ایزوگام قیرگونی آسفالت در اشرفی اصفهانی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#اشرفی اصفهانی #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در اشرفی اصفهانی

 

شرکت ایزوگام گستران در اشرفی اصفهانی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

برای داشتن یک خانه خوب و بدور از هرگونه آب و رطوبت چه در اندیشه دارید؟ آیا به دنبال عایقی مناسب برای منزلتان هستید؟ آیا اطمینان کافی از شرکت های موجود در بازار ندارید؟ آیا در امر عایق کاری منزل خود بارها با شکست مواجه شده اید؟ پس هم اکنون دست به کار شوید. ایزوگام گستران در خدمت شماست. اهالی محترم اشرفی اصفهانی، می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که اگر در زمینه نصب عایق های رطوبتی همچون ایزوگام، قیرگونی و آسفالت دغدغه دارید و این امر ذهن شما را به خویش مشغول کرده است، دیگر نگران نباشید. شرکت ایزوگام گستران با سالها سابقه در امر عایق کاری ساختمان هم اکنون در اشرفی اصفهانی همسایه دلسوزی برای شما است. از حضور این همسایه دلسوز استفاده نموده و با خاطری آسوده کارهای عایق کاری ساختمان خود را به شرکت ایزوگام گستران بسپارید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در اشرفی اصفهانی

نصب ایزوگام یک عایق مطمئن برای شما شهروندان است. اگر پیش از این خانه ی خود را مسلح به ایزوگام نموده اید باید توجه داشته باشید ایزوگام نیاز به بازبینی و ترمیم دارد. از آنجایی که ایزوگام معمولا در فضاهای گرم و پر حرارت نصب می شود، و پشت بام ها در معرض تابش نور مستقیم آفتاب قرار دارد، اشعه فرابنفش خورشید موجب می شود که لایه ایزوگام بعد از مدتی دچار پوسیدگی شود، یا اگر به طور اتفاقی شیء تیزی به ایزوگام اصابت کند، موجب پارگی ایزوگام می گردد، در این شرایط برای حفظ و نگهداری ایزوگام و همچنین برای جلوگیری از ورود و نفوذ آب به لایه های زیرین و پی ساختمان، اقدام به ترمیم ایزوگام های آسیب دیده کرده تا از آسیب های بعدی پیش گیری شود. شرکت ایزوگام گستران در اشرفی اصفهانی دارای کادر با تجربه و تخصصی در زمینه ترمیم ایزوگام بوده و هزینه های نصب ایزوگام و قیمت ایزوگام را برای مشتریانی که در اشرفی اصفهانی اقدام به ترمیم ایزوگام می کنند بسیار مقرون به صرفه حساب می کند.

حال این سوال برای مشتریانی که در اشرفی اصفهانی، سالهاست پشت بام های خود را ایزوگام کرده اند پیش می آید که ایزوگام باید تعویض شود یا تعمیر گردد. خب پیشنهاد تعویض ایزوگام اگر چه خوب است اما کندن ایزوگام های کهنه کاری بسیار زمان بر و سخت است. به همین منظور پیشنهاد ما در این زمان استفاده از گزینه ترمیم است. چرا که در این حالت هزینه های کمتری صرف می گردد. کادر کندن ایزوگام های کهنه هم سخت است و هم بسیار زمان بر و لذا هزینه های زیادی باید صرف این مسائل شود. اما در حالت ترمیم دیگر نیازی به کندن ایزوگام های کهنه نیست و ضمن کمتر شدن هزینه ها، نتیجه در پایان کار نیز بهتر خواهد بود. در ترمیم ایزوگام گاهی به جای لایه ایزوگام و برای محکم کاری از قیرگونی استفاده می شود. پس از قیرگونی برای اطمینان از عدم نشتی آب می توان یک لایه ایزوگام را نیز که لبه های آن از قسمت مورد ترمیم هر طرف 10 سانتی متر بیشتر است، را قرار داده و با حرارت زیاد می چسبانیم. در نظر داشته باشید که یک ترمیم اصولی و مناسب نیاز شما را برای عایق کاری بر طرف نموده و هر نوع خدمتی از سوی شرکت ایزوگام گستران دریافت می کنید دارای تضمین کیفیت و بیمه نامه می باشد. بنابر این با خاطری آرام کلیه امور عایق کاری منزل خود را به شرکت ایزوگام گستران در اشرفی اصفهانی بسپارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در اشرفی اصفهانی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اشرفی اصفهانی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در اشرفی اصفهانی

یکی دیگر از خدمات شرکت ایزوگام گستران قیرگونی است که یکی از قدیمی ترین روشهای عایق ساختمان است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. این شرکت عایق کاری به روش سنتی قیرگونی را بسیار اصولی و با یک مهارت ویژه اجرا می نماید. نصابان شرکت قیرگونی را خیلی حرفه ای و بنا به درخواست مشتری به صورت یک لایه یا چند لایه انجام می دهد. برای دریافت هر گونه خدمات مشاوره ای می توانید با همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران در اشرفی اصفهانی آماده ارائه انواع اطلاعات به شما می باشند. بنا بر این اگر هم اکنون قصد عایق کاری پشت بام خود را با استفاده از ایزوگام یا قیرگونی دارید با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در اشرفی اصفهانی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اشرفی اصفهانی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در اشرفی اصفهانی

یکی از راه کارهای محوطه سازی و مواد و مصالحی که در جاده ها و راه ها به کار می رود آسفالت است. آسفالت مخلوطی از قیر با یک سری از مصالح سنگی است. استقامت و باربری لایه هایی از جنس آسفالت در راه سازی بر مبنای مقاومت سنگدانه ها و مصالح سنگی به کار رفته در آسفالت محک زده می شود. لذا برای بررسی کیفیت باید کیفیت سنگدانه ها بررسی گردد. معمولا سه نوع سنگدانه برای اختلاط با قیر و تهیه آسفالت استفاده می گردد:

سنگدانه های طبیعی: برخی گوشه گرد بوده و از رودخانه ها بدست می آید. و برخی دیگر از معادن شن و ماسه بدست می آید.

مصالح سنگی مصنوعی: این مصالح در بالای آهن در کوره به علت وزن مخصوص کمتر قرار می‌گیرند، این ماده سلسی را بعد از خارج کردن بلافاصله با استفاده از اب سرد می‌کنند و بعد از خرد کردن به عناون ریزدانه در طرح اختلاط آسفالت از آن استفاده می‌کنند.

در کل سنگدانه هایی که در تهیه آسفالت مورد استفاده قرار می گیرند، بایستی خصوصیات زیر را داشته باشند:

  • دانه بندی: که سه نوع است: توپر، باز، یک اندازه
  • سختی لازم
  • دوام در برابر عوامل جوی
  • تمیزی
  • تعداد وجوه سطح و شکل

شرکت ایزوگام گستران سابقه زیادی را در اجرای پروژه های آسفالت کاری داشته و از همه ی کارفرمایان پیشین خود نامه ی حسن انجام کار دریافت نموده است. شرکت ایزوگام گستران در اشرفی اصفهانی، یک شرکت معتبر بوده که سالهاست در زمینه خدمات آسفالت و اسفالت کاری فعالیت دارد و کلیه امور مربوط به قیمت آسفالت، هزینه اسفالت کاری، فروش قیر و سایر موارد را اجرا کرده است.

ماشین ها و تجهیزات به کار رفته در اسفالت کاری که توسط آسفالت کاران برای اجرای پروژه های مختلف به کار می رود، همه مکانیزه بوده و جزء به روزترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی به روز دنیا بوده است. برای اینکه بیشتر با انواع آسفالت های سرد ، گرم و حفاظتی آشنا شوید و کاربرد هر یک را بدانید با ما در شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. ما هم اکنون در همسایگی شما در اشرفی اصفهانی هستیم.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در اشرفی اصفهانی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اشرفی اصفهانی می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی