، طراحی، اجرا، ارزیابی و نگهداری روسازی ها را نیز می توان در ردیف عوامل مؤثر در بروز خرابی های زودرس روسازی راه های کشور قرار داد.

در سال ۲۰۰۰ میلادی، انجمن آزمایش و مصالح آمریکا (ASTM) به منظور ارزیابی وضعیت روسازی راهها، فهرست انواع خرابی های مختلف روسازی آسفالتی را به همراه دستورالعمل استاندارد شده نحوه اندازه گیری هر خرابی منتشر نمود. در این دستور العمل (D6433)، علاوه بر نحوه اندازه گیری هر خرابی، روش تعیین سطح شدت و سطح تراکم هر خرابی به همراه علل وقوع أنها تعیین شده است. تعیین علل به وجود آمدن خرابیهای روسازی توسط یک مرجع معتبر بین المللی دارای دو جنبه مثبت به شرح زیر است

الف) امکان دسته بندی خرابی های روسازی را بر اساس عامل یا عوامل مشترک و موثر در به وجود آمدن خرابیهای روسازی فراهم می سازد

ب) امکان دسته بندی خرابی های سازهای روسازی از خرابی های غیر سازهای میسر می شود به این ترتیب این امکان فراهم می شود تا مهندسین و طراحان آسفالت و روسازی بر اساس نوع خرابی های مشاهده شده در سطح روسازی و در نظر گرفتن پارامترهایی که در طرح مخلوطهای آسفالتی و با ضخامت لایه های روسازی مؤثر هستند، روش های فوق را مورد بررسی قرار داده و در صورت لزوم با انجام آزمایش های تکمیلی مبادرت به اصلاح و بهبود این روش ها و یا اصلاح و بهبود ضوابط و معیارهای مربوط به طرح مخلوط و ضخامت آسفالت و روسازی نمایند. همان طوری که ملاحظه می شود، در این جدول خرابی های روسازی به دوگروه خرابی های سازه ای و خرابی های وظیفه ای (عملکردی) تقسیم شده اند. خرابیهای سازهای به آن گروه از خرابی های روسازی اطلاق می شود که علل وقوع آنها مرتبط با قدرت باربری سیستم روسازی و با هر یک از لایه های آن باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در پیامبر با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله پیامبر در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پیامبر می باشند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در پیامبر منطقه 5

یک خدمت خوب و درخشان از شرکت ایزوگام گستران در پیامبر این است که نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، را با قیمت هایی باور نکردنی و قیمتی فوق العاده ارائه می کند. شما می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در پیامبر با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله پیامبر در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پیامبر می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در پیامبر منطقه 5

دپارتمان قیر گونی شرکت ایزوگام گستران نیز قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی را به صورت نقد و اقساط برای محله پیامبر ارائه می کند. شما می توانید جهت مشاوره با کارشناسان شرکت ایزوگام گستران در پیامبر تماس بگیرید. ما همواره منتظر پاسخ گویی به شما هستیم.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در پیامبر با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله پیامبر اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پیامبر می باشند.

 

 

 

 

اپیامبر  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی