ایزوگام قیرگونی آسفالت در پونک

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در پونک منطقه 5

شرکت ایزوگام گستران در پونک ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

زمستان سر می رسد و بارندگی ها آغاز می شود و تازه دوزاری بعضی ها می افتد که ای دل غافل ما مانده ایم و سقفی که چکه اش دارد خانه خرابمان می کند. چه باید کرد؟ چه می توان کرد؟ اکنون که پشت بام خانه پر از برف است و بارندگی انگار تمامی ندارد، نمی توان کاری کرد. زمانش سر سیاهه زمستان نیست. زمانش به وقت گرما و بدون بارنگی بوده که تمام شده است.... اما نه صبر کنید. هنوز زمستان از راه نرسیده و هنوز شما فرصت دارید. امروز روز تصمیم گیری است. یک فرصت طلایی دارید و آن فرصت استفاده از حضور شرکت ایزوگام گستران در پونک و منطقه 5 شهرداری تهران است. شرکت ایزوگام گستران با ایجاد یک فرصت طلایی جهت انتخاب هر یک از خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری به همه ی شهروندان ساکن محله پونک امکان استفاده از خدمات عایق کاری و آب بندی ساختمان هایشان را داده است. همچنین در این راستا کلیه خدمات ارائه شده از جانب شرکت ایزوگام گستران هم به صورت نقد و اقساط قابل پرداخت بوده و هم بیمه نامه می دهد.

با مشاوران و کارشناسان شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید از این فرصت طلایی به نفع خود بهره مند شوید. شرکت ایزوگام گستران حامی تمام شهروندان گرامی ساکن پونک می باشد.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در پونک منطقه 5

آسفالت سازه اصلی و اساسی راه ها و جاده ها می باشد. یکی از راهکار های مناسب برای نگهداری از آسفالت و جلوگیری از استهلاک آن مرمت آسفالت است. مرمت و اصلاح اساسی انواع آسیب دیدگی های سطحی و سازهای روسازی های آسفالتی شامل تعمیرات سطحی اساسی، اجرای روکش های تقویتی، بازیافت و با ترکیبی از این عملیات، بهسازی نامیده می شود. بهسازی به منظور کاهش هزینه های نگهداری، رفع ناهمواری های سطحی و فراهم آوردن امکان رانندگی سریع، مطمئن و راحت، افزایش قدرت باربری و عمر مفید روسازی انجام می گیرد.

بررسی وضعیت روسازی راه

بررسی وضعیت روسازی راه، پیش نیاز اصلی برنامه ریزی برای تعیین اولویتها و انتخاب روش با روش های بهسازی می باشد. بنابراین لازم است که استفاده کنندگان از روش های توصیه شده در این آیین نامه حتما وضعیت موجود روسازی را بر اساس یکی از روش های معتبر نظیر PCI و یا «PSI» انجام دهند.

در این بررسی، مقدار و شدت گستردگی کلیه آسیب دیدگی های آسفالتی شامل موردهای زیر، ارزیابی و اندازه گیری می شود:

- ترکهای موزاییکی

- ترکهای کناری راه

- ترکهای خطی (طولی و عرضی)

- ترکهای بلوکی

- ترکهای لغزشی

- انواع موج ها و شیارهای طولی و عرضی

- نشست های موضعی

- چاله ها

- تورم

- فرورفتگی و برآمدگی

- صیقلی شدن سنگ دانه ها

- جدا شدن سنگ دانه ها از رو به راه

- کنده شدن پوشش قیری سنگدانه ها و عریان شدن آنها

نتایج به دست آمده از این بررسی های نظری و مشاهده ای و اندازه گیری های انجام شده با وسایل مکانیکی ترجیحا بر حسب شاخص وضعیت روسازی (PCI) و با نشانه خدمت دهی (PSI) بیان می شود که هر یک از آنها می تواند تعیین کننده گستره خرابی ها، نوع آنها و برنامه ریزی برای زمان اجرای بهسازی راه باشد.

در روش PCI با تقسیم بندی روسازی به قطعات و واحدهای کوچک، خرابیهای روسازی (حتی با روش های ساده دستی) اندازه گیری شده و به آن نصره داده می شود. روش نصره دهی از ۱۰۰-۰ است.

بنا بر این مرمت آسفالت کار مقرون به صرفه ای است که شرکت ایزوگام گستران متصدی اجرای آن می باشد. با مشاوران شرکت ایزوگام گستران در تماس باشید. اگر برای مرمت آسفالت و اسفالت کاری نیازمند آسفالت هایی به صورت عمده می باشید، شرکت ایزوگام گستران توان تامین آسفالت شما را خواهد داشت.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در پونک با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله پونک در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پونک می باشند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در پونک منطقه 5

شرکت ایزوگام گستران جشنواره فرصت طلایی خود را برای محصولات ایزوگام راه اندازی کرده است. شما می توانید نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، را به کارشناسان، نصابان و کارکنان خبره ما بسپارید. و خیال خود را از بابت اجرای پروژه های عایق کاری با استفاده از عایق پیش ساخته ایزوگام راحت کنید. چرا که شرکت ایزوگام گستران کلیه برندهای معتبر ایزوگام را تحت پوشش خود داشته و تمامی ایزوگام هایی که برای پروژه های خود عرضه می کند، دارای استانداردهای لازم از اداره استاندارد می باشد. پس شما می توانید در تماس با شرکت ایزوگام گستران از خدمات عالی این شرکت بهره مند شوید، و کلیه پژوه های مرتبط با نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، را به شرکت ایزوگام گستران در پونک بسپارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در پونک با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله پونک در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پونک می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در پونک منطقه 5

قیر ماده ای است که به جرئت می توان گفت ضد آب ترین ماده شناخته شده است. بنا براین هیچ جای تعجبی ندارد که قیرگونی در طی سال های سال به یکی از بهترین ماده های عایق کاری تبدیل شده باشد. به نظر می رسد به خاطر موقعیت کشور ما که یک کشور نفت خیر می باشد و قیر به راحتی قابل دسترس است، قیرگونی یکی از پر طرفدارترین عایق های رطوبتی در کشور باشد.

البته ماده دیگری هم در قیرگونی دخیل است که وارداتی بوده و جنس آن در اجرای یک عایق کاری و آب بندی خوب تاثیر زیادی خواهد داشت. شرکت ایزوگام گستران در پونک ارائه دهنده ی کلیه خدمات مربوط به قیرگونی یک لایه و دولایه، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی می باشد. یکی از بهترین قیرهایی که برای قیرگونی استفاده می شود، قیر 60-70 است. البته باید توجه داشته باشید که قیرگونی اگر روی پشت بام ها استفاده شود، باید حتما روی آن را با یک لایه آسفالت پوشاند از آنجایی که خود آسفالت نیز خاصیت عایق رطوبتی را دارد، موجب دوام قیرگونی شده و عمر قیرگو.نی را افزایش می دهد.

شرکت ایزوگام گستران در پونک انواع قیرگونی را ارائه داده و برای اجرای خدمات خود ضمانت نامه ارائه می کند. کارشناسان و مشاوران خبره ی ما در امر قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی به شما راهنمایی های لازم را ارائه می کنند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در پونک با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله پونک اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پونک می باشند.

 

 

 

پونک  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی