ایزوگام قیرگونی آسفالت در بلوار فردوس

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در بلوار فردوس

شرکت ایزوگام گستران در بلوار فردوس ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

چند نکته برای مالکان و مستاجران عزیز محله بلوار فردوس: یک سقف در طول سال در معرض شرایط شدید آب و هوایی است. اگر یک سقف به درستی ضد آب نباشد، ( ایزوگام کاری نشده باشد) منجر به لکه های مرطوب روی سقف می شود. شما می توانید برای ترمیم سقف قدیمی خود ویا ترمیم ایزوگام و یا در هنگام ساخت یک مدل جدید ، از محصولات زیر ضد آب (ایزوگام) استفاده کنید.

ایزوگام از سازه ها و سقف در برابر نفوذ آب محافظت می کند و می تواند صدمات گران و جبران ناپذیری ایجاد کند. پس از اتمام ساخت ، بیشتر نامرئی است. هر روز زیرزمین یک ساختمان یا بیرونی ترین لایه یک تونل در معرض نوسانات شدید در سطح و رطوبت رطوبت قرار دارد که همگی به وخیم تر شدن آن کمک می کند. برای تهیه سیستم های ضد آب یا عایق کاری ماندگار و ایزوگام های خوب و با کیفیت و برای محافظت از پروژه خود ، روی ایزوگام گستران حساب کنید. راه حل های شرکت ایزوگام گستران حتی برای پر چالش ترین شرایط برای نگه داشتن آب در داخل یا خارج از سازه های ماندگار مانند تونل ، پل ، زیرزمین، سقف یا بالکن مناسب است. ما کل فرآیند ایزوگام و نصب ایزوگام را تا آخرین جزئیات در نظر گرفته ایم و می تواند راه حل هایی را برای پروژه های جدید ساخت و ساز و نوسازی ارائه دهیم. تجربه و دانش بلند مدت شرکت ایزوگام گستران در زمینه نصب ایزوگام و یا ترمیم ایزوگام با قیمت مناسب برای ارائه راه حل های محصولات و سیستم یک ارزش افزوده کلیدی برای پروژه بعدی شما است. با ایزوگام گستران هزینه خرید ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام را مدیریت کنید. ایزوگام گستران در راستای رضایت مندی شما مشتریان عزیز فارق از قیمت مناسب ایزوگام و هزینه ایزوگام کاری از بهترین متریال و محصولات ایزوگام در بازار استفاده می کند و شما مشتریان عزیز بابت خرید مناسب ایزوگام و نصب ایزوگام خیالتان راحت باشد. اگر در محله فردوس مالک یا مستاجر هستید تمام مواردی که مربوط به ایزوگام و ایزوگام کاری و ترمیم ایزوگام هست را به شرکت ایزوگام گستران بسپارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام و حتی ترمیم ایزوگام در محله بلوار فردوس با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات ومشاوره رایگان با بازدید حضوری به شما مشتریان عزیز محله بلوار فردوس می باشند.

فروش قیر و قیرگونی در محله بلوار فردوس

شرکت ایزوگام گستران با سالها تجربه در زمینه قیر و ارائه خدمات قیرگونی آماده همکاری با شما مردم عزیز منطقه بلوار فردوس می باشد.
قیر مادهای هیدروکربنی است به رنگ سیاه تا قهوهای تیره که در سولفید کربن و تتراکلرید کربن کاملاً حل میشود. قیر در دمای محیط، جامد است. اما با افزایش دما، به حالت خمیری درمی آید و پس از آن مایع می شود. کاربرد مهم قیر به علت وجود دو خاصیت مهم این ماده است؛  

   نفوذناپذیری در برابر آب؛

چسبندگی

قیر استخراج شده از نفت یا سنگهای معدنی مخصوص، قیر خالص نام دارد که با توجه به منشاء تشکیل، طبقه بندی میشود. قیرهای خالص همچنین برای اینکه خواص مورد نظر برای کاربردهای مختلف را پیدا کنند،تحت فرایندهای دیگر قرار میگیرند و انواع مختلف قیر را ازجمله قیر دمیده، قیر محلول، قیر امولسیون، قیرپلیمری و... را تشکیل میدهند.


قیر نفتی و قیر طبیعی

قیر معمولاً از تقطیر نفت خام به دست میآید. چنین قیری قیر نفتی یا قیر تقطیری نامیده میشود. قیرنفتی محصول دو مرحله تقطیر نفت خام در برج تقطیر است. در مرحله نخست تقطیر، مواد سبک مانند بنزین و پروپان از نفت خام جدا میشوند. این فرایند در فشاری نزدیک به یک اتمسفر )واحد( انجام میشود. در مرحله دوم نیز ترکیبات سنگین مانند گازوئیل و نفت سفید خارج میشوند. این فرایند در فشاری نزدیک به خلاء صورت میپذیرد. در نهایت مخلوطی از ذرات جامد بسیار ریز به نام آسفالتن باقی میماند که در ماده سیال گریسمانندی به نام مالتن غوطهور است. اما برخی از انواع قیر در طبیعت و در اثر تبدیل تدریجی نفت خام و تبخیر مواد فرار آن در اثر گذشت سال های بسیار زیاد به دست می آید. چنین قیری، قیر طبیعی نامیده میشود و دوام آن بیشتر از قیرهای نفتی است. چنین قیری ممکن است به صورت خالص در طبیعت وجود داشته باشدقیر دریاچه های مانند دریاچه قیر بهبهان ایران و

دریاچه قیر تیرینیداد آمریکا، یا از معادن استخراج شود قیر معدنی(قیر طبیعی با نام یواینتایت ) Initiate نیزشناخته میشود.

قیر دمیده

قیر دمیده از دمیدن هوای داغ به قیر خالص در مرحله آخر عمل تصفیه به دست میآید. در این فرایند، هوای داغ با دمای ۲۰۰ تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد توسط لولههای سوراخدار به محفظه حاوی قیر دمیده میشود. در اثر انجام این فرایند، اتم های هیدروژن موجود در مولکول های هیدروکربورهای قیر، با اکسیژن هوا ترکیب میشود و با تشکیل آب، عمل بسپارش اتفاق می افتد. قیر دمیده نسبت به قیر خالص دارای درجه نفوذ کمتری است، درجه نرمی بیشتری دارد و حساسیت کم تری نسبت به تغییرات دما دارد. این نوع قیر بیشتر در ساختن ورقهای پوشش بام، باتری اتومبیل و اندودکاری مورد استفاده قرار میگیرد . علامت اختصاری قیر دمیده R میباشد. مثلاً قیر ۸۰ / R ۲۵ به معنای قیر دمیده با درجه نرمی ۸۰ و درجه نفوذ ۲۵ میباشد .

قیر مخلوط یا محلول

قیر مخلوط به مخلوطی از قیر و یک حلال مناسب مثلاً نفت سفید یا بنزین گفته میشود. این قیر در درجه حرارت محیط مایع است و یا با حرارت کمی به مایع تبدیل میشود. قیر مخلوط در انواع آسفالت های پوششی و ماکادامی مورد استفاده قرار میگیرد . سرعت گیرش یا سفت شدن این نوع قیر بستگی به نوع محلول دارد. به طور مثال به دلیل سرعت بالای تبخیر بنزین، قیر حل شده در بنزین سریعتر سفت میشود. این قیر، اصطلاح اً قیر تندگیر RC نامیده می شود. همچنین قیرهایی که در نفت حل شده اند، قیر کندگیر MC نامیده می شوند و به قیرهایی که در نفت گاز یا نفت کوره حل شوند، نفت دیرگیر SC گفته می شود. قیرهای محلول بر اساس درجه گرانرویشان درجه بندی میشوند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در محله بلوار فردوس با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیزمحله بلوار فردوس می باشند.

فروش آسفالت و اسفالت کاری در محله بلوار فردوس

شرکت ایزوگام گسترن به شما مردم عزیز محله بلوار فردوس عرض می کند این شزکت با بهره گیری از تجارب ارزنده، آماده فروش اسفالت و خدمات آسفالت کاری در محله بلوار فردوس می باشد.

نتیجه مطلوب کاربرد آسفالتمتخلخل در جاده هاي اصلی و با ترافیکسریع بطور خلاصه به شرح ذیل است: کاهش قابل ملاحظه صداي چرخ وسائل نقلیه و در نتیجه کاهش انتقال صدا به مناطق مسکونی اطراف جاده. کاهش قابل توجه صدا به داخل خودرو و نتیجتا خستگی کمتر راننده. کاهش پخش آب به نگام عبور خودرو و در شرایطی که آب بر روي جاده وجود دارد. حذف آبماندگی و پدیده آب لغزي روي سطح راه بمنظور استقرار بیشتر وسائل نقلیه. اصلاح مقاومت لغزندگی در سطح راه و کاهش تصادفات. ترکیب چهار عامل آخر سبب ایمنی بیشنر براي رانندگان میباشد. و در مورد معایب این نوع آسفالت گزاف گوئی شده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در بلوار فردوس با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز محله بلوار فردوس می باشند.

 

 

 

 

 

 

 قیر#بلوار فردوس  #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی