ایزوگام قیرگونی آسفالت در ایران زمین شمالی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#ایران زمین شمالی #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در ایران زمین شمالی

شرکت ایزوگام گستران در ایران زمین شمالی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از دغدغه های بشر در طول دوران تاریخ حفاظت از ساختمان و محل زندگی اش در برابر نم و رطوبت است. چرا از ابتدای پدید آمدن خانه و خانه سازی، حفاظت از خانه در برابر بارندگی ها از دل مشغولی های مهم بوده است. بی گمان می توان گفت که قیر دارای یک ویژگی منحصر به فرد در خصوص عایق مقاومتی شدید در مقابل آب بوده و این را در دوران باستان کشف کرده اند. همچنین در تاریخ واژه ی قیر را به بابلی ها یا ایلامی ها نسبت داده اند چرا که این قبایل به جای ملات کاهگل برای عایق کاری ساختمان خود از قیر استفاده می کردند. در ایران نیز در مناطق شمالی که بارش باران زیاد بوده بامها را به شکل شیب دار می ساختند و در سایر مناطق بامها را افقی ساخته و با استفاده از کاهگل آب بندی می کردند. یعنی آنها مخلوطی از آب، کاه و خاک را تهیه کرده و آن را بر بام خانه های خود می گسترانیدند. در برخی موارد نیز به این مخلوط نمک اضافه می کردند تا گیاهی در آن رشد نکند. این لایه عایق کاهگلی هر ساله تجدید شده و یک لایه کاهگل دیگر روی بام می آمد. هنوز هم در بعضی از مناطق روستایی ایران از کاهگل برای عایق کاری استفاده می کنند و ساخت خانه های خشت و گلی مرسوم است. اما پس از یک دوره که ایران با روسیه جنگید سبک زندگی مردم تحت تاثیرمهاجمان روس قرار گرفته و بام های شیروانی را با ورق های آهن سفید و ورق های پنبه کوهی و سیمان ساختند.

امروزه تحولی عظیم در امر عایق کاری و آب بندی پشت بام ها صورت گرفته و عایق های مختلفی به دنیا عرضه شده است. عایق هایی همچون ایزوگام، قیرگونی و آسفالت که در ایران مورد استقبال مردم قرار گرفته است به طوری که امروز شاهد حضور شرکت ایزوگام گستران در ایران زمین شمالی هستیم و می توانیم از خدمات این شرکت در عایق کاری استفاده کنیم.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در ایران زمین شمالی

یکی از انواع عایق های رطوبتی ایزوگام است که نوعی از پوشش های پیش ساخته به شمار می آید. در حال حاضر این پوشش طرفداران بسیاری داشته که از مواد اولیه آن به صورت زیر است:

قیر صنعتی با غلظتی بین60 تا 70، مواد پلیمری به نام اتکنیک پلی پروپیلن، یک لایه تیشوی مسلح شده با نخ، یک لایه پلی استر نبافته، پودر تالک و در برخی از این عایق ها پودر مس نیز به کار می رود.

برخی از انواع ایزوگام روکش آلومینیومی نیز دارند. و این روکش آلومینیومی توان بازتاب نور تا 85 درصد را دارد.

اداره استاندارد ایران عایق های ایزوگام را به دو دسته تقسیم کرده است:

عایق پی: که عایق هایی هستند که مخصوص پی ساختمان ساخته می شوند.

عایق بام: این عایق ها از نوع پیش ساخته برای پشت بام ها، سطح های خارجی، استخرها، تونل ها و سرویس های بهداشتی هستند.

خواص ایزوگام

ایزوگام ها دارای مشخصات استاندارد زیر هستند:

ضخامت آن ها بین ۶-۲ میلی متر است، مقاومت کششی طولی ۶۰-۵۰ و مقاومت کششی عرضی ۳۵-۳۰ کیلوگرم بر ۵۰ سانتی متر دارند. افزایش نسبی طولی ۱۶-۱۴ درصد و افزایش نسبی عرض ۱۰-۸ درصد دارند. دارای قابلیت جذب آب ۱ درصد و کاهش وزن ۱ درصد می باشند.

ایزوگام دارای مزیت های زیر می باشد:

سبک بوده و بسیار انعطاف پذیرند. در برابر عوامل جوی پایدارند و تحمل دماهای بین منفی ۱۳۰-۴۰ درجه سانتی گراد را دارند.دچار پوسیدگی و شکنندگی نمی شود. به علت دارا بودن لایه پلی استر در مقابل فشارهای احتمالی ناشی از انبساط و انقباض ساختمان مقاوم می باشد. تاب کششی بالایی دارند. از خاصیت پایداری ابعاد در برابر حرارت برخوردارند.

ایزوگام اگر چه مزایای زیادی دارد اما عیب هایی هم مانند عمر مفید کم، هزینه های بالا و تعمیرات مشکل ساز خواهد بود. همچنین اگر در شرایط مطلوب نگهداری نشوند، پس از گذشت ۶ ماه از زمان تولید، فاسد می گردند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در ایران زمین شمالی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ایران زمین شمالی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در ایران زمین شمالی

بی شک می توان گفت ماده اولیه بسیاری از عایق ها قیر است. در گذشته از قیر و قیرابه به تنهایی برای عایق ساختمان ها استفاده می شد همچنین برای بسترسازی آسفالت نیز یک لایه قیر روی سطحی که می خواهند آسفالت را اجرا کنند می کشند، به این ترتیب آسفالت روی سطح بهتر می چسبد و همچنین قیر قدرت غیرقابل انکاری در ایجاد سد محکمی در برابر آب و نم و رطوبت دارد. لذا یکی از عایق هایی که با وجود گذر زمان و به روی کار آمدن عایق های پیش ساخته همچنان روی بورس است و طرفداران خاص خود را دارد قیرگونی است. قیرگونی که نوعی عایق رطوبتی است به صورت های یک لایه و دولایه اجرا می شود و بیشتر برای قسمت ها و بخش های داخلی ساختمان مناسب است. نصب قیرگونی نیازمند متخصصان و نصابان خبره است که شرکت ایزوگام گستران در ایران زمین شمالی تأمین کننده نیروی انسانی و مواد و مصالح درجه یک جهت اجرای پروژه های قیرگونی می باشند. همچنین این شرکت در سطح گسترده ای فروش قیر را نیز به عهده داشته و این پروژه ها را نیز اجرا می کند.

شرکت ایزوگام گستران در ایران زمین شمالی ارائه دهنده کلیه خدمات مربوط به نصب قیرگونی، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی، فروش قیر و سایر خدمات مربوط به عایق کاری ساختمان می باشد. با ما در تماس باشید و از راهنمایی های همکاران ما در شرکت بهره مند شوید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در ایران زمین شمالی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ایران زمین شمالی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در ایران زمین شمالی

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران در ایران زمین شمالی، راه سازی، پوشش دهی روی معابر و راه ها می باشد. این پوشش دهی توسط آسفالت صورت می گیرد. آسفالت یک ماده جامد سیاه رنگ و چسبناک است که با مخلوط کردن شن و ماسه و قیر به صورت انواع گرم، سرد و حفاظتی بدست می آید. برای نصب و اجرای پروژه های آسفالت کاری در شرکت ایزوگام گستران آسفالت کاران حرفه ای با استفاده از ماشین آلات صنعتی این کار را انجام می دهند. شرکت ایزوگام گستران تا کنون قراردادهای زیادی را با مراکز دولتی و خصوصی یا اشخاص جهت اجرای پروژه های آسفالت به صورت جزئی و کلی منعقد کرده است. اگر برای پوشش پشت بام خود پس از قیرگونی نیاز به آسفالت دارید، کافی است با همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در ایران زمین شمالی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ایران زمین شمالی می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی