ایزوگام قیرگونی آسفالت در جنت آباد جنوبی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#جنت آباد جنوبی  #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در جنت آباد جنوبی

شرکت ایزوگام گستران در جنت آباد جنوبی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

سقف خانه یکی از مهم ترین چشم اندازهای هر خانه است. امروزه هزینه های زیادی برای زیبا سازی سقف ها با استفاده از نصب سقف های کاذب، گچ بری، نورپردازی و ... می شود و در ساختمان های لوکس سقف یک آپارتمان همانند سقف عمارت ها و سالن های عروسی طراحی می شود، حال تصور کنید تمام این زیبایی ها یک شبه با نشتی یا ترکیدن لوله های داخلی و یا یک بارندگی شدید از بین برود. در این شرایط صاحب خانه چه حالی خواهد داشت؟ امروز پیش از سفید کاری ساختمان ها و زمانی که ساختمان در مرحله پی و فونداسیون قرار دارد، از عایق کاری و نصب عایق رطوبتی مناسب استفاده می کنند. عایق های رطوبتی انواع مختلفی داشته و راه های نفوذ نم و رطوبت را مسدود می کنند. اما اگر گول ارزانی قیمت ها را خورده و کار را به دست افراد ناشی و تازه کار بسپارید علاوه بر چندباره کاری و پرداخت هزینه های گزاف، هرگز نمی توانید از عایق بودن ساختمان خود اطمینان حاصل کنید. این در حالی است که شرکت ایزوگام گستران در منطقه جنت آباد جنوبی آماده دریافت درخواست های شما مبنی بر عایق کاری و نم گیری ساختمان بوده و تمام تلاش خود را برای ارائه یک کار با کیفیت می کند و علاوه بر آن به کارفرما تعهد نامه بیمه و ضمانت کار می دهد. شرکت ایزوگام گستران با سابقه ای درخشان در امور ایزوگام، قیرگونی و آسفالت در خدمت شما شهروندان محترم محله جنت آباد جنوبی می باشد. با ما در تماس باشید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در جنت آباد جنوبی

حال که یک همسایه با تجربه و مطمئن همچون شرکت ایزوگام گستران را دارید چرا امور مربوط به ایزوگام و نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام و تهیه رول های ایزوگام دلیجان را به این شرکت نمی سپارید تا در اسرع وقت و با بهترین کیفیت تمامی نقاط آب خیز و رطوبت زای منزل شما را با استفاده از ایزوگام مرغوب و استاندارد عایق نموده و خیال شما را از بابت فصل سرما و بارندگی راحت کند و دیگر نگران خراب شدن تزئینات سقف خود نباشید. شرکت ایزوگام گستران هزینه نصب ایزوگام و قیمت ایزوگام را به صورت مقرون به صرفه و اقتصادی برای شما اعمال نموده و بازدید و بررسی محل مورد نظر برای عایق کاری رایگان می باشد. پس هر چه سریع تر برای ایزوگام منزل خود اقدام نمایید و با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در جنت آباد جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز جنت آباد جنوبی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در جنت آباد جنوبی

یک خدمت درخشان دیگر از شرکت ایزوگام گستران نصب عایق رطوبتی قدیمی و سنتی قیرگونی است. اگر شما اهالی جنت آباد جنوبی هم چنان به روش های سنتی پای بند هستید و یا برای ترمیم ایزوگام های کهنه خود به دنبال روش کم هزینه تر و در دسترس تر می باشید ما به شما مشاوران قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در جنت آباد جنوبی را پیشنهاد می کنیم. اگر اطلاعات دقیق و درستی در خصوص قیر ندارید یا نمی دانید این نوع عایق به چه صورت اجرا می شود، می توانید با شرکت ایزوگام گستران تماس گرفته و در این زمینه درخواست مشاوره نمایید. شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه انواع خدمات از فروش قیر گرفته تا نصب قیرگونی به صورت یک لایه و دو لایه را دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های همیشه پاسخ گوی شرکت تماس بگیرید. قیر و گونی اجزای تشکیل دهنده عایق قیرگونی می باشند. قیر ذاتا و بالفطره ماده ای است که بصورت مایع بوده و خاصیت نفوذ پذیری بالایی دارد. البته از آنجایی که قیر برای اجرای قیرگونی باید حرارت داده شود، اجرای پروژه های قیرگونی قدری خطرناک به نظر می رسد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در جنت آباد جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز جنت آباد جنوبی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در جنت آباد جنوبی

آسفالت هاي حفاظتی چند لايه در شرایطی كه ضخامت كل لايه آسفالت حفاظتی، ضخامت شایان توجهی باشد، هم مزاياي آسفالت هاي حفاظتی نازك را داشته، هم بر قدرت باربري سيستم روسازي مي افزايد. بعضی از انواع آسفالتهاي حفاظتي حتي مصالح سنگي هم استفاده نشده و بعضي فقط با پخش قير بر بسته آماده شده خاكي ما شني و يا آسفالته راه اسفالت کاری حفاظتی می شود و همچنين برای جلوگيري از بلند شدن گرد وغبار ناشي از حركت وسايل نقليه بكار مي رود.

كاربردهای آسفالت هاي حفاظتی :
۱   در راههای تكميل شده که ضخامت لايه روسازي و با رويه راه در چند مرحله انجام مي شود گاهي اوقات از آسفالت حفاظتی در مرحله نخست اجراي طرح استفاده مي شود تا در مراحل بعدي با آسفالت گرم ويا بتني سيماني روكش وتقويت گردد.
۲   درراههائي كه احداث رويه هاي بتني سيماني ويا بتني آسفالتي از نظر فني اقتصادي وميزان رفت و آمد قابل توجيه نيست بعد از روسازي با يك دو لايه آسفالت حفاظتی رويه سازي مي شود

3 یکی از خطرات رانندگی تیره بودن سطوح اسفالتی است که این را می توان با استفاده از یک لایه آسفالت حفاظتی و ایجاد درخشندگی در سطح برطرف نمود.

4 حفاظت از آسفالت در برابر نفوذ آب و تغییرات هوا و یخبندان از دیگر مزایا و کاربردهای آسفالت های حفاظتی است.

5 جلوگیری از اشباع لایه های شنی و خاکی در راه هایی که بستر اصلی آنها شن و خاک است نیز یکی دیگر از کاربردهای آسفالت حفاظتی است.

6 برای رفع آسیب های راه های آسفالتی که مشکل زیر بنایی ندارد پس از انجام تعمیرات و لکه گیری این نواقص می توان از آسفالت حفاظتی جهت یکنواختی و افزایش عمر مفید آسفالت استفاده کرد.

۷  سطوح آسفالتي قيرزده و لغزنده ويا رويه هاي بتني صيقلی که غالبا بعلت فقدان تاب لغزشي بويژه بعد از بارندگي وبهنگام خيس بودن سطح راه براي وسايل نقليه حوادث زيان آوري ايجاد مي نمايد با اجراي آسفالت حفاظتی بر روي اين سطوح لغزنده بعنوان يك تجربه مفيد در جهت تامين بي خطري و اصلاح و افزايشي ناب لغزشي سطح راه كاربرد رايج ومتداولي دارد.

بنا براین مواردی که گفته شد، شرکت ایزوگام گستران در جنت آباد جنوبی آمادگی اجرای انواع پروژه های خرد و کلان در زمینه آسفالت حفاظتی و سایر انواع آسفالت را نیز دارد و آن را با ضمانت و ارائه بهترین کیفیت برای شما اجرا می کند. این شرکت به علاوه خدمات گفته شده، پروژه های آسفالت روی قیرگونی را نیز به خوبی با استفاده از آسفالت سرد اجرا نموده و همواره در پی کسب رضایت خاطر مشتریان خویش است. پس هم اکنون برای استفاده از خدمات شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در جنت آباد جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران در اولین و کوتاه ترین زمان آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز جنت آباد جنوبی می باشند.

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی