ایزوگام قیرگونی آسفالت در جنت آباد مرکزی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در جنت آباد مرکزی

شرکت ایزوگام گستران در جنت آباد مرکزی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

فردی از حکیمی پرسید: ای حکیم تو چگونه در زمستان پر از باران و برف سری آسوده خاطر بر بالین می گذاری و بیم رطوبت نداری، حکیم در پاسخ وی چنین گفت: زمانی که دغدغه ی رطوبت داشتم با شرکت ایزوگام گستران در محله زندگی خود یعنی جنت آباد مرکزی آشنا شدم و دانستم این شرکت دارای 20 سال سابقه در امر ایزوگام و قیرگونی و سایر عایق های رطوبتی است.

بله اهالی جنت آباد مرکزی ما هم اکنون برای شما و به خاطر شما در جنت آباد مرکزی حضور داریم تا خدمات عایق کاری و رطوبت گیری منزل خود را با خاطری راحت به ما بسپارید. شرکت ایزوگام گستران در زمینه تمامی عایق های رطوبتی از پیش ساخته و نوین گرفته تا دست ساز و سنتی سابقه ی درخشانی را نزد مشتریان پیشین خود به یادگار گذاشته است. شما در تماس با مشاوران این شرکت می توانید کلیه اطلاعات خود را در زمینه انواع ایزوگام، نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، قیمت قیرگونی، هزینه قیرگونی، فروش قیر و همچنین آسفالت و اسفالت کاری به روز رسانی کرده و شما را امر عایق مناسب ساختمانتان راهنمایی می کنند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در جنت آباد مرکزی

چرا ایزوگام همه جانبه ی ساختمان ها مهم است؟

همانطور که می دانید یکی از روش های عایق کاری و آب بندی ساختمان ها ایزوگام است و از آنجایی که تنوع این محصول زیاد است شما می توانید از هر نوع آن در یک بخش ساختمان خود استفاده نمایید. در گذشته که ساختمان ها یک طبقه بود عایق کاری تنها در پشت بام و برای جلوگیری از نفوذ آب باران به سقف انجام می شد. اما امروزه ساختمان های چند طبقه باید از همه جهات در برابر نفوذ رطوبت ایزوله شوند. ایزولاسیون ساختمان ها معمولا در اوایل کار ساختمان سازی و در مرحله پی و فونداسیون انجام می شود. در این مرحله تمامی مناطق آب خیز و رطوبت زا شناسایی و با استفاده از ایزوگام مرغوب و استاندارد آب بندی می شود.

به عبارت دیگر ایزوگام همان عایق بندی قیرگونی می باشد ولی به شکل پیش ساخته، صنعتی و به روز رسانی شده است. عایق رطوبتی ایزوگام به صورت رول و یا قطعاتی با ابعاد متفاوت با پوشش فلزی تولید می شوند. شما می توانید مناسب با نوع پروژه تان، ابعاد مورد نظر را به کارشناسان شرکت ایزوگام گستران سفارش دهید. از مزایای استفاده از ایزوگام می توان مقاومت در برابر سرما و گرما، وزن سبک، بدون پوسیدگی، مقاوم در برابر شکنندگی و انعطاف پذیر بودن را نام برد. فاسد شدن زود هنگام ایزوگام از زمان تولید یکی از بزرگترین معایب آن است. به دلیل اینکه شرایط نگهداری از ایزوگام بعد از تولید سخت است در نتیجه قیمت بالاتری نسبت به عایق قیرگونی دارد. برای دریافت راهنمایی در زمینه انتخاب و اجرای پروژه عایق کاری ساختمان خود با شرکت ایزوگام گستران در جنت آباد مرکزی تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این زمینه راهنمایی بخواهید. حتی اگر ساختمان خود را پیشتر ها عایق کرده اید برای بازبینی و ترمیم می توانید با ما در تماس باشید. کارشناسان ما بی هیچ چشم داشتی در محل حاضر شده و ایزوگام شما را مورد بررسی قرار می دهند اگر نیاز به ترمیم داشته باشد هزینه های ترمیم ایزوگام را محاسبه کرده و به شما اعلام می نمایند. در این حالت اختیار با شماست که چه کار کنید و چه تصمیمی بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در جنت آباد مرکزی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز جنت آباد مرکزی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در جنت آباد مرکزی

برخی از افراد هستند که همواره به سنت ها پای بند می باشند و همه چیز را همان قدیمی اش را می خواهند. در واقع چون سالها پیش از این عایق نتیجه مطلوبی گرفته اند گمان می کنند که عایق های جدید نمی تواند کاری که آن قدمی ها می کند را انجام دهد. بنابر این هنوز هم به دنبال عایق قدیمی و سنتی قیرگونی هستند. این دسته افراد از نظر ذهنی و روانی به عایق های پیش ساخته اعتماد چندانی ندارد. در شرکت ایزوگام گستران در جنت آباد مرکزی، هدف ما کسب رضایت و جلب اعتماد مشتریان است. به همین خاطر ما یک تیم و گروه حرفه ای جهت اجرای پروژه های عایق کاری به روش سنتی قیرگونی را آماده کردیم که از زیرسازی گرفته تا پوشش دهی روی قیرگونی را اجرا می کنند. به این صورت که در ابتدا در محل حاضر شده و به دقت آنجا را بازرسی می کنند. اگر زیرساخت اجرای قیرگونی مناسب نباشد به عنوان مثال زمین با آهک، شفته آهکی یا گچ زیرسازی شده باشد، یک ملات ماسه سیمان درست می کنند و کل محل را با ماسه سیمان می پوشانند. سپس برای اجرای قیر گونی چند روز صبر می کنند تا این ملات کاملا خشک شود. چرا که وجود رطوبت در زیر سازی موجب می شود که بخار آب تولید شده و عایق را خراب می کند. پس از خشک شدن کامل زیرساخت، نوبت به قیرگونی می رسد. متخصص ما تفاوت های بین قیرگونی یک لایه و دو لایه را برای مشتری بیان نموده و مزایا و معایب آن را بیان می کند تا مشتری به انتخاب خود یکی از روشها را برگزیند. در انتها پس از اجرای یک قیرگونی تمیز و تست نفوذپذیری نوبت به پوشش دهی و روسازی است. شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه روسازی پس از قیرگونی نیز می باشد که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در جنت آباد مرکزی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز جنت آباد مرکزی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در جنت آباد مرکزی

از آنجا که هر پروژه ی قیرگونی پس از اجرا نیازمند روسازی است و یکی از پوشش های مناسب جهت تثبیت و بالا بردن کارایی قیرگونی، آسفالت می باشد، لذا شرکت ایزوگام گستران توانایی ساخت روسازی های مناسب پشت بام ها را با استفاده از آسفالت سرد و ماشین آلات و دستگاه های دستی همچون غلتک های دستی را دارد. پس از تهیه آسفالت سرد، آسفالت کاران متخصص ما این نوع آسفالت را به پشت بام برده و روی قیرگونی پخش می کنند. از آنجایی که آسفالت سرد برای تهیه و تولیدش نیاز به حرارت ندارد لذا اجرای آن بسیار ساده تر بوده و خیلی سریع اجرا می گردد. همچنین حرارتی برای نصب آن استفاده نشده پس به محیط زیست نیز آسیب وارد نمی شود.

برخی از پروژه های اجرا شده توسط شرکت ایزوگام گستران به صورت زیر می باشد:

اجرای پروژه آسفالت کاری معابر در جنت آباد مرکزی

پروژه های آسفالت کاری ساختمان ها در جنت آباد مرکزی

پروژه های اسفالت کاری خیابان ها در جنت آباد مرکزی

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در جنت آباد مرکزی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز جنت آباد مرکزی

می باشد.

 

 

 قیر#جنت آباد مرکزی  #ایزوگام    #آسفالت#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی