ایزوگام قیرگونی آسفالت در آیت الله کاشانی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#آیت الله کاشانی  #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در آیت الله کاشانی

شرکت ایزوگام گستران در آیت الله کاشانی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

با شروع فصل بارندگی و سرما، اگر از پیش ساختمان خود را عایق کاری رطوبتی نکرده باشیم، به دردسرهای زیادی می افتیم. چرا که در این فصول به خاطر بارندگی و رطوبت پشت بام ها عملاً نصب عایق های رطوبتی چه از نوع پیش ساخته و آماده مانند ایزوگام باشد و چه از انواع قدیمی و سنتی مانند قیرگونی غیر ممکن خواهد بود، بنابر این برای آنکه پاییز و زمستان خود را با دلخوشی و آسودگی خاطر سپری کنیم باید از هم کنون برای عایق کاری و آب بندی مناسب خانه هایمان اقدام کنیم و چه زمانی بهتر از حالا که شرکت ایزوگام گستران در محله آیت الله کاشانی آماده خدمت رسانی به همه متقاضیان عایق های رطوبتی هم چون ایزوگام و قیرگونی است و سالهای زیادی را در این زمینه فعالیت داشته است. همچنین شرکت ایزوگام گستران امروزه همه انواع ایزوگام از همه برندها بخصوص برند معروف و مشهور ایزوگام دلیجان را ارائه می نماید. شرکت ایزوگام گستران آماده خدمت رسانی به همه شهروندان محترم ساکن آیت الله کاشانی بوده و کلیه خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، فروش قیر و قیرگونی و همچنین آسفالت و اسفالت کاری را با قیمت هایی مناسب و شرایط پرداخت ویژه ارائه می نماید. در ادامه با خدمات شرکت ایزوگام گستران بیشتر آشنا خواهیم شد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در آیت الله کاشانی

شرکت ایزوگام گستران در آیت الله کاشانی دارای یک تیم حرفه ای و متخصص جهت نصب و اجرای پروژه های ایزوگام منازل بوده و ایزوگام دلیجان را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و هم چنین این شرکت دارای ضمانت نامه کتبی برای محصولات خود بوده و تمامی محصولات دارای بارکد و نشان استاندارد ایران می باشند. شرکت ایزوگام گستران امروزه در محله آیت الله کاشانی فعالیت گسترده ای را در زمینه نصب ایزوگام ارائه نموده است. شما می توانید ترمیم ایزوگام های کهنه خود را نیز به شرکت ایزوگام گستران در آیت الله کاشانی بسپارید. بنابر این با هزینه کمتر می توانید همان ایزوگام های قبلی خود را همانند روز اول غیر قابل نفوذ و نو نمایید. اما باید هم اکنون اقدام نمایید. اگر از عمر ایزوگام شما ده سال گذشته و درر طی این ده سال نظارت و حفاظتی برای آن نداشته اید مراقب باشید چرا که ایزوگام پس از ده سال به دلایل متخلف می تواند پوسیده و کهنه شده و با باز کردن راه نفوذ آب و رطوبت شما را به دردسر بیاندازد. به خاطر داشته باشید که طول عمر مفید بهترین نوع ایزوگام که در بهترین شرایط و توسط خبره ترین نصاب ها نصب شده باشد، بین 10 تا 15 سال است و اگر این عایق برای پشت بام نصب شده و در معرض شدید تابش نور آفتاب باشد، باید برای آن فکری کرد چرا که یکی از عوامل مهم در ایجاد پوسیدگی در ایزوگام تابش نور و اشعه UV خورشید است. همیشه پیشگیری کم هزینه تر از درمان است پس همین حالا برای پیشگیری و عایق کاری یا ترمیم ایزوگام منزل خود اقدام نمایید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در آیت الله کاشانی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آیت الله کاشانی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در آیت الله کاشانی

اما اگر هزینه های خرید رول های ایزوگام برای شما سنگین است و یا بخش های کوچکی از فضای داخلی منزل شما نیازمند عایق کاری بوده و یا حتی کارشناسان ما پس از بازدید از عایق پشت بام شما به این نتیجه رسیدند که بهتر است برای ترمیم ایزوگام خود به جای ایزوگام مجدد از قیرگونی استفاده کنید، بهتر است به حرف آنها گوش کرده و پشت بام خود را برای نصب و اجرای قیرگونی آماده نمایید. شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات قیرگونی، نصب قیرگونی و فروش قیرگونی به شما شهروندان محله آیت الله کاشانی می باشد. برای نصب قیرگونی در حمام و سرویس های بهداشتی یا آشپزخانه و بالکن می توانید با مشاوران شرکت ایزوگام گستران تماس گرفته و کلیه امور مربوط به ایزوگام را از آنها بخواهید. شرکت ایزوگام گستران انواع قیرگونی یک لایه و دولایه را با استفاده از قیر درجه یک و گونی مرغوب بدون تا و چروک و نو با قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه اجرا می کند و موجب صرفه جویی شما در هزینه ها می گردد.

نصابان ما پیش از نصب قیرگونی از محل بازدید کرده و اگر سطح مورد نظر آهکی یا گچی یا شفته آهک باشد، ابتدا یک لایمه ماسه سیمان را روی سطح کشیده و اجازه می دهیم تا کاملا خشک شود، پس از خشک شدن حالا بسترسازی مناسب برای نصب قیرکونی صورت گرفته و می توان عملیات قیرگونی را با خیال راحت و با تیم اجرایی متاسب انجام داد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در آیت الله کاشانی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آیت الله کاشانی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در آیت الله کاشانی

در این قسمت می خواهیم نکاتی جالب در مورد آسفالت را به سمع و نظر شما برسانیم. جالب است بدانید که آسفالت های حفاظتی یا همان آسفالت سطحی لایه ای نازک و بسیار کم هزینه رویه آسفالتی است در معمولا برای راه ها و جاده های فرعی و کم رفت و آمد استفاده می شود. آسفالت حفاظتی در واقع نوعی پروژه ی اجرایی است که برای پوشش و حفاظت سطح راه در مقالب عوامل جوی و همچنین پیش گیری از فرسایش آسفالت به خاطر رفت و آمدهای وسایل نقلیه صورت می گیرد. آسفالت حفاظتی را می توان در بسترها و راه های خاکی یا حتی شنی و همین طور روی راه های با رویه آسفالت یا بتن اجرا کرد. شرکت ایزوگام گستران مجری آسفالت حفاظتی در آیت الله کاشانی بوده و این پروژه ها را به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهد. از آنجایی که ضخامت آسفالت های حفاظتی کمتر از 5/2 سانتی متر است و بر اساس اصول و استانداردها به عنوان روسازی به حساب نمی آیند، و فقط برای حفاظت و در انتهای پروژه روی آسفالت نهایی اجرا می گردد. هر لایه آسفالت حفاظتی به این ترتیب تهیه و اجرا می گردد که ابتدا قير لازم به مقدار كافي بر روي سطح آماده شده راه پخش و سپس بر روي آن به ميزان لازم مصالح سنگي پخش شده با غلتك كوبيده مي گردد تا حدود دو سوم قطر دانه هاي در قير فرو رود. هرگاه لازم باشد كه رويه آسفالت سطحي در چند لايه ساخته شود مصالح ساخته شود مصالح سنگي درشت دانه تر در لايه هاي زيرين و مصالح سنگي ريزدانه در لايه هاي بالايي بكار مي رود تا دانه ها دريكديگر قفل و بست و سطح نهايي بدست آمده و داراي خلل و فرج كمتري باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در آیت الله کاشانی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آیت الله کاشانی می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی