ایزوگام قیرگونی آسفالت در بیمه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#بیمه  #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در بیمه

شرکت ایزوگام گستران در بیمه ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

آیا می دانستید بهترین زمان برای عایق کاری پشت بامها و ساختمان ها فصل گرما می باشد؟ چرا که میزان بارندگی در این فصل کمتر بوده و سطح رطوبت نداشته و خشک است و آماده اجرای پروژه های عایق کاری مانند نصب ایزوگام یا قیرگونی می باشد، پس برای استفاده از خدمات عایق کاری و نم گیری شرکت ایزوگام گستران اکنون اقدام نمایید. شرکت ایزوگام گستران هم اکنون در بیمه منتظر پاسخ گویی به نیاز شما عزیزان می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در بیمه

یکی از خدمات خوب و پر سابقه شرکت ایزوگام گستران نصب ایزوگام می باشد. این شرکت برند ایزوگام دلیجان را با استاندارد اصلی و دارای بارکد شناسایی کالا، تاریخ تولید، وزن، ضخامت و سایر مشخصات فنی برای شما عرضه نموده و پس از بازدید از محل، هزینه نصب ایزوگام و قیمت ایزوگام را به شما اعلام می نماید. شرکت ایزوگام گستران یکی از پیمانکاران خوش نام و با تجربه در امر ایزوگام اماکن بوده و اکنون بهترین خدمات را در محله بیمه به شما ارائه می کند. این شرکت علاوه بر نصب ایزوگام توانایی اجرای پروژه هایی جهت ترمیم ایزوگام را نیز دارد. بنابر این شما می توانید در هر زمینه چه نصب ایزوگام و چه در زمینه ترمیم ایزوگام با مشاوران ما در شرکت ایزوگام گستران تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در بیمه با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بیمه می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در بیمه

همچنین اگر قصد اجرای پروژه های قیرگونی را دارید با یک تماس می توانید از تمامی خدمات قیرگونی، اطلاع از قیمت قیرگونی و فروش قیر و هزینه قیرگونی مطلع شده و همچنین توجه داشته باشید که شرکت ایزوگام گستران از آنجایی که بابت اجرای پروژه های عایق کاری، نم گیری و آب بندی خود به همه مشتریان ضمانت اجرایی می دهد، لذا همواره از اجناس درجه یک برای کار خود استفاده کرده و قیر با درجه نفوذپذیری بالا و همچنین گونی با کیفیت نو، بدون پارگی و چروک و تاخوردگی را در پروژه های قیرگونی خود استفاده می کند. برای اطلاع از انواع قیرگونی یک لایه و دولایه، نحوه اجرا و آشنایی با استادکاران و نصابان پروژه های قیرگونی می توانید با شرکت ایزوگام گستران در بیمه تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در بیمه با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بیمه می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در بیمه

از آنجایی که بسترسازی و راه سازی یکی از کارهای مهم و پروژه های کلان صنعتی است، لذا این راه سازی با روش های مختلفی صورت می گیرد، یکی راه آسفالتی و دیگری راه بتون، حال این سوال مطرح می شود که کدام یک از این دو نوع بهتر است؟ راه آسفالتی یا راه بتون؟

بایستی در نظر داشت که از آنجا که سطح تولید سیمان در کشور افزایش یافته و روند تولید نیز رو به فزونی می رود، همچنین با درایت به این نکته که هنوز امکان صادرات محصولات مازاد سیمان در کشور فراهم نیست، باید فکری به حال کاربردهای جدید سیمان داشته باشیم تا بتوان سیمان مازاد را صرف امور دیگری در کشور کرد. یکی از کاربردهای سیمان که تا کنون توجهی به آن نشده، استفاده از سیمان در جاده سازی و راه سازی است. یا به عبارتی ساخت جاده های بتونی در کشور می باشد. با توجه به اینکه آسفالت در بسیاری از جاده های کشور نامناسب بستر سازی شده است، لذا بایستی در این زمینه بررسی و مطالعات زیادی صورت گیرد. در ابتدا به تعریف مختصری از بتون و آسفالت پرداخته و سپس مزایا و معایب هر روش را بیان می کنیم.

تعریف بتن: اختلاط ، با ترکیب مناسبی از سیمان، سنگدانه و آب را بتن  گویند.
تعریف آسفالت: اختلاط، با ترکیب مناسبی از قیر و سنگدانه را آسفالت گویند.

همان طور که از تعریف این دو می توان استنتاج نمود، آسفالت و بتون با وجود تفاوت های موجود از جهت تهیه و تامین مواد اولیه و فرآیند فراوری آنها، اما از خیلی جهت ها به یکدیگر شباهت دارند. امروزه بتن و محصولات آن، سنگ با اشکال گوناگون، آسفالت با انواع خواص در احداث جاده ها و خیابان ها، در بزگراهها و پیاده روها، گاه حضوری پایاپای و مکمل هم دارند.

اما این مهم در ایران و در اوج سالهای سازندگی، بعلت کمبود و گرانی سیمان و همزمان ارزانی و فراوانی قیر و گازوییل، همراه با سهولت اجرا، باعث شد تا بجای استفاده صحیح و مناسب از سه عنصر عمده راه سازی، عملا فقط آسفالت را تنها بکار بگیریم. اما واقعیت این است که راه سازی، بدون استفاده از بتن و سنگدانه (شکسته و یا شکل داده) ناقص وفاقد کارایی است. نتیجه همین است که امروز انواع آسیب ها و نقصان ها را در تمام جاده ها و معابر برون شهری و درون شهری ملاحظه می نماییم.

نکات مهمی درباره معایب آسفالت:

نشست، ترک، روراندگی، موج برداشتن، روان شدن قیر، جداشدن سنگدانه، قیر رفتگی، آسفالت کندگی، چاله شدن، آبگرفتگی، خشن شدن سطوح جاده ها و غیره که این معایب خود باعث:
از دست رفتن منابع ملی، استهلاک سریع وسایط نقلیه و ناوگان حمل و نقل، مخاطرات و تصادفات جاده ای، کندی حرکت و افزایش بار ترافیکی، افزایش هزینه های نگهداری و غیره که همگی ناشی از چنین روش اجرایی و سهل انگاری در روش اجرایی است. طبعا آثار و عواقب اقتصادی و اجتمایی آن غیر قابل محاسبه و جبران است .
کاربرد بتن و سنگ، :کارایی و دوام آسفالت را دو چندان و بسیاری از عیوب آنرا مرتفع می سازد.

برخی از خواص مهم آسفالت

خاصیت اول: نرمی در حرکت و آسایش راننده
خاصیت دوم: روانی حرکت خودرو و سهولت چرخش و حرکت لاستیک، همراه با استهلاک کمتر
خاصیت سوم: هم جنس بودن قیر با آسفالت

خاصیت چهارم: انعطاف وشکل پذیری (الاستو پلاستیسیته) درزیر عبور چرخ

 مطالبی  شگفت انگیز درباره خواص مطلوب بتن و سنگ:

١- مقاومت مکانیکی و تحمل فشار و بار ترافیکی
٢- مقاومت مکانیکی و تحمل کشش ناشی از تحرک و جابجایی زیر سازی
٣- عدم جدا شدن سیمان و سنگدانه، درصورت طرح اختلاط درست و اجرای مطلوب
۴- چسبندگی خوب با زیر سازی، بعلت تجانس با خاک
۵ مقاومت خوب حرارتی در نوسانات حرارتی شب و روز و در طول سال (ظرفیت حرارتی بالا)

مطالبی که درباره ضعف آسفالت باید بدانید :
١- شکنندگی قیر در سرمای زیاد و روانی در گرمای زیاد و آسیب آسفالت در هر دو حالت ظرفیت حرارتی کم
٢- چسبندگی کم به زیر سازی (قیر پاشی کفایت از این ضعف نمی آند
٣- مقاومت کم مکانیکی در تحمل فشار و کشش بار ترافیکی
۴- مقاومت کم مکانیکی در تحمل کشش ناشی از جابجایی زیرسازی

برای استفاده از یک آسفالت مرغوب و با قیمتی مناسب جهت بستر پشت بامهای خانه های خود کافی است با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در بیمه با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بیمه می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی